Martin Spanhel

  • 51 547
  • 279
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
Mie en puhu mittään.

Miepä puhun siunkii puolest.

Katsokaa nyt hyvät veljet ja siskot eteenpäin, tulevaisuuteen (huomiseen), älkääkä ruvetko jossittelemaan ja haikailemaan turhaakin turhemman Spanielin perään. Kivahan se on yrittää itselleen todistella jälkikäteen, että "kyllä mä tiedän, että Martin ois breikannu pleijareissa jne.". Sitä ei todellakaan voi tietää, miten ois käyny, mutta eipä äijä ole kotimaansa pleijareissakaan loistanut, kaipa siitäkin voi jotain johtopäätöksiä vetää.

Näillä mennään, syteen tai saveen. Keskittykäämme huomiseen koitokseen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Loistavaa!

Tämä ketju ylhäällä! Minä en jossittele, minä vaan sanon, että Spanhel oli Aravirran miehiä ja Spanhelin kauden mittainen koutsaus oli nimenomaan eräs Aran projekteista tälle periodille. Mielestäni päävalmentajalla olisi oikeus peluuttaa kauden tärkeimmissä matseissa niitä äijiä, joihin hän luottoa laittoi pitkin kautta. Ikävien yhteensattumien summana (ei senttereitä, kiitos nuorisomme!) yhden ulkomaisen oli lähdettävä. Benysek on ollut pleijareissa hyvä, kuten Ara ennusti alkusyksystä. Itse asiassa koko kaudellakin näin on ollut. Minulle ei jäänyt pienintäkään epäselvyyttä, etteikö Spanhelille olisi kaavailtu kohtuuisoja hommia kevääksi. Spanhel oli ihan fyysiseltä kunnoltaan Söden kanssa valovuoden muuta joukkuetta edellä. Nyt kaivattaisiin polkijoita.

Btw. Spanhelin pisteka on Hurtaj´n vastaavaa edellä. Vai muistanko väärin? Ja mitähän Martin olisi tehnyt kentällä ollessaan Tinken Söde-taklauksen jälkeen? Epäilen, että välitön palaute kenties mailalla, kuten Torkille. Ja äkkiä haneen. Ja kunnon kalabaliikki.

Vois tietenkin olla, että tilanne olisi 1-2 Ipalle kuitenkin. Mutta hauskempaa meillä olisi ollut kuin olmihurtaj´n kanssa. Vaikka hänellä kädet onkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Loistavaa!

Viestin lähetti JHag
Tämä ketju ylhäällä!

Niinpä, kertoo jotain IFK-kannattajien pienehköstä epätoivosta. Jälkikäteen jossitteluhan on eräs helpoimpia taiteenlajeja maailmassa. Perkele jos se Ruutu/Santala/I. Pikkarainen ois jääny IFK:hon...
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Martin Spanhel olisi luultavasti vapaana, koska viimeisin merkintä EP:n sivuilla onkaudesta 2008-2009. Retrohankintana olisi täydellinen. Toivotaan parasta.

Tässä miehen statseja eliteprospectin sivuilta:

Eliteprospects.com - Martin Spanhel

Edit. Sorry kaverit, mutta mä yritin tuoda tänne osioon tämmöistä 2000-luvun tammikuun lopun meininkiä penttihengellä maustettuna
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyi helvetti mikä nosto. Tuli jo siirtorajan umpeuduttua sellanen "ei kai nyt sentään"-fiilis kun näki tän etusivulla. Koko päivä ollut kaikkine TimoLindströmeineen niin absurdi että hetken jo kuvittelin että mitä jos...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös