Marko Virtanen Lukon päävalmentajana 2021–2023

  • 268 684
  • 1 999
Eli Kevin Roy olisi tehnyt Hifkin nelosketjussa 24 pinnaa...? OK, seuraamme eri lajia.
No aivan takuuvarmasti olisi, jos ois pelannut siinä sivussa 112 minuuttia ylivoimaa kuten John F Kestner.
Mutta katellaan me näitä omia lajejamme ja pahoittelen, ettei liittynyt enää edes ohuesti ketjun aiheeseen.
 

soPupeLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No aivan takuuvarmasti olisi, jos ois pelannut siinä sivussa 112 minuuttia ylivoimaa kuten John F Kestner.
Mutta katellaan me näitä omia lajejamme ja pahoittelen, ettei liittynyt enää edes ohuesti ketjun aiheeseen.
Ei kuulu ketjuun. Ymmärrätkö mitä eroa on 0,315 ppg ja 0,5ppg? Se ylivoima-aika ansaitaan omassa joukkueessa. Tai oikeastaan peliaika yleensä. Roylle sitä ei viissiin enää Hifkissä heru.

Ja tätä turhaketta (Roy) olit roudaamasssa koko syksyn Raumalle. Joskus voi nostaa käden ylös, kuten Mutanen...
 
Ei kuulu ketjuun. Ymmärrätkö mitä eroa on 0,315 ppg ja 0,5ppg? Se ylivoima-aika ansaitaan omassa joukkueessa. Tai oikeastaan peliaika yleensä. Roylle sitä ei viissiin enää Hifkissä heru.

Ja tätä turhaketta (Roy) olit roudaamasssa koko syksyn Raumalle. Joskus voi nostaa käden ylös, kuten Mutanen...
Rauhoitu Sopuppeli.
Eikä sun tarvitse olla huolissaan omasta ymmärtämyksestäni. Kalliita floppeja molemmat. Odottelen, että ko. pelaajat Raumalle/Helsinkiin hankkineet nostelevat käsiään ilmaan, minun ei tarvitse - olen mitätön ääni keskustelupalstan laitamilla.

Tai mistä sitä tietää vaikka jompikumpi nousisi vielä isoonkin rooliin kun mitaleista pelataan? Vai mitä?
 
Kaksi pronssia! (--> ennen Markon aikaa JYP oli mitalisti 4/5 kautta peräjälkeen (5/5 välierissä). Kaksi niistä mestaruuksia. Melko samalla draaman kaarella Raumalla. Ennen Virtasta 2019 kakkosia, 2020 mestareita - Virtasella 2021 ulos puolivälierissä (runkosarja 10), 2022 (runkosarja 3. - playoffs?).
 
Viimeksi muokattu:

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Kaksi pronssia.
Vain kaksi. Eihän tuosta ole mihinkään!
Edelleen Veltsua kritisoiville kysymys, johon ei ole mielestäni tullut vastauksia. Kuka olisi pitänyt marras-joulukuussa sainata valmentajaksi ensi kaudelle Veltsun sijasta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
Vain kaksi. Eihän tuosta ole mihinkään!
Edelleen Veltsua kritisoiville kysymys, johon ei ole mielestäni tullut vastauksia. Kuka olisi pitänyt marras-joulukuussa sainata valmentajaksi ensi kaudelle Veltsun sijasta?
Vastaan tähän nyt helvetin rohkean nimen mut olisin kokeillut Miettistä...
 
Se meteli mitä pidit yhdestä pelaajasta ja sen siirtymistä toisaalla, niin kyllä nostaisin lapasen pystöön.
Pidän meteliä monesta jutusta. Asioista, jotka moni jättäisi pelko pakaran alla pakottaen sanomatta.

Ja kun kehotat kavereita nostelemaan käsiä, niin oletko samalla se TV-pastori Phil Collinsin "Jesus he knows me"- biisistä, joka laulaa ."..just do as I say, don't do as I do" ?
Turha huudella tänne suuntaan @Via Dolorosa - historian valossa meidän keskusteluistamme ei ole koskaan seurannut mitään hyvää.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lukolle tulee käymään juuri sama mitä Marko Virtaselle kävi Jypin kanssa. Aina peli sekosi juuri ennen runkosarjan loppua ja pian päästiin kesälomalle.
Joo ja Virtasella vielä tää sama HIFK vastassa, eli sama jengi mihin Veltsun luotsaama JYP kompastui senaikaisella huippumateriaalilla. Ei todellakaan hyvältä näytä Veltsun Lukolla tämän HIFK-sarjan alku nyt.
 
Vastaan tähän nyt helvetin rohkean nimen mut olisin kokeillut Miettistä...
Komppaan Miettistä.
(Tästä Virtasen uskollisesta, lähes puolisotilaallisella paatoksella päävalmentajaa puolustelevaa kaartia muistutan näiden itseään toistavien kysymysten äärellä: Kuka muistaa Jouko Myrrää? Ilves halusi Pennasen verran enemmän, korkeammalle, nopeammin ja voimakkammin. Ja pisti kaiken peliin. Raumalla tätä ei ole tehty kuluvan kauden pelaajahankinnoissa, eikä valmentajarekrytoinnissa. )
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos yksittäisiä pelaajia alisuorittaa on se mitä luultavimmin yksilöiden vika. Jos 95% alisuorittaa on se varmuudella valmentajan syy. Valmentajan tehtäviin kuuluu pelitaktiikan luominen ja sen ylläpito. Samoin pelaajien johtaminen, kuten missä tahansa organisaatiossa. Ihan samalla tavalla muutosjohtaminen on valmentajan vastuulla. Jos pelitapaa tulee muuttaa se on valmentajan vastuulla.

En ala spekuloimaan kenet Lukkoon olisi pitänyt palkata 23-2X valmentajaksi mutta jälkiviisaana voin todeta, että Virtasen palkkaaminen oli suuri virhe.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Virtanen on Fantom-luokan virhe Caesarilta.

Jos Marcon sopparin olisi aikanaan julkaissut / tehnyt Rajala-Vanhatalo, ihmisten siatkin olisivat nauraneet.

Se, että sainauksen teki itse Caesar, tarkoitti / tarkoittaa sitä, että kultaa tullaan vuolemaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja kun kehotat kavereita nostelemaan käsiä, niin oletko samalla se TV-pastori Phil Collinsin "Jesus he knows me"- biisistä, joka laulaa ."..just do as I say, don't do as I do" ?
En ole, vaan olen se pitkätukkainen hippi, josta on kirjoitettu vanhoja paksukansisia kirjoja, joka ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin sen jälkeen kun käveli viimeisen matkansa Jerusalemin Via Dolorosassa.

"Jokainen sankari käy lopulta rasittavaksi."

- Jeesus Nasaretilainen
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
En ala spekuloimaan kenet Lukkoon olisi pitänyt palkata 23-2X valmentajaksi mutta jälkiviisaana voin todeta, että Virtasen palkkaaminen oli suuri virhe.
Mielestäni ei voi puhua edes jälkiVIISAUDESTA, ellei pysty jälkeenpäinkään sanomaan, mitä olisi pitänyt tehdä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Haasteita on, sen ei käy kiistäminen.

Mutta se miten JYP:lla kävi joskus miekka ja kivi täysin toisilla miehillä, valmennustiimillä ja organisaatiolla on yhtä validi tosiasia kuin se johtuuko Lukon voitto siitä vedänkö ukemin eteisessä lähtiessäni peliin vai en.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No aivan takuuvarmasti olisi, jos ois pelannut siinä sivussa 112 minuuttia ylivoimaa kuten John F Kestner.
Mutta katellaan me näitä omia lajejamme ja pahoittelen, ettei liittynyt enää edes ohuesti ketjun aiheeseen.
Kuka on John F Kestner? Vai onko vain hauska väännellä Markoa C:llä ja Joshista milloin Joshuaa, milloin Johnia ja nyt vielä F siihen perään?
Huvinsa kullakin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Virtanen on Fantom-luokan virhe Caesarilta.

Jos Marcon sopparin olisi aikanaan julkaissut / tehnyt Rajala-Vanhatalo, ihmisten siatkin olisivat nauraneet.

Se, että sainauksen teki itse Caesar, tarkoitti / tarkoittaa sitä, että kultaa tullaan vuolemaan.
MarCo?
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni ei voi puhua edes jälkiVIISAUDESTA, ellei pysty jälkeenpäinkään sanomaan, mitä olisi pitänyt tehdä.
Eikös tuosta aiemmasta käy ilmi jälkiviisaus... "olla palkkaamatta Virtasta kaudelle 23-2X".

Nimetä, kuka on parempi valmentaja ei ole minun eikä sinun tai muiden palstalaisten tehtävä. Kyseinen tehtävä on ihan muiden tehtävä. Heidän onnistuminen mitataan siinä, ei minun.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Eikös tuosta aiemmasta käy ilmi jälkiviisaus... "olla palkkaamatta Virtasta kaudelle 23-2X".

Nimetä, kuka on parempi valmentaja ei ole minun eikä sinun tai muiden palstalaisten tehtävä. Kyseinen tehtävä on ihan muiden tehtävä. Heidän onnistuminen mitataan siinä, ei minun.
No ei palstalla kannata varmaan lähteä enempää semanttisiin vääntöihin.
On mielestäni vain puolittaista ja epäreilua, toki oikeus, syyttää jostain tekemisestä antamatta vaihtoehtoa. Loppuvuonna on tarjolla olevista vaihtoehdoista valinta tehtävä. Mielestäni palstakeskustelun kiinnostavuudelle olisi eduksi tarjota omia vaihtoehtoja.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mitä itse peliä katsoin, niin pelillisesti Lukko oli edellä. Piipposen vitonen oli paha, mutta siitä selvittiin. Kaksi ekaa Hifkin maalia Zagin piikkiin ja kolmannessa jäi itse maskin taakse, en kokonaan laita Zagin piikkiin sitä, kun viisikko pelasi huonosti, mutta ei se Zagin sijoittuminen mitään priimaa ollut.

Myös ilme jolla Lukko tuli peliin ja se että selkäranka ei katkennut ekaan maaliin, on hyvä merkki. Huono merkki on se että tuntuu että mikään ei onnistu joukkueelta ja se pukkaa kipsiä herkästi. Tarvittaisiin sellainen salama-alku että ekaan kymppiin isketään neljä maalia ja kipsi murtuisi kunnolla. Jos pelillisesti ollaan nyt edellä (toki kyseessä vain yksi peli toistaiseksi), niin helvetin hankala sitä on Virtasen piikkiin laittaa. Vähän sama tilanne kuin Virran syksy 2019, silloin oltiin pelillisesti usein edellä ja pieniin asioihin hävittiin. Yhtäkkiä kaikki kääntyi ja tuo huipentui 21 keväällä.

Itse olen siitä huono tuomaan keskusteluun mitään lisää, kun aistiköyhänä en näe että yksi roy tai miettinen yhtäkkiä muuttaisi kauheasti mitään ja toitotan kakkapökäle pakaroiden välissä että Virtasen Lukossa on paljon hyvää ja tämä syöksykierre ei ole pelkästään päävalmentajan vika. Toki syy tästä kaikesta menee mielestäni Virtaselle, Kallelle ja myös joukkueelle. Mutta se pitäisi saada käännettyä äkkiä, kun nyt ei vain mikään tunnu onnistuvan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös