Marko Virtanen Lukon päävalmentajana 2021–2023

  • 266 627
  • 1 999

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
juhlat alkakoon sijaa viis, neljää roppakaupalla ja parina kautena se himmein hävitty mitali. Kuka tanssii? Minä tuon rummun. Baila baila kova seura BUM BUM! Aidosti kuka tommosia sijotuksia muistaa? Aivan! Ei kukaan, kaivoit tiedot wikipediasta.


Varmasti Virtanen on kokemuksia rikkaampi valmentaja. Kukapa valmentanut valmentaja ei olisi? Enkä epäile etteikö kykenisi yhteistyöhön kuten varmasti 96% muistakin valmentajista ihan junnuista-liigatasolle. Mutta haloo, ei näillä vielä kuuhun mennä?
Olipa erikoinen avautuminen. Varsinkin seuran kannattajalta jonka sijoitukset on ollut enemmän tai vähemmän sijoja ynnä muut. Siellä se Lukko kököttää taas sarjakärjessä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Myrrän meriitit samaa tasoa kuin Virtasella. Pilkkakirves ei nyt oikein uponnut.

Myrrä on toiminut päävalmentaja vasta kaksu kautta? Virtasen meriitit ovat useampi SM-mitali ja CHL-mestaruus.

Miten Myrrän meriitit voivat olla samaa tasoa kuin Virtasella? Pitääkö voittaa Liiga useampaan otteeseen ennen kuin on meriitit enemmän kuin ei ollenkaan?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tämän illan haasto oli kyllä näin katsojan silmiin todella hölmö, jolleivät säännöt sitten ole ratkaisevasti muuttuneet. Ainakin itse olin heti sillä kannalla, että tuo oli ihan selkeä maalivahdin häirintä. Osaako joku selittää?
 

Fläppitaulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, KOOVEE, Ilves
Olipa erikoinen avautuminen. Varsinkin seuran kannattajalta jonka sijoitukset on ollut enemmän tai vähemmän sijoja ynnä muut. Siellä se Lukko kököttää taas sarjakärjessä.
Ei tässä mitään avauduta vaan keskustellaan. Kai sitä voi keskustella muistakin seuroista vaikkei omat seurat olisikaan menestyneet? Onko se vain menestyneiden oikeus? Tietysti noita mestaruuksia jokunen löytyy jos niitä pakko alkaa laskemaan että uskaltaa keskustella.

Toivottavasti Virtanen ei ole Raumalla mikään pyhä lehmä jota ei palvonnan lomassa sovi arvostella lainkaan. Olen kyllä laulanut ylistyslaulua edellisestä valmentajastanne.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tämän illan haasto oli kyllä näin katsojan silmiin todella hölmö, jolleivät säännöt sitten ole ratkaisevasti muuttuneet. Ainakin itse olin heti sillä kannalla, että tuo oli ihan selkeä maalivahdin häirintä. Osaako joku selittää?

Uskoisin, että kyseessä oli täysin kokeilumielinen haasto. Olihan maalin hyväksyminen ehkä perusteltavissa jollain tasolla eikä menetettävää ollut juurikaan, kun taas voitettavaa yhden maalin verran.
 

Fläppitaulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, KOOVEE, Ilves
Myrrä on toiminut päävalmentaja vasta kaksu kautta? Virtasen meriitit ovat useampi SM-mitali ja CHL-mestaruus.

Miten Myrrän meriitit voivat olla samaa tasoa kuin Virtasella? Pitääkö voittaa Liiga useampaan otteeseen ennen kuin on meriitit enemmän kuin ei ollenkaan?
Otanta on kieltämättä paljon pienempi. Mutta tiivistetään molempien meriitit: Johtaneet kovanluokan kokoonpanoja. Saaneet hetkellisesti kovan materiaalin pelaamaan tasollaan. Kunnes taso on romahtanut, eikä sitä tasoa olla kyetty nostamaan takaisin materiaalin ansaitsemalle tasolle.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tässä mitään avauduta vaan keskustellaan. Kai sitä voi keskustella muistakin seuroista vaikkei omat seurat olisikaan menestyneet? Onko se vain menestyneiden oikeus? Tietysti noita mestaruuksia jokunen löytyy jos niitä pakko alkaa laskemaan että uskaltaa keskustella.

Toivottavasti Virtanen ei ole Raumalla mikään pyhä lehmä jota ei palvonnan lomassa sovi arvostella lainkaan. Olen kyllä laulanut ylistyslaulua edellisestä valmentajastanne.
Ei ole, mutta teillä taitaa olla sellanen
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Uskoisin, että kyseessä oli täysin kokeilumielinen haasto. Olihan maalin hyväksyminen ehkä perusteltavissa jollain tasolla eikä menetettävää ollut juurikaan, kun taas voitettavaa yhden maalin verran.

No menetettiin mahdollisuus haastaa se tasoitusmaali, joka ainakin minun silmään menee videon perusteella sisään maalia kohti liikkuvan luistimen kautta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tulee väistämättä mieleen, että Virtanen on käynyt kynimässä erään nimimerkin mies-, tai naisystävää. Ja varmaan on kalju viuhunut useamman kerrankin. Sen verran sakeaa paskaa saa täältä lukea.
 

Meripoikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän illan haasto oli kyllä näin katsojan silmiin todella hölmö, jolleivät säännöt sitten ole ratkaisevasti muuttuneet. Ainakin itse olin heti sillä kannalla, että tuo oli ihan selkeä maalivahdin häirintä. Osaako joku selittää?
Olikohan Virtanen sitä mieltä, että maalivahdin maila oli alueen ulkopuolella Nymanin jalkojen välissä ja Nyman tämän takia horjahti ottaen kontaktin kassariin?
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Otanta on kieltämättä paljon pienempi. Mutta tiivistetään molempien meriitit: Johtaneet kovanluokan kokoonpanoja. Saaneet hetkellisesti kovan materiaalin pelaamaan tasollaan. Kunnes taso on romahtanut, eikä sitä tasoa olla kyetty nostamaan takaisin materiaalin ansaitsemalle tasolle.

Älä nyt ymmärrä väärin, en ole mikään Virtasen suurin fani, mutta kyllä Virtasella kovemmat näytöt ja meriitit on kuin esim. Myrrällä. Meriitit eivät kerro kylläkään suoraan laadusta tai sopivuudesta juuri joukkueeseen X.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Otanta on kieltämättä paljon pienempi. Mutta tiivistetään molempien meriitit: Johtaneet kovanluokan kokoonpanoja. Saaneet hetkellisesti kovan materiaalin pelaamaan tasollaan. Kunnes taso on romahtanut, eikä sitä tasoa olla kyetty nostamaan takaisin materiaalin ansaitsemalle tasolle.
Ei... ei saanut... mut keväällä taas nähdään.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Olikohan Virtanen sitä mieltä, että maalivahdin maila oli alueen ulkopuolella Nymanin jalkojen välissä ja Nyman tämän takia horjahti ottaen kontaktin kassariin?

Todennäköisesti se meni noin. En edes tiedä, oliko maila alueella vai ei, mutta sen havaitsin, ettei maila tullut Nymanin jalkoihin, vaan hän itse luisteli paikallaan olevaan mailaan.

Olisiko sitten kokeiltu uuden maalivahdin suorittaman estämisen rajoja tuossa? Oma näkemykseni lajiin on kuitenkin edelleen se, että maalivahti voittaa kontaktitilanteissa aina, vaikka olen toki elänyt myös ajan, jolloin maalivahtia oli lupa myös taklata tietyissä tilanteissa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kai Lukollakin on katsomossa joku joka noista epäkohdista on heti yhteydessä penkille? Teperi tai Mirkku tai mikä Pirkko lieneekään? Sieltä tai kaukalosta varmaan tuli vinkki että kannattaa haastaa ja Virtanen tarttui rohkeasti siihen ja haastoi.

Kieltämättä hiukan ihmettelin sitä haastoa itsekin ja kun sitä hidastusta katsoin niin varmemmaksi tulin että hylsky pysyy voimassa.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän illan haasto oli kyllä näin katsojan silmiin todella hölmö, jolleivät säännöt sitten ole ratkaisevasti muuttuneet. Ainakin itse olin heti sillä kannalla, että tuo oli ihan selkeä maalivahdin häirintä. Osaako joku selittää?
Ymmärsin cmoren selostajan puheista että nykyään saa toinen luistin olla maalivahdin alueella. Kontaktia ei varmaan silti sen enempää saa ottaa. Veikkaan että tuon uudistuksen takia Virtanen haastoi tilanteen.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ymmärsin cmoren selostajan puheista että nykyään saa toinen luistin olla maalivahdin alueella. Kontaktia ei varmaan silti sen enempää saa ottaa. Veikkaan että tuon uudistuksen takia Virtanen haastoi tilanteen.

Onhan kai aiemminkin saanut olla alueella vaikka kokonaan, kunhan ei ole häirinnyt maalivahtia. Häirinnäksi on kaiketi tulkittu maskissa oleminen, kontakti ja liikkumisen estäminen. Nuo jälkimmäiset ovat pääsääntöisesti yhteydessä toisiinsa.
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onhan kai aiemminkin saanut olla alueella vaikka kokonaan, kunhan ei ole häirinnyt maalivahtia. Häirinnäksi on kaiketi tulkittu maskissa oleminen, kontakti ja liikkumisen estäminen. Nuo jälkimmäiset ovat pääsääntöisesti yhteydessä toisiinsa.
Mielestäni kontakti ei vaikuttanut maalin syntyyn. Nykysäännöillä oli perusteet hyväksyä. Galimov oli torjunta-asennossa, ja sai täysipainoisen torjuntayrityksen. Kontaktilla ei vaikutusta maalin syntyyn -> maali.

Viime kaudella olisi ollut selvä hylky.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Meriitit miesten tasolta puuttuu? Tuolta wikipediasta saa lisää tietoa niin ei tarvitse tuudittautua pelkkään fanituksen riemuun. Tiivistettynä todella nimivahvoja nippuja vetänyt eikä saavuttanut Liigatasolla käytännössä mitään.

- Junnuissa meriittejä.
- Jypin dynastian huipulla voitettu CHL. Joka historiallisesti iso juttu, mutta tuota kannua ei pahemmin vielä tuolloin osattu arvostaa eikä siihen silloin monikaan panostanut. Aika moni heikompikin valmentaja olisi kai sillä rosterilla ollut lähellä CHL ja Liiga mestaruutta?

Palataan asiaan keväämmällä.
Ja aina onnistunut jo heti alussa. Muistaakseni jypin A-junnut ekalla kaudella mestaruuteen kuten Lukonkin.. Nyt ei kyllä Virtasesta turhaan alkaa vänkään, kun mestaruusjuna taas puuskuttaa ja muita harmittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös