Ei taida Ahonen olla sitä pintajulkkissakkia jonka tuo porukka tuntee.Hodari ja Banaani on päivänselviä. Tosin itse en tuota Hodaria olisi tiennyt koska Nelli Matula ei ole millään tavalla tuttu. Ahonen ollut kauden helpoin ja varmin joten ihmettelen miten kuutamolla tuo nelikko on hänen suhteensa. Kuuluuko käsikirjoitukseen?
No, vibrato on äänen luonnollinen ominaisuus jota toisilla on enemmän ja toisilla vähemmän. Hyvin Janne vetää, en minä sillä, mutta kyllä kuitenkin muusikon korvaan selviää heti ettei kyse ole oikeasta laulajasta, on siellä sellaista epäpuhtautta ja -tasaisuutta kuitenkin eikä siinä äänessä sellaista syvyyttä ole. Täytyy kuitenkin muistaa että studiossa ne laulut tehdään ja sillä pystyy tekemään asioita jotka ei liveen onnistu.PS. Banaanin kohdalla olen muuten pähkäillyt, miten hyvä laulaja Ahonen on. Kuulee, että Ahonen joko laulaa paljon tai sitten on jonkinlainen laulamisen siperlahjakkuus, koska laulu on todella varman kuuloista ja siinä on mm. ihan ammattimaisen kuuloista vibraakin välillä. Laulaa paljon paremmin kuin mm. Boelius, joka kuitenkin laulaa ihan ammatikseen.
En minä ole jokaista jaksoa katsonut enkä kaikkia katsomianikaan ajatuksella mutta ihan yleisestikin niin nykyään toki ns. ammattilaulajistossakin on kaikenlaista sometekijää jne ja on niitä erilaisia tapauksia ollut ennenkin. En minä ekalla kaudella suostunut uskomaan Erika Vikmaniin kun ääni oli niin soinniton mutta hän siellä sillon kuitenkin oli.