Kyllä mun IFK:ssa aina Jack Johnsonille olisi tilaa.Tervetuloa Kanki. Katselen viisi peliä tarkkaavaisesti ja sitten annan arvosanan peliesityksistä tuossa kivikovassa ja tuulennopeassa puolustuksessa, johon tunkeutuminen kenelle vaan lähes mahdoton tehtävä. Enkä jaksa uskoa, että tämän myötä IFK ei hommaa ikinä koskaan missään ja varsinkaan tällä kaudella enää ketään. Yksi JJ mahtuisi hyvin vielä remmiin.
Markus Kankaanperästä tiedetään mitä saadaan mutta Jyrki Jokipakasta olisin jo pomppinut ilosta.Kyllä mun IFK:ssa aina Jack Johnsonille olisi tilaa.
Kyllä mun IFK:ssa aina Jack Johnsonille olisi tilaa.
Tarkoitit varmaan ns. prime kunnossa oleva Jenna Jameson.Mun HIFK:ssa olisi tilaa myös Jenna Jamesonille.
Tarkoitit varmaan ns. prime kunnossa oleva Jenna Jameson.
Nykykunnon voi tarkistaa vaikkapa Googlesta. Ei kiitos.
Jos halvalla saatiin, niin ihan hyvä stuntti Finleylle, josta ei todennäköisesti kauheasti hyötyä joukkueelleen tule tällä kaudella olemaan. Silti se ykköskorin puolustaja, sanotaan vaikka sitten Laakson korvaaja, puuttuu edelleen.
Lehdissä oli otsikko HIFK:lle huippuhankinta. Luulisi että HIFK:in rahoilla huippuhankinta olisi astetta kovempi. No mutta HIFK:in näköinen mies. Tuleekohan Hank Pikkarainenkin kun olisi vapaalla
Varmasti on vahvistus IFK:n puolustukseen, Tänään siellä on Teppo, Varakas, Salmi kaikki top 4 pakistossa. Jos noista joku tipahtaa alemmas, joukkue on jo paremman näköinen. Kanki on oikein käytettynä oiva työkalu vieläkin. Toivotaan että jaksaa pelata, peliaikaa on varmasti luvassa.Mun HIFK:ssa olisi tilaa myös Jenna Jamesonille. Esim. Big Red Cats cheerleadereissa tai vaikka peto-loundgen emäntänä.
Itse en ainakaan suorilta tyrmää Kankaanperän hankintaa. Minusta puolustus on vahvempi Kankaanperän kanssa kuin ilman häntä. Ja eiköhän Kankaanperän preesensillä ole vaikutusta myös siihen, että Heiskanen saa pelata ilman edellisen Ilves-kotipelin kaltaisia "kovia taklauksia".
Jep ja Hank sitten "korvaukseksi" Kouvolaan.Jake Newton voi olla seuraava..
Jake Newton voi olla seuraava..
Spekulointia vai tietoa? Vaikka puolustuksen tilanne on mitä on, niin kaikkien ollessa terveenä alkaa kokoonpanoon olla jo tunkua. Salmelan voisi ainakin lainata muualle jos johonkin sattuisi kelpaamaan.
Ja milläköhän fyffellä kun joku sanoi että euroja 0 Nyberin jäljiltä. Vai antaako Kookoo ilmaiseksi pelaajan ja maksaa vielä palkankin.
:DSpekulointia vai tietoa? Vaikka puolustuksen tilanne on mitä on, niin kaikkien ollessa terveenä alkaa kokoonpanoon olla jo tunkua. Salmelan voisi ainakin lainata muualle jos johonkin sattuisi kelpaamaan.
Kanki on muuten ottanut tällä kaudella 4 kertaa 2 minuutin jäähyn kun joku heitti, että päästään harjoittelemaan alivoimaa.
:D
Tuntuuko skenaario kovinkin todennäköiseltä? Tänään taisi O’Connor saada vähän kipua, kun jäi peli kesken. En luottaisi nopeaan paluuseen. Pakistoon on siis suoranainen tunku juuri nyt.
Mitä pahaa Jake on tehnyt?Newton - Varakas