Viestin lähetti Noose
Kymysys: onko herra huomenna Rinkelillä vaiko ei? Onko Pentin faksi puhunut jälleen karua kieltään? Onko Spanhel ässä Pentin faksissa?
Viestin lähetti Cairns
Ilmeisen kovalta jätkältä hän ei vaikuta, tämä tiedonmurunen joukkueen sisältä, ettei olisi kyseessä pakollinen hutikuti ensi kaudeksi? =/
Viestin lähetti lintu
Ettei vain kimiltä..? ;-).
Ei ehkä tilastojen valossa vielä ole väläytellyt, mutta ainakin kommenttejen mukaan olisi kovan luokan pelimies.
Tässä vielä tilastot:
Hockey DB
Viestin lähetti menthos #75
Hmmm...kyllä noilla tilastoilla kelpaisi ainakin minulle. Tsekeissä tehnyt tuhoisaa jälkeä kuten AHL:ssä. Jos yhtään on taito tallella niin sopimus käteen vaan!
Viestin lähetti menthos #75
Hmmm...kyllä noilla tilastoilla kelpaisi ainakin minulle. Tsekeissä tehnyt tuhoisaa jälkeä kuten AHL:ssä. Jos yhtään on taito tallella niin sopimus käteen vaan!
Viestin lähetti matti&teppo
Itsellä iski silmään tuo paino,i 202 lb, eli hivenen yli 90 kiloa. Sopisi siinä mielessä paremmin kuin hyvin esim Grünnin ja Viitaluoman ketjuun tuomaan vähän massaa. Tällöinhän Vihkon voisi puolestaan pistää tuomaan hieman nopeutta Vopatin ja tämän ämerikkalaisen ketjuun.
Tietty voisi myös peluuttaa kokonaisuudessaan alienien ketjua jolloin laidoille saataisiin kokoa. Tämä tietty sillä varauksella että Spanhel osaa käyttää massaansa hyväksi. Vastavuoroisesti Viitaluoma saisi laidoilleen todelliset vauhtikoneet eli Vihkon ja Grünnin.
Mutta Aravirtahan ne päätökset kaiketi tekee. Tulisi nyt vaan edes katsastamaan tämän kaverin ennenkuin tehdään päätöksiä suuntaan tai toiseen. Vai onko se Pentti joka ilmoittaa sujuiko traioutti hyvin vai huonosti?
Viestin lähetti Tormentori
Tilastojen perusteella Mrazek luokkaa.
Viestin lähetti Pärde
Tosin eilen illalla tuli pohdittua tätäkin aika lailla, enkä osaa yhtään sanoa kannattaisiko mies kiinnittää.
Viestin lähetti red nec
Korjatkaa jos olen väärässä,ifk:n jääharjoituksiin tulee ilmestymään lisää tsekinkielisiä yrittäjiä,joten valikoimassa riittää kyllä.Onkohan ajankohta tällä tai ensiviikolla,sitä eivät joukkueen varuste sponsorit osanneet kertoa tarkemmin.
Tämä näin eilen kuultuna(itse en tiedä mitään tai ymmärrä)