Markus Ruusu Stadissa

  • 36 533
  • 121

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Käytti näytön paikkansa enemmän kuin hienosti, ja näytti tälle epäilevälle tuomaalle tänään ainakin närhen munat. Toivottavasti pystyisi jatkamaan positiivisia otteitaan ja sitä kautta saisi aikaan hiukan prässiä myös Engreniin. Jonkilainen pelurin pää tällä kaverilla on, kun nollasi aikoinaan meidät kylmiltään Nordiksella ja nyt pahaan paikkaan oman kasvattajaseuransa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Jos jotain olen tällä palstalla tässä vuosien saatossa oppinut niin ainakin sen, että HIFK’ssa maalivahti on just tasan sen viimeisimmän pelin arvoinen...

Markus ”Rose” Ruusu, nyt sitä mottipäistä pahvia eteen ja loppuelämäksi Nordikselle!!

[ja tähän sitten niitä vapaavalintaisia hymiöitä]
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Ei muuten näkynyt mitään ylipelaamista Ruusun suorituksessa tänään. Päinvastoin oli mielestäni aika rauhallinen siellä maalin EDESSÄ.
 

Torgny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild ja HIFK. Houston Rockets.
Positiivisuus on todella hieno ominaisuus. Olin iloinen, kun linkin tekstissä ei lukenut mitään valitusvirttä siitä, että paremminkin olis voinut koppi tarttua. Hyvä Markus! Meillä on nyt kaksi hyvää maalivahtia. Heidän edessään viisikko voi voittaa minkä tahansa viisikon.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Positiivisuus on todella hieno ominaisuus. Olin iloinen, kun linkin tekstissä ei lukenut mitään valitusvirttä siitä, että paremminkin olis voinut koppi tarttua. Hyvä Markus! Meillä on nyt kaksi hyvää maalivahtia. Heidän edessään viisikko voi voittaa minkä tahansa viisikon.

Arvostan positiivisuuttasi. En kuitenkaan ymmärrä mihin se perustuu.

Ruusulta toki hyvä peli tänään ja hänelle siitä kaikki kunnia.
 

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Positiivisuus on todella hieno ominaisuus. Olin iloinen, kun linkin tekstissä ei lukenut mitään valitusvirttä siitä, että paremminkin olis voinut koppi tarttua. Hyvä Markus! Meillä on nyt kaksi hyvää maalivahtia. Heidän edessään viisikko voi voittaa minkä tahansa viisikon.

Olipa hassu viesti hiihtäjältä. Toivottavasti kukaan ei astu miinaan.

Asiaan. Ruusu oli hyvä eilen, mutta kaipaa tasaisuutta otteisiin. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruusu on kehittynyt mielestäni paljon kauden aikana, kuten toki vielä A-junnuihin ikänsä puolesta pelaamaan mahtuvalta odottaa sopii. Yksi iso muutos on ollut peliasennossa ja reagoinnissa, jossa mun silmään alkaa olla viime pelien perusteella samanlaista muutosta kuin mitä tuli Hussoon ja Lankiseen Lundellin valmennuksessa. Erittäin eleetön asento, pieni liike, terävät vastaantulot, josta nopeasti takaisin perusasentoon maalille. En ole juuri lätkässä erityinen maalivahtipelin asiantuntija, mutta mun mielestä yhtäläisyys Husson ja Lankisen pelin evoluution kanssa on silmiinpistävää. Jos näin on ja jos oletetaan, että Lundell on työssään niin hyvä kuin yleisesti ajatellaan, juuri neitseellisemmässä Ruusussa Lundellin duuni näkyy paremmin kuin jo voittaneessa ja maailmaa kiertäneessä Engrenissä, jonka voi olla hankalaa muuttaa mitään radikaalisti (ja jos edes kannattaakaan). Saa nähdä, miten hommat etenee, kun kevät koittaa (jos koittaa).
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Laitan tämän illan tappion pitkälti Ruusun piikkiin. Toki joukkuekin sekoili, mutta helposti upposi enemmän kuin yksi.
Ruusun taso ei ole se oikea ongelma vaan se että Ruusua joudutaan peluuttamaan tällaisessa kuuden pisteen pelissä.
Rosteri kusee.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Nyt tämä jätkä Joensuuhun tai mihin tahansa, takapihan roskis käy myös.

Välillä pelaa ihan hyvin mutta epätasaisuus kammottavaa, ei riitä tälle tasolle
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olin tänään aikeissa puolustella Ruusua, kun mielestäni oli pelannut hieman paremmin viime aikoina. Onneksi en ehtinyt. Vittu sinne päin vaan niin joka veto uppoaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei Jannekaan näköjään pysty taikomaan paskasta kultaa. Ruotsalaisen kaksi maalia naaman edestä ylänurkkaan olivat osastoa brodöör, mutta muuten taas perusräpiköintiä Ruusulta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huikee veskari tää Ruusu. Näitä vässyköitä lisää!!! Koita siinä nyt voittaa kun ei edes 5 tehtyä riitä
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Monen vuoden hyvän maalivahtiskouttauksen jälkeen huti. Tää ukko on aivan turhake tuolla maalilla. Toivottavasti ei ole jatkoa rustattu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli joo kyllä vähän liiankin rauhallinen liikkeissään.

Pistän myös selinille pienet - kun alkoi maaleja menemään, ruusu ei saanut kasattua itseään. Olin varma, että vaihtaa aikalisällä ja hämmästynyt kun näin ei käynyt. Halus varmaan antaa voiton, mutta junnu vielä, ei pysyny fokus ja saikin tappion.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan alkua lukuunottamatta jokainen maalipaikka käytännössä päätyy maaliin. Aivan hirveää pelaamista ja nuo rannarimaalit maalipaikan puolikkaista kirsikkaa kakun päälle.

Toisaalta Engrenkin oli aivan yhtä paska aika lailla koko syyskauden , mutta nykyään ihan kelpo tasolla niin onhan kaikki mahdollista.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ilveksen kannalta hyvä maalivahtivalinta Illan peliin. Tuttu mies organisaatiolle. Tiedossa kaverin heikkoudet sekä tekniikan että henkisen kantin osalta.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Salmelaisen taidolla rakentaa joukkue niin en yhtään ihmettelisi, vaikka olisi rustannut jo jatkon tälle helmelle. Onhan joku muuten varmistanut, että tää Ruusu ei vaan ole Acmen listoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös