Välillä on vain ajanjaksoja kuin mikään ei tunnu onnistuvan, nyt joukkueella vaikuttaa olevan sellainen.Viitattiin henkiseen tilaan. Kyllä mä uskon, ja etenkin toivon, ettei jengissä ole samanlaista paniikkia mitä esimerkiksi tällä palstalla, vaikka peli nyt kipsissä onkin.
Hieman kummaksun kun viime kauden alun jälkeen pelattiin hyvin, Korona teki kauden lopusta hankalan, mutta silti haastettiin Tappara parhaiten kaikista pleijarivastustajista ja 5v5 pelissä oltiin ainakin värilasein katsottuna edellä, lähes koko kausi ollaan oltu sarjajohdossa ja juuri haastettiin taas Tappara loistavasti, niin tulee väitteitä että joukkue ei ole Virtasen näpeissä tai parempaa tulosta tulisi ilman valmentajaa. Ylimielisyyttä joukkueessa voi olla, sen näkee nyt Ilvestä vastaan, jos tulee taas pirun hyvä peli, niin voidaan olla vähän huolettomampia kevään suhteen. Mutta siitä samaa mieltä että joku nyt mättää, en kyllä lähtisi silti siihen että joukkue on karannut, ilmapiiri on paskaa tai palkkasoturit odottavat kesälomia yms.
Eniten itse olen huolissani siitä että peli näyttää, typerällä termillä kuvattuna, munattomalta. Johtuuko sitten epävarmuudesta ja onnistumisten puutteesta vai mistä, niin olisi kiva nähdä sitä taistelevaa Lukkoa joka selkeästi haluaa voittaa. Virtasen sexy hockey on kuitenkin parhaimmillaan Kuusamakujan kuninkaan lanseerama 60-minuutin paine. Parhaimmillaan kärkikarvaaja on samantien vastustajan iholla, toinen karvaaja ottaa helpon syöttölinjan pois ja alakolmio pitää lopuista huolen.