Sai 7, jos ihan suurennuslasilla katsotaan. Ritchien rangaistuksesta olen positiivisesti yllättynyt.Teemu Lassila sai pelatessaan Tepsissä maalissa niin muistaakseni 15 ottelua huitaistuaan toista pelaajaa mailallaan.
Minkä takia Sakke muuten saa puhaltaa Turussa? Eikö joskus ainakin ollut sellainen käytäntö, ettei päätuomarit puhaltaisi ns. ”omia” matseja?Eilinen matsi kaikkinensa farssi Sakkelta
Näköjään muisti teki kepposet niin itselleni kuin kaverillenikin kun tuota Lassilan pelikiellon määrää muistelimme.Sai 7, jos ihan suurennuslasilla katsotaan. Ritchien rangaistuksesta olen positiivisesti yllättynyt.
Makke on ehtiväinen kun tännekin on jo raportoitu tilannetta edeltäneen Nurmen taklaus Richieen jossa on tupella seivästänyt, yrittänyt jalkapyyhkäisyä ja lyönyt palleille.Kuitenkin hetkeä aiemmin otti riskin suihkukomennuksesta jalkapyyhkäisyllään. (:D)
Tai, kyllähän Nurmi tiesi ettei isoa riskiä ole, kun kaverin rottailuja katsotaan läpi sormien illasta ja kaudesta toiseen.
Juuri näin.Hyvä että saatiin tämän vuorokauden puolella päätös tuolle eilisen keissille.
Huomenna heti aamupuurosta lähtien fokus illan peliin, se on taas pakkovoiton paikka. Makke on yleensä zonessa kun paine on kova, eiköhän huomenna punalamppu pala Nurmen toimesta vähintään kerran.
En itse lähtisi vertailemaan Ritchie käsilaukulla läpsimistä Ben-Amorin tai varsinkaan Lähteenmäen tapaukseen jossa hakattiin mailalla naamaan ja muistaakseni moukaroitiin päätä jäähän...Esimerkkeinä olisi pitänyt käyttää Allu Lähteenmäen ja Semir Ben-Amorin pelikieltoja joissa puhuttiin 18-20 ottelun pelikielloista.
Lähes samaan kastiin olisi tämäkin pitänyt laittaa.
Lähteenmäen tapauksessa räittiin verta ja hampaita niiden poikkareiden jälkeen, että vähän eri tasoa kyllä.En itse lähtisi vertailemaan Ritchie käsilaukulla läpsimistä Ben-Amorin tai varsinkaan Lähteenmäen tapaukseen jossa hakattiin mailalla naamaan ja muistaakseni moukaroitiin päätä jäähän...
Naurattaa kun Oululaiset kuvittelevat että Nurmella on nyt köntsät housussa ja jättää seuraavan Kärpät-TPS pelin väliin. ..tanan urpot, tietäisivätpä paremmin. Nurmi syttyy näistä.
Tämä Kärppien nyrkkisankarihan yritti jo ensimmäisessä erässä saada Nurmen pois pelistä ajamalla kädet ja nyrkit ylhäällä häntä päin laidan läheisyydessä.Lienee Kärpissä olevaa kulttuuria jättää sellainen matsi väliin.
Itse luulen, että Ritchie tarkoitus oli pelin alusta asti jahdata TPS:n kultakypärää ja kun ei perässä enää pysynyt, niin kasetti hajosi totaalisesti.
Itse luulen, että Ritchie tarkoitus oli pelin alusta asti jahdata TPS:n kultakypärää ja kun ei perässä enää pysynyt, niin kasetti hajosi totaalisesti.
Welcome, meitä on jo monta ja povarissa vielä enemmän..Joining to markusnurmi-fanclub.
Mahtava pelimies tämä teidän Nurmi. Jos noin huomaamattomasti pääsee muiden isojen miesten ihon alle, niin ei muuta kuin iso respect.
Kyselinkin jo toisessa ketjussa, mikäköhän on miehen sopimustilanne? Olisihan se hienoa nähdä tämmöinen "rottailija", "filmaaja", "kaatuilija" ja "keksitähänjokuflamettavatermi" esimerkiksi Oulussa.
Joining to markusnurmi-fanclub.
Ei epäilystäkään. Liiga saisi myös miettiä tuon kultakypärän järkevyyttä pelaajien terveyden näkökulmasta. Nyt todistetusti tyhmempikin pelaaja ymmärtää kultakuupan olevan joukkueensa paras pistemies. Onneksi napsahti pidempi pelikielto, jolla annettiin signaali että nuo jääkiekkoon kuulumattomat teot eivät ole millään tavalla hyväksyttäviä. Nähtäväksi jää menikö tämä sitten Ritchielle perille saakka.Itse luulen täysin samaa. Selkeästi Ritchie yritti horjuttaa Nurmea, mutta siinä onnistumatta. Kyllä Ritchie tiesi varmasti ennen peliä kuka on target.
Jos puhut siitä isosta taklauksesta, niin ei Nurmi ainakaan omien sanojensa mukaan nähnyt siinä mitään väärää:Tämä Kärppien nyrkkisankarihan yritti jo ensimmäisessä erässä saada Nurmen pois pelistä ajamalla kädet ja nyrkit ylhäällä häntä päin laidan läheisyydessä.
Onneksi tilanteessa ei käynyt pahemmin ja Nurmi kävikin tilanteen jälkeen asiasta aiheesta ilmoittamassa ottelun tuomareille mutta eivät nämä kaksi sokeaa kaverusta Suominen ja Boman tietenkään olleet nähneet siinä mitään väärää.
Se eka taklaus oli ihan ok, en vain huomannut, että kaveri sieltä tulee. Ei siinä mitään.
Juuri tuon taklauksen jälkeen Nurmella ainakin oli kovin asiaa tuomarille ja näytti käsillään muutamankin kerran mitä tapahtui mutta ei siitä sen enempää.Jos puhut siitä isosta taklauksesta, niin ei Nurmi ainakaan omien sanojensa mukaan nähnyt siinä mitään väärää:
Okei, no taisi sitten puhua vähän pehmeitä tuossa haastattelussa.Juuri tuon taklauksen jälkeen Nurmella ainakin oli kovin asiaa tuomarille ja näytti käsillään muutamankin kerran mitä tapahtui mutta ei siitä sen enempää.
Tämä Kärppien nyrkkisankarihan yritti jo ensimmäisessä erässä saada Nurmen pois pelistä ajamalla kädet ja nyrkit ylhäällä häntä päin laidan läheisyydessä.
Onneksi tilanteessa ei käynyt pahemmin ja Nurmi kävikin tilanteen jälkeen asiasta aiheesta ilmoittamassa ottelun tuomareille mutta eivät nämä kaksi sokeaa kaverusta Suominen ja Boman tietenkään olleet nähneet siinä mitään väärää.
Tässä videota aiheesta. Kiekko ei kiinnostanut yhtään ja pikkusen tossa on hyppyäkin mukana. Nurmi ei kyllä näyttäs olevan moksiskaan.Kakkonen ryntäyksestä olis ollu ihan paikallaan kun ei edes yrittänyt pelata kiekkoa.
Tässä videota aiheesta. Kiekko ei kiinnostanut yhtään ja pikkusen tossa on hyppyäkin mukana. Nurmi ei kyllä näyttäs olevan moksiskaan.
Tai ihan vaan Chelissä :)Ihan ku itte ois pelannut NHL 24:sta kaveria vastaan. Paras pelajaa menossa kiekkoon niin aina ajetaan kun vain paikka tulee.