Sakko on tämänhetken sääntöjen mukaan ihan kohtuullinen. Eri asia sitten onkin tulisiko sääntöjä muuttaa tai edes selkeyttää, nykyisellään jättää melko suuren liikkumavaran.
Mainokset kohdennettu varsin loistavasti. Rivalry ja sitten kesällä eniten otsikoissa ollut joukkue. Näin ollen mediahuomio on maksimoitu. Tuo Karalahden mukanaolo mainoksessa viittaa siihen, että on tullut melko kiire saada mainos ulos, joka osaltaan selittää (ja tekee hyväksyttävämpää) tökeröstä toteutuksesta. Olen ymmärtänyt, että nuo Kampin valotaulun mainospaikat tulee varata hyvissäajoin etukäteen, näin ainakin kaupallisesti vilkaampana aikana. Karalahti julkistettiin tiistaina ja mainoksenkin on varmasti pitänyt olla hyvissäajoin valmiina.
Joten nyt päivä asiaa sulateltua hyväksyn tuon tökerön ulkoasun. Ajatus oli hyvä, mutta nyt ilmeisesti myös tiukan aikataulun rasittamana päädyttiin osin tökeröön ratkaisuun.