Ihmettelen kyllä tätä casea. Tai siis eniten ihmetyttää seuraava. Jos N.Andersson ei nähnyt tuossa mitään väärää, niin ok. Itse olen toki eri mieltä, mutta tuo oli siis päätös tilanteesta kaverin oman näkemän mukaan. Nyt sitten päästään siihen mikä jää ihmetyttämään. Eli Vuorinen varmasti oli saanut käsiinsä jo tarpeeksi materiaalia, jotta osasi arvioida taklauksen ennenkuin teki päätöksensä kävellä sitten näiden kavereiden yli. Koska tuota materiaalia oli, niin miksi kävellä yli ja sitten antaa Marjamäelle vain pieni "soosoo"-varoitus. Ei kovin hyvää toimintaa, vaan lähinnä tuosta tuli fiilis, että kyseessä vain oman voimansa näyttäminen ja/tai pr-temppu, millä seuroille viestitään että "täällä päätän minä ja nyt päätös on tämä". Ennemminhän Vuorisen olisi pitänyt seistä alaistensa takana tai sitten jos koki että selvästi tekivät väärän päätöksen, niin sitten tuomita tuosta sitten sanktiota ja samalla sitten melkeinpä harkita erottamista.
N.Anderssonilta mielestäni hyvä ja suoraselkäinen päätös ja häpeää niille tahoille jotka ovat kaveria jotenkin henkilökohtaisesti häirinneet/haukkuneet.