Auts, minä kun oon pitänyt sinua ihan fiksuna kirjoittajana mutta sit sä lankeat tällaiseen paskaan, älä viitsi.E. Ja mitä arvoihin tulee, niin ilmeisesti puolityhjä kotihalli ja filmaava kultakypärä ovat lähellä turkulaisten sydämiä
Muistatko sinä yhtään mistä tämä omituinen Nurmen dissaus on lähtenyt liikkeelle? Mä muistan. Se oli välieräsarja teitä vastaan kun teidän, en muista nyt hänen nimeään mutta oli teidän ulkomaanapu puolustuksessa. Nurmi oli pääsemässä läpiajoon kun tämä sankari päätti huitoa Nurmea käsille, ja mitä teki Nurmi, kaatui tilanteessa ja se oli teille liikaa, sen jälkeen tämä tsunamin lailla kasvanut ajojahti Nurmea kohtaan on vain kasvanut ja kasvanut. Muistan myös tilanteen jossa teidän jätkistä kolme, siis kolme piiritti Makken vihellyksen jälkeen ja antoi aivan surutta tulla, poika otti iskut vastaan miehekkäästi mutta siitäkin saatiin itku aikaan millainen ämmä Makke on. Jostain syystä tämä on saanut jo aivan järjettömän ison "suosion" ja mielestäni aivan turhaan. Yritä ottaa seuraavassa meidän keskinäisessä ne vihalasit pois päästä ja seuraa Nurmen peliä, sitä miten helvetin paljon tuota jätkää saa hakata, ja ei, ei ole pulmunen Makkekaan mutta ei tuolla kaukalossa tarvitsekaan olla.
Suorastaan vituttaa että Nurmi saa näin paljon vihaa niskaansa.