Kasi on kirjaimellisesti hyvä suoritus.OK-suoritus, ei hyvä, mutta sellainen kouluarvosana 8.
Mulle mitali on onnistuminen ja ei mitalia jonkinlainen epäonnistuminen. Tiukka pronssipeli menettelee vielä, ehkä.
Kasi on kirjaimellisesti hyvä suoritus.OK-suoritus, ei hyvä, mutta sellainen kouluarvosana 8.
Kyllähän se kovan treenin jakso luistelussa näkyi. Luistelussa kun jäät perään, niin ei siinä kauheasti mikään auta. Enemmän huolissani olen siitä että nyt on kaksinkamppailuja hävitty ja välillä koko kentällinen tuntuu olevan hieman myöhässä. Ja tuo että maalin hinta omiin on halpa. Ihan liian halpa.Trendi Lukon pelissä on huolestuttava ihan jokaisella pelin osa-aluella. Treenijumi on legenda jonka taakse ei kenenkään tule mennä. Korona myös huono selitys.
Joo oli. Lehdessä todettiin vaan ettei mikään toiminut. Huolestuttavaan aikaan kone yskii ja on yskinyt jo pidempään. Spårt ja Saipa peleihin oli toimittajan minimitavoite 6p.LS tehnyt uutisen eilen illalla Lukon nykyvireestä kera kommenttien. Onko joku lehden tilaaja lukenut oliko uutisessa samoja höpinöitä kun eilisessä pressitilaisuudessa?
En mitenkään usko, että Virtasen projekti on 4 vuotta, eiköhän ensi kausi ole viimeinen, olipa tulokset mitä tahansa.Mun mielestä 2 kokonaista kautta alkaisi olemaan tarpeeksi aikaa näyttää mitä on tarjota oikeasti organisaatiolle. Pekka Virran projektin pituus ei tarkoita, että yhden suurimman pelaajabudjetin omaavista joukkueista tulisi aina edetä 4 vuoden projekti kerrallaan. Jokainen kausi pitää olla sellainen milloin tosissaan pelataan mitaleista.
Ihan samaa mieltä. Jos taas jäädään puolivälieriin niin on ihan maksimaalinen pettymys. Siinä kohtaa ilman muuta monoa.Pari viikkoa runkosarjaa jäljellä:
- Vastaanottajana luovuttanutta Sportia vastaan
- Ylivoiman pelaaminen vain synkistynyt kauden mittaan
- Ylivoimaa pyörittää Tomas Pavelka
- Lukolla ei ole yhtään toimivaa hyökkäyskoostumusta
- Peli yleisesti täyttä paskaa, pelitapaa ei ole
Toivottavasti tajuaa lähteä itse jos ei pelata mitalipeleissä.