Marko Yrjövuori

  • 82 861
  • 374
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Multa taas ei ole juuri koskaan kysytty henkkareita, joten voisin ihan hyvin hakea jotain koutsin ja treinerin hommia Marko Yrjövuoren nimellä. Onko sillä merkitystä, että onko oikeasti se henkilö, jona esiintyy? Voisi myös kaupata etävalmennuspaketteja Internetissä tuolla nimellä. Menekki olisi varmasti taattu.
Loistava idea. Ollaanko kimpassa, firmaa pystyyn? Sain nimittäin huippuajatuksen henkilöbrändätä itseni tähtien tekijän tekijäksi, koska olen toiminut Marko Yrjövuoren neuvonantajana. Joskus tosi kauan sitten neuvoin ihan samannäköistä Markoksi esittäytynyttä kaveria olisiko ollut Taiteiden yössä kohti taksitolppaa, vähän käsivarresta tukea antaen. On tietysti pieni mahdollisuus, että kyseinen tyyppi olisi ollut joku muukin, mutta jotain Turun murteen tapaista se tavoitteli, eikä turkua puhunut Marko näyttänyt Kiprusoffiltakaan, joten kai sen pakko oli Yrjövuoren Marko olla. Hyvin pääsi Marko taksiin, mutta en tiedä menikö taksilla ihan Paimioon saakka.

Joka tapauksessa olen ollut osallisena isompaa tiimiä huolehtimassa Mestareiden tekijän hyvinvoinnista. Ja juomapulloakin tulin ojentaneeksi.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jos mennään aiemmalla linjalla, niin tuosta viestistä pitäisi napsahtaa kuukauden penaltti. Mikä on sinänsä ihan vitun typerää, mutta näin on aiemmin toimittu.

Jep, siis tuota FutisForum2:lta tuttua heittoa käyttämällä arvuuttelet (epä)suorasti kirjoittajan oikeaa henkilöllisyyttä, mikä on kielletty säännöissä(olen itse ollut jäähyllä käytettyäni tätä samaa FF2-heittoa).
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Jep, siis tuota FutisForum2:lta tuttua heittoa käyttämällä arvuuttelet (epä)suorasti kirjoittajan oikeaa henkilöllisyyttä, mikä on kielletty säännöissä(olen itse ollut jäähyllä käytettyäni tätä samaa FF2-heittoa).
Menee sikäli otsikon ohi, mutta menkööt - ymmärrän tuon säännön, ja anonymiteetin kannattajana komppaan kyllä. Mutta välillä tuntuu, että moderointi tuon kanssa on aivan liian tiukkaa.

Siis tyyliin, leffaketjussa tuli puhetta The Roomista, ja kommentoin "Oh hi Mark!" - ja olin epävarma että tuleeko tuosta bannia. Kun tuntuu ettei oikeasti voi tietää.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
En nyt halua puolustella itteäni, mutta jos heitän vaikkapa Sauli Niinistöä koskevassa ketjussa jollekkin nimimerkille tuon saman minkä tähän ketjuun(Luonnollisesti Niinistön nimi siihen), niin luuleeko joku oikeasti että arvuuttelen millään tavalla jonkun nimimerkin olevan Niinistö oikeasti?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En nyt halua puolustella itteäni, mutta jos heitän vaikkapa Sauli Niinistöä koskevassa ketjussa jollekkin nimimerkille tuon saman minkä tähän ketjuun(Luonnollisesti Niinistön nimi siihen), niin luuleeko joku oikeasti että arvuuttelen millään tavalla jonkun nimimerkin olevan Niinistö oikeasti?
Ei varmasti luule mutta moderaattoreiden nykylinjalla pitäisi tulla kuukausi penaltia, koska niissä aiemmissa pelikielloissa on mainittu että penaltia tulee vaikka kyseessä on selvästi ollut huumorilla tehty heitto.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ei varmasti luule mutta moderaattoreiden nykylinjalla pitäisi tulla kuukausi penaltia, koska niissä aiemmissa pelikielloissa on mainittu että penaltia tulee vaikka kyseessä on selvästi ollut huumorilla tehty heitto.

Juu, jos joku toinenkin on samasta saanut penalttia, niin silloin minunkin kuuluu tietysti saada, mutta aika tiukkaa on moderointi, jos ei vastaavaa saa sanoa. Varsinkin, kun se mihin sanoin noin, niin siinä oli mielestäni enemmän paskaa ja typerää heittoa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran lisään vielä, että mielestäni Mehiläisen kaltaisen terveystoimijan pitäisi myydä vain ns. ammattinimikepalveluita. Tuollaista fysiikkavalmennusta voi sitten ostaa jostain kuntosalilta tms.

Ei noita yksityisen puolen terveysjättejä kiinnosta mikään muu kun rahan teko. Tyylillä ja keinoilla ei ole niin väliä. Jos laskulle on maksaja niin hinnoilla ja laskutuksella ei ole mitään kattoa.

Ihan hyvin sopii kuvaan tuo että nimekäs Yrjövuori on listoilla tuomassa uusia asuakkaita. Ehkä tässä on vähän vedetty mutkia suoriksi, mutta siltä tuo meno aina välillä laskuja maksellessa tuntuu.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Juu, jos joku toinenkin on samasta saanut penalttia, niin silloin minunkin kuuluu tietysti saada, mutta aika tiukkaa on moderointi, jos ei vastaavaa saa sanoa. Varsinkin, kun se mihin sanoin noin, niin siinä oli mielestäni enemmän paskaa ja typerää heittoa.
Tästä moderointilinjasta ja pelikieltojen pituudesta on ollut viime päivinä aika värikästä keskusteltua tuolla (v)ihastuttavat moderaattorit ketjussa. Kannattaa käydä sieltä lukemassa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loistava idea. Ollaanko kimpassa, firmaa pystyyn? Sain nimittäin huippuajatuksen henkilöbrändätä itseni tähtien tekijän tekijäksi, koska olen toiminut Marko Yrjövuoren neuvonantajana. Joskus tosi kauan sitten neuvoin ihan samannäköistä Markoksi esittäytynyttä kaveria olisiko ollut Taiteiden yössä kohti taksitolppaa, vähän käsivarresta tukea antaen. On tietysti pieni mahdollisuus, että kyseinen tyyppi olisi ollut joku muukin, mutta jotain Turun murteen tapaista se tavoitteli, eikä turkua puhunut Marko näyttänyt Kiprusoffiltakaan, joten kai sen pakko oli Yrjövuoren Marko olla. Hyvin pääsi Marko taksiin, mutta en tiedä menikö taksilla ihan Paimioon saakka.

Joka tapauksessa olen ollut osallisena isompaa tiimiä huolehtimassa Mestareiden tekijän hyvinvoinnista. Ja juomapulloakin tulin ojentaneeksi.

Kipru se ei olisi voinut olla muutenkaan, koska Kiprusoff ei ylimääräisiä pukahtele. Kokemusta löytyy JKL.n yöstä. Norrena vastaili, Kipru oli hiljaa. Mutta tarkistappa vielä ettei ollut Marko Mäkinen?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei noita yksityisen puolen terveysjättejä kiinnosta mikään muu kun rahan teko. Tyylillä ja keinoilla ei ole niin väliä. Jos laskulle on maksaja niin hinnoilla ja laskutuksella ei ole mitään kattoa.

Ihan hyvin sopii kuvaan tuo että nimekäs Yrjövuori on listoilla tuomassa uusia asuakkaita. Ehkä tässä on vähän vedetty mutkia suoriksi, mutta siltä tuo meno aina välillä laskuja maksellessa tuntuu.

Olen kyllä samaa mieltä. Vaikka en itse laskuja maksa. Aiemmin oli työterveyshuollon palvelutoimittajana Diacor, joka oli ihan jees. Terveystalo kun osti sen, niin touhuun on tullut rutkasti rahastuksen makua. En haluaisi kuulostaa vassarilta, mutta ei tuo oikein maistu.
 

teppana

Jäsen
Olen kyllä samaa mieltä. Vaikka en itse laskuja maksa. Aiemmin oli työterveyshuollon palvelutoimittajana Diacor, joka oli ihan jees. Terveystalo kun osti sen, niin touhuun on tullut rutkasti rahastuksen makua. En haluaisi kuulostaa vassarilta, mutta ei tuo oikein maistu.

Terveystalolla on aivan valtavia eroja eri toimipisteissä. Avovaimon firma tekee keikkaa Terveystalolle ja hän on sanonut että joissain paikoissa on aivan upea tekemisen meininki ja homma pyörii paremmin kuin monessa julkisen sektorin pisteessä. Sitten taas on toimipisteitä joihin hän ei oikeastaan enää edes suostu menemään kun työn tekeminen mielekkäästi on noissa paikoissa käytännössä mahdotonta. Kovat siellä on tulostavoitteet se on varma. Attenndo myi oman lääkäritoiminnan Terveystalolle ja siellä vedettiin jonkin verran "läskiä" pois jo valmiiksi aika trimmatusta paletista.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@teppana, pitää varmasti paikkansa. Omat kokemukset on vain yhdestä toimipisteestä, joka muuttui kerralla jokseenkin toisenlaiseksi. Ihan hyvää palvelua olen itse edelleen saanut, ei siinä mitään. Mutta kaikenlaisen turhan palvelukrääsän kauppaaminen vituttaa ja haiskahtaa pahalta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kipru se ei olisi voinut olla muutenkaan, koska Kiprusoff ei ylimääräisiä pukahtele. Kokemusta löytyy JKL.n yöstä. Norrena vastaili, Kipru oli hiljaa. Mutta tarkistappa vielä ettei ollut Marko Mäkinen?
Kenen koristähden pakaroita se on kourinut? Ajattelin vaan, että kannattaako edes tarkistaa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@teppana, pitää varmasti paikkansa. Omat kokemukset on vain yhdestä toimipisteestä, joka muuttui kerralla jokseenkin toisenlaiseksi. Ihan hyvää palvelua olen itse edelleen saanut, ei siinä mitään. Mutta kaikenlaisen turhan palvelukrääsän kauppaaminen vituttaa ja haiskahtaa pahalta.

Vähän off topic, mutta aikoinaan kun futiksessa meni eturistiside paskaksi, hoidatin ja leikkautin sen Helsingissä Diacorissa. Taisi olla Alppilassa ja olisiko vuosi ollut 2001. Kaikki toimi todella hyvin ja vittumaisesta operaatiosta huolimatta jäi itse Diacorista todella hyvä maku. Toki maksaja operaatiossa oli vakuutusyhtiö, joten siitä ei tarvinnut stressata.

Sitten joskus 2010-luvulla, kun oli vähän juoksusta tulleita polvivaivoja ja epäilyjä että voisi jotain olla rikki, päätin käydä näyttämässä koipea jälleen samalla lääkärillä. Tällä kertaa palvelu löytyi Terveystalosta ja Kampista. Kokemus oli kyllä täysin päinvastainen ja fiilis oli täysin että rahat pois. Taisin kotonakin sanoa että käteen jäi toista sataa kilsaa autoilua, 5min lekurin kanssa jutustelua ja ~100e lasku + vinkkejä kellä seuraavalla sen firman asiantuntijalla voisi käydä.

Jätin menemättä ja polvikin parani sitten ajan myötä. Kampin Terveystalossa en sen jälkeen ole käynyt. Varmaan hyvä paikka mutta rahan tekeminen ainakin tuolloin haisi hyvin vahvasti nenään.
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ranskalainen sarjamurhaaja-asiantuntija osoittautui (linkki the Guardianiin) ansioluettelon kaunistelijaksi myös.
Ei kiinnosta puolustella Yrjövuoren huituja, mutta silti järkevää huomioida vastaavat tapaukset maailmalta.

Erityisasiantuntijan nimike sointuu kivalta ansioluettelossa
Sitä kohti voi päästä isosti, jos oman työn mediahuomio liikkuu läpi maanosien, jolloin kiusaus oman jalustan ylöspäin pumppaamiseen voi nousta turhan kiusoittelevaksi.
 

Baldrick

Jäsen
Ranskalainen sarjamurhaaja-asiantuntija osoittautui (linkki the Guardianiin) ansioluettelon kaunistelijaksi myös.
Ei kiinnosta puolustella Yrjövuoren huituja, mutta silti järkevää huomioida vastaavat tapaukset maailmalta.

Erityisasiantuntijan nimike sointuu kivalta ansioluettelossa
Sitä kohti voi päästä isosti, jos oman työn mediahuomio liikkuu läpi maanosien, jolloin kiusaus oman jalustan ylöspäin pumppaamiseen voi nousta turhan kiusoittelevaksi.

Tuo alkaa näyttää jo oikealta virheen tunnustamiselta ja anteeksipyynnöltä. Toki vähän isomman luokan masseista ja maineesta kyse, mutta ei minua haittaisi, jos Yrjövuorikin hakisi tuosta edes hieman inspiraatiota omaan ulosantiinsa.

"Olen kertomuksissani vähän ylimyynyt roolini laajuutta esimerkiksi Koben hoidossa. Se ei tietysti poista niitä asioita mitä tein, mutta ehkä sitä turha oli suurennella siitä enempää. Pyydän anteeksi vilpittömästi sitä, että olen erehdyttänyt ja antanut ymmärtää saavutuksiani väärin. Jatkossa aion pitää huolen parhaani mukaan, että minä ja muut kirjoittavat tekemisistäni totuudenmukaisesti."

Ei olen sen vaikeampaa.
 

teppana

Jäsen
Tuo alkaa näyttää jo oikealta virheen tunnustamiselta ja anteeksipyynnöltä. Toki vähän isomman luokan masseista ja maineesta kyse, mutta ei minua haittaisi, jos Yrjövuorikin hakisi tuosta edes hieman inspiraatiota omaan ulosantiinsa.

"Olen kertomuksissani vähän ylimyynyt roolini laajuutta esimerkiksi Koben hoidossa. Se ei tietysti poista niitä asioita mitä tein, mutta ehkä sitä turha oli suurennella siitä enempää. Pyydän anteeksi vilpittömästi sitä, että olen erehdyttänyt ja antanut ymmärtää saavutuksiani väärin. Jatkossa aion pitää huolen parhaani mukaan, että minä ja muut kirjoittavat tekemisistäni totuudenmukaisesti."

Ei olen sen vaikeampaa.

Ei sillä, että minä kaipaisin kovasti Yrjövuoren anteeksipyyntöä. Mutta monille ihmisille on aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa myöntää virhettä ja pyytää anteeksi. Appiukkoni on tällainen. Ihan mukava mies ja ollaan ihan aidosti kavereita hänen kanssaan. Mutta jos hän jossakin asiassa vähän mokaa ja siitä pääsisi eteenpäin sanomalla "Anteeksi, minun vika" niin ei perkele että tuota lausetta sieltä suusta ei saa ulos. Joko mökötetään tai kieritetään syytä jollekin toiselle. Vaikka hyvin tiedetään vian olevan itsessä sitä ei vain kyetä myöntämään. Avovaimossa on samaa piirettä joskin hän aikuistumisen myötä on oppinut myös virheen myöntämisen merkityksen. Mutta joskus se tekee aivan vitun tiukkaa sanoa ääneen että nyt tuli moka.
 
Ensi viikon sunnuntaina (24.5) kuullaan totuus kun Marko on Valavuoren vieraana Twitchissä. Voi olla suhteellisen raskasta kuunneltavaa kun Aleksi haukkuu kateelliset suomalaiset (hanhinaamat) alimpaan helvettiin ja yhteistuumin nostavat Markon jalustalle, jolle Han kuuluu

Saisiko vielä Antti Mäkisen samaan seuraan niin urheilumaailmassa ei olisi ketään kuka ei ole hyvä kaveri joillekin näistä kolmesta.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
On kai sekin mahdollista, että tuolla työkokemuksella on monista asioista paremmat tiedot, kuin suomalaisesta AMK:sta valmistuneilla fysioterapeuteilla ja jonkun villin PT:n tutkinnon suorittaneilla? Vaikka päätoimi on ollut hieronta ja fysikaaliset hoidot, niin moniammatillisen yhteistyön myötä varmasti todellista tietoa, josta ammentaa on ollut hyvin tarjolla. Voisin ainakin kuvitella näin.
 

teppana

Jäsen
On kai sekin mahdollista, että tuolla työkokemuksella on monista asioista paremmat tiedot, kuin suomalaisesta AMK:sta valmistuneilla fysioterapeuteilla ja jonkun villin PT:n tutkinnon suorittaneilla? Vaikka päätoimi on ollut hieronta ja fysikaaliset hoidot, niin moniammatillisen yhteistyön myötä varmasti todellista tietoa, josta ammentaa on ollut hyvin tarjolla. Voisin ainakin kuvitella näin.

PT koulutuksia on jos jonkinlaisia ja aivan hyvin Yrjövuori voi olla pätevämpi kuin moni kirjekurssin käynyt PT. Mutta fysioterapeutti on rautainen ammattilainen joka on valmistunut ihan vaativasta koulusta. Heidän tietotaitoaan ihmisen fysiologiasta ei takuulla saa hieromalla edes huippu-urheilijoiden lihaksia. Toki Yrjövuori on voinut opiskella asioita työn ohella ja saada lisää tietoa. Mutta hierojan ja fysioterapeutin ero tietotaidossa on samaa luokkaa kuin rakennusapumiehen ja rakennusinsinöörin. Voi sitä betonia lapioida vaikka millä työmaalla, mutta ei sillä ikinä rakennusininöörin tietoja tule.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei varmasti luule mutta moderaattoreiden nykylinjalla pitäisi tulla kuukausi penaltia, koska niissä aiemmissa pelikielloissa on mainittu että penaltia tulee vaikka kyseessä on selvästi ollut huumorilla tehty heitto.

Toisaalta noin paskasta huumorista pitääkin antaa pelikieltoa. Jos on jonkun mielestä hauskoja niin kiireesti FF2 foorumille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös