vihjeet Salkkarien lavasteissa
No niinpäs muuten tosiaan taitaa ollakin.. noh, se nyt ei pointtiani muuta, eli ääni oli yhtä kaikki jotenkin "kumeampi" versio Mikael Gabrielin äänestäEikös nuo biisit kuitenkin nauhoitetta studiossa ja lavalla sitten ollaan vaan heilumassa vermeet päällä?
Se on muuten ihme juttu ettei Nordman ole vielä ollut mukana Maskedissa, mutta ei hän kyllä Örkki ole.. on itse asiassa kaksikin painavaa syytä:Kuuntelin uudestaan vielä tuon Örkin Samma gamla vanliga -esityksen ja kuulostaa kyllä todella paljon Joonas Nordmanilta. Alan kallistua siihen vaihtoehtoon.
Lisäksi Masked singeriä näyttää tekevän sama tuotantoyhtiö, kuin salkkareitakin, eli FremantleTaitaa noissa lavasteissa tehdyn useamman hahmon vihjevideoita, syystä tai toisesta. Ehkä helpolla ja halvalla saatu maikkarin kautta käyttöön.
Ile on 184 cm pitkä. Häneen on hyvä verrata näitä kisaajia.2) Nordman on varsin lyhyt, ja Örkki on kuitenkin pidempi kuin Uusivuori
Hiukan näin skeptisesti mahdolliseen henkilögalleriaan suhtautuen (pitää olla jotenkin Maikkariin kytköksissä) => sopisikohan Benjamin Peltonen tuon Örkin puvun sisään? Kohtalainen laulaja ja TTK:ssa mukana...Se on muuten ihme juttu ettei Nordman ole vielä ollut mukana Maskedissa, mutta ei hän kyllä Örkki ole.. on itse asiassa kaksikin painavaa syytä:
1) Nordman on huomattavan huono laulaja, hänenhän on kuultu myös laulavan esimerkiksi Putouksessa. Ja esimerkiksi Örkin edellinen veto Satulinna oli niin komealla iskelmäklangilla vedetty, että ei ole hän
2) Nordman on varsin lyhyt, ja Örkki on kuitenkin pidempi kuin Uusivuori
Se on Tuure Boelius!
Itse asiassa kyllä se on Tuisku.. nyt hän lipsautti oman äänensä tuossa Zen Cafen biisissä, sellaisen "kuiskailevan" soundin joka yksi tyypillisimpiä, jolla mies paljon laulaa ja josta ei voi erehtyä. Ja nyt jos kuuntelee Örkin aiemmista vedoista vaikka sen Cheekin biisin, niin sehän on vuorenvarma Tuisku, koska miehellä on myös tuollainen "rähinä-ääni" joissain yhteyksissä. Ei ole vielä laulanut sillä kaikkein omimmalla äänellään, eli sillä vähän "määkivällä" popsoundilla. Kyllä miehellä eri lauluääniä riittää ja äänikin muuttuu, pitää muistaa että Tuisku on jo 40-vuotias..Mielenkiintoista jos Örkki oikeasti olisi Antti Tuisku, en kyllä usko ennenkuin näen :D
Chachilla on 1,6 miljoonaa ig-seuraajaa, joten kyllä hänet voisi aika suureksi julkkikseksi laskea, vaikka Suomessa moni perustallaaja tunteekin hänet vain "Jukka Hildenin vaimona". Yksi vihjekin oli, että häntä seuraa yli 1,5 miljoonaa ihmistä tms.Itse asiassa kyllä se on Tuisku.. nyt hän lipsautti oman äänensä tuossa Zen Cafen biisissä, sellaisen "kuiskailevan" soundin joka yksi tyypillisimpiä, jolla mies paljon laulaa ja josta ei voi erehtyä. Ja nyt jos kuuntelee Örkin aiemmista vedoista vaikka sen Cheekin biisin, niin sehän on vuorenvarma Tuisku, koska miehellä on myös tuollainen "rähinä-ääni" joissain yhteyksissä. Ei ole vielä laulanut sillä kaikkein omimmalla äänellään, eli sillä vähän "määkivällä" popsoundilla. Kyllä miehellä eri lauluääniä riittää ja äänikin muuttuu, pitää muistaa että Tuisku on jo 40-vuotias..
Ja antoihan hän tietysti jo liian helpon vihjeenkin. Lähinnä tuo Örkin suuri pituus hämää edelleen, mutta mistäs minä tiedän miten pitkä Tuisku on.. sitä paitsi hahmon pää on tehty niin suureksi, että sekin tietysti luo omaa silmälumettaan pituudesta
Jouduin googlettamaan, että kuka se Chachi (nimen kirjoitusasun takia) Hilden edes on, siis muu kuin Jukka Hildenin vaimo. En vain keksi miksi ohjelmaan otettaisiin joku, joka ei ole julkkis. Siis tarkoitan oikea kunnon julkkis.. nyt uusimmassakin jaksossa hahmon äänestä tulee kovasti mieleen se Lenita Susi, mutta kun edelleen pidän häntä jotenkin liian pikkujulkkiksena ohjelmaan, kun miettii että Salkkareista on aiemmin ollut mukana vain aivan ykkösketjun näyttelijöitä
Räyhäkkäästi kukkoileva Musta Lammas on muuten tosi hyvä hahmo, olisi saanut olla mukana alusta asti..
@Harzan veikkaan ihan, että Janne Ahosen elämäkerta ei kuulu etsivien lukemistoon, he nyt seuraavat vain omien kaveriensa sometilejä..
Kyllä ihmeen kujalla nämä arvailijat ovat Banaanin kanssa. Seuraavaksi varmaan laulaa "Elämä on laiffii" ja vihjaa, että kesällä 2005 neliapila jäi löytymättä ja sitten seuraavana talvena normaalimittaisessa mäessä tuuli kääntyi.
No nämä on juuri näitä, kun sitä on tällainen vain Facebookia käyttävä dinosaurus :D mistä minä tällaisia voin tietää, vasta tämän ohjelman myötä hahmotin kunnolla, että sellainen ihminen kuin Chachi Hilden on ylipäätään olemassa.. no sitten se on hän, tuollainen vihje on mennyt itseltä ihan ohiChachilla on 1,6 miljoonaa ig-seuraajaa, joten kyllä hänet voisi aika suureksi julkkikseksi laskea, vaikka Suomessa moni perustallaaja tunteekin hänet vain "Jukka Hildenin vaimona". Yksi vihjekin oli, että häntä seuraa yli 1,5 miljoonaa ihmistä tms.
ei kuulu etsivien lukemistoon, he nyt seuraavat vain omien kaveriensa sometilejä
Veikkaisin Party Animalia suomalaiseksi. Ainakin viimeisessä esityksessä lausui englantia aika suomalaisittain. "Life" -sanakin ääntyi "laiv".Meidän kotiasohvalla ollaan ainakin varmoja siitä, että Party Animal on Chachi Hilden.
Jussi 69 juuri jossain haastattelussa kertoi oon moittineen rokkihaaveista ja että ei normitöihin haluaisi.Mustaa Lammasta pähkäilin pitkään koska ääni on äärimmäisen tuttu, ja eilen keksin että se ääni muistuttaa todella paljon Lenni-Kalle Taipaletta. Osa vihjeistäkin sopii, mm. lätkäharraatus, mutta osasta en ole kyllä varma.
Ei taida Ahonen olla sitä pintajulkkissakkia jonka tuo porukka tuntee.Hodari ja Banaani on päivänselviä. Tosin itse en tuota Hodaria olisi tiennyt koska Nelli Matula ei ole millään tavalla tuttu. Ahonen ollut kauden helpoin ja varmin joten ihmettelen miten kuutamolla tuo nelikko on hänen suhteensa. Kuuluuko käsikirjoitukseen?
No, vibrato on äänen luonnollinen ominaisuus jota toisilla on enemmän ja toisilla vähemmän. Hyvin Janne vetää, en minä sillä, mutta kyllä kuitenkin muusikon korvaan selviää heti ettei kyse ole oikeasta laulajasta, on siellä sellaista epäpuhtautta ja -tasaisuutta kuitenkin eikä siinä äänessä sellaista syvyyttä ole. Täytyy kuitenkin muistaa että studiossa ne laulut tehdään ja sillä pystyy tekemään asioita jotka ei liveen onnistu.PS. Banaanin kohdalla olen muuten pähkäillyt, miten hyvä laulaja Ahonen on. Kuulee, että Ahonen joko laulaa paljon tai sitten on jonkinlainen laulamisen siperlahjakkuus, koska laulu on todella varman kuuloista ja siinä on mm. ihan ammattimaisen kuuloista vibraakin välillä. Laulaa paljon paremmin kuin mm. Boelius, joka kuitenkin laulaa ihan ammatikseen.