Mitä itse peliä katsoin, niin pelillisesti Lukko oli edellä. Piipposen vitonen oli paha, mutta siitä selvittiin. Kaksi ekaa Hifkin maalia Zagin piikkiin ja kolmannessa jäi itse maskin taakse, en kokonaan laita Zagin piikkiin sitä, kun viisikko pelasi huonosti, mutta ei se Zagin sijoittuminen mitään priimaa ollut.
Myös ilme jolla Lukko tuli peliin ja se että selkäranka ei katkennut ekaan maaliin, on hyvä merkki. Huono merkki on se että tuntuu että mikään ei onnistu joukkueelta ja se pukkaa kipsiä herkästi. Tarvittaisiin sellainen salama-alku että ekaan kymppiin isketään neljä maalia ja kipsi murtuisi kunnolla. Jos pelillisesti ollaan nyt edellä (toki kyseessä vain yksi peli toistaiseksi), niin helvetin hankala sitä on Virtasen piikkiin laittaa. Vähän sama tilanne kuin Virran syksy 2019, silloin oltiin pelillisesti usein edellä ja pieniin asioihin hävittiin. Yhtäkkiä kaikki kääntyi ja tuo huipentui 21 keväällä.
Itse olen siitä huono tuomaan keskusteluun mitään lisää, kun aistiköyhänä en näe että yksi roy tai miettinen yhtäkkiä muuttaisi kauheasti mitään ja toitotan kakkapökäle pakaroiden välissä että Virtasen Lukossa on paljon hyvää ja tämä syöksykierre ei ole pelkästään päävalmentajan vika. Toki syy tästä kaikesta menee mielestäni Virtaselle, Kallelle ja myös joukkueelle. Mutta se pitäisi saada käännettyä äkkiä, kun nyt ei vain mikään tunnu onnistuvan