Ei oleellista vaikutusta suuntaan taikka toiseen / Peleissä käynti jäisi vähiin muutenkin
Riskiryhmään alentuneen immuniteetin takia kuuluvana oli jo hyvissä ajoin tiedossa, että tämän kauden osalta ei kiekkoa suoraan sanoen välttämättä ole kannattavaa katsoa hallissa. Mä myös näen tilanteen siten, että Jokerien osalta on aivan se ja sama isossa kuvassa onko yksittäinen kuluttaja hallissa, toi homma toimii vain ja ainoastaan venäläisten oligarkkien rahoilla. Kun kymppimilli menee kaudessa tuosta vaan, niin mun kantama tonni tai jopa kaksi on aivan se ja sama.
Sinänsä mulle maski ei ole mikään syy olla hallilla tai sieltä pois. Jättäydyn nyt pois, kun sillä ei omalle seuralle ole mitään merkitystä ja tiedostan riskit omalla kohdallani. Jos mulla ei olisi tätä immuniteettia laskevaa vammaa, niin varmasti ainakin osa matseista olisi tullut vietettyä katsomossa tai miettisin paluuta jos yleisö sallitaan, oli maskia tai ei.
Maskipakko on itsessään mulle aivan toissijainen juttu. Mielummin ilman kuin sen kanssa, mutta ei maski ole mulle mikään kynnyskysymys.