Hyvä kommentti ja olin tulossa vastaavaa kirjoittamaan. Täytyy muistaa koko ajan tätä kommentoidessa kokonaiskuva ja faktat mitkä on olemassa ilman Markon värikynää ja haastattelujakin.Fysioterapeutti on hyvä tutkinto, mutta ei nyt sentään liiotella tuotakaan. Yrjövuori on ollut osa tiimiä, jossa on ollut huipputason ortopedejä, ja niitä athletic trainereita, jotka varmasti nokittavat suomalaiset fysioterapeutit mennen tullen. Lakersissa ja Kingsissä sitten ne parhaat kaikissa ammattiryhmissä. Noissa jengeissä tietotaito on perempaa mitä yhdessäkään suomalaisessa oppilaitoksessa.
Se että lähden nyt tuosta suorittamaan Fysioterapeutin paperit ei tee musta Lakersin fysiikkavalmentajaa/athletic traineria vaikka kuinka itkisin että Markolla ei ole samaa arvostettua paperia kuin mulla ja se vie duunin mun nenän edestä jos haen urheiluorganisaatioon töihin.
Tässä tullaan myös yritysmaailmasta tuttuun työkokemukseen, Markon työkokemus huippu-urheilijoiden vammojen hoidosta, hieronnasta, kuntoutuksesta siinä yhdessä ehkä maailman parhaista urheiluorganisatiosta on erittäin uniikki asia, jota kannattaakin hyödyntää tulevissa pesteissä.