Marko Kiprusoff tulossa...

• 15 237
  • 117

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs , Detroit Redwings ja Loimaan
takaisin Suomeen ja Tepsiin. Kiprusoff lähetettiin ales mutta kaveri turussa väitti kuulleensa H.Virran ja Jalosen juttelevan tänään lounaalla jossa kaverini oli istunut parin pöydän päässä ja kuuluut Hantan sanoavan" et Kipru on sit selvä, Narva soitti ja Makke on tulossa takaisin''
Eli tämä on hiukan toisen käden tietoa mutta ei ainakaan kaverini mulle ole ennen valehdellut.:D

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Olettaen että tämä nyt pitää paikkansa niin ei yllätä yhtään.. kirpu nyt vain on semmonen kaveri jonka pelityylillä ei pärjää rapakon takana

tom byron

Jäsen
Viestin lähetti slapshot
takaisin Suomeen ja Tepsiin. Kiprusoff lähetettiin ales mutta kaveri turussa väitti kuulleensa H.Virran ja Jalosen juttelevan tänään lounaalla jossa kaverini oli istunut parin pöydän päässä ja kuuluut Hantan sanoavan" et Kipru on sit selvä, Narva soitti ja Makke on tulossa takaisin''
Eli tämä on hiukan toisen käden tietoa mutta ei ainakaan kaverini mulle ole ennen valehdellut.:D

Joo, tämmöisiä huhuja olen itsekin kuullut eräältä "kiekkovaikuttajalta" ja "kiprun" siirto pitäisi olla saletti! Sm- liiga on "Kiprulle" oikea sarja! Kovuutta ei löydy ja taitoakaan ei tarpeeksi paljon Nhl:ssä niin miehellä ei ole mitään käyttöä rapakon takana! Tps:lle todella hyvä vahvistus. Euroopan kentillä on aikaa/tilaa ja näin "kipru" pääsee käyttämään osaamistaan parhaiten! Onkohan "kipru" kyllästynyt ainaiseen varusteiden keräilyyn kovien taklausten jäljiltä? Kuitenkin huippupakki euroopankentillä!

Cube

Jäsen
Aika yllättävä veto, jos nyt pitää paikkansa. Mun mielestä Kipru on kuitenkin pärjännyt NHL:ssä ihan hyvin tällä kaudella. Ainakin ennakko-odotuksiin nähden. Tosin, kun Kipru viimeksi tippui farmiin tuli hiukan sellainen fiilis, ettei mies sieltä ylös enää tällä kaudella nouse.

Ei ole kyllä sellainen pelaaja jota Tepsi tällä hetkellä tarvitsee, mutta eihän Kiprun tasoisesta pelimiehestä sovi kieltäytyä.. onhan sekin tietysti mahdollista, että Kipru olisi tulossa vasta ensi kaudeksi. Tepsihän on aloittanut ensi kauden joukkueen kokoamisen uusien vahvistusten etsinnän ohessa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Onneksi saatiin taklausvoimaa Ruotsin sarjaan lähteneen Hedbergin tilalle;)

No, kyllähän tänne yksi takatukka lisää mahtuu, mutta eikös se ollut pelannut ihan kohtuullisesti? Siis siihen nähden, että ilman Nummelinia ja Hedbergiä olisi Euroopan pehmein pakki.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Toivottavasti tämä ei ole niitä Cajanek luokan juttuja. Jos on totta niin hyppii tasajalkaa ja laulaa. Kipru olisi loistava lisä liigan huonoimpaan ylivoimapeliin, jota taitaa jo vähän Immonenkin auttaa. Tässähän voisi jo alkaa ajatella neljättä perättäistä, mutta ei taida vielä oikein uskaltaa katsotaan ensin saadaanko takatukkamme takaisin. Itsekin olen kyllä kuulut jonkun kovan luokan vahvistuksen olevan Turkuun päin vielä tulossa.

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Odota niin parin päivän sisällä,

Viestin lähetti cobol

On se. Kipru ei ole tulossa Turkuun ainakaan tällä kaudella.

Voit lukea sen lehdestä että taas kerran slapshot tiesi totuuden, oletan että olet tarpeeksi fiksu ja pyydät kohteliaasti anteeksi epäilyjäsi minun tietojani kohtaan....eh
Slapshot ei kirjoita pa...kaa
:mad:

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Kiprun tulo Palloseuraan tekee mestaruustaistelun mielenkiintoisemmaksi, olisi kolme varteenotettavaa ehdokasta ( Tappara, Jokerit ja TPS ).
Toisaalta tämä SM-liigan nykyhetki panee miettimään, pitäisikö siirtoajan määräaikaa muuttaa?
Mikäli siirtojen takaraja olisikin 30.11. muuttuisi sarja mielestäni mielenkiintoisammaksi, sillä nythän tehdään ihan uudet jaot tammikuussa.
Tai sitten kaksinkertainen alkusarja, jonka jälkeen liigan 8 parasta jatkaa ylempään loppusarjaan ja saavat draftata ulkopuolelle jääneistä joukkueista max 2 pelaajaa ( hymiö vai ei? )
Samalla näin kausikorttilaisena vaadin saada ns. Kaarna-pykälän eli mikäli seurani luopuu kesken kauden joukkueen tähtipelaajista, on minulla myös oikeus saada osa maksamistani rahoista takaisin.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Onneksi saatiin taklausvoimaa Ruotsin sarjaan lähteneen Hedbergin tilalle;)

No, kyllähän tänne yksi takatukka lisää mahtuu, mutta eikös se ollut pelannut ihan kohtuullisesti? Siis siihen nähden, että ilman Nummelinia ja Hedbergiä olisi Euroopan pehmein pakki.

Niin, meillä itse kullakin on omat brändimme ristinämme. ;)

Kiprusoffin mahdollisesta tulosta ei ole mitään faktaa. Olkoon siis sciense fictionia siihen saakka, kunnes joku muutoin todistaa.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Odota niin parin päivän sisällä,

Viestin lähetti slapshot

Voit lukea sen lehdestä että taas kerran slapshot tiesi totuuden, oletan että olet tarpeeksi fiksu ja pyydät kohteliaasti anteeksi epäilyjäsi minun tietojani kohtaan....eh
Slapshot ei kirjoita pa...kaa
:mad:

Ei kai tässä ole kyse mistään henkilökohtaisesta? Minun tietojeni mukaan Kipru ei ollut tulossa ja siinä se. Toki uskallan edelleenkin omat tietoni/luuloni tänne laittaa ilman anteeksipyyntöjä. Tosin harvoinhan ne väärässä ovatkaan -;)

Archon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti slapshot

Tänään Hantta ja Jalonen naureskelee partaansa lukiessaan tätäkin ketjua. "Nehän uskoo ihan kaiken".

No oli miten oli liehutukka ei todellakaan kuulu suosikkeihini mutta Tupsukoihin sille olisi nyt kyllä käyttöä.

Aika jännää että kesällä sitä kyräillään kuka lähtee ja nyt talvesta jännätään että kuka palaa. On se kivaa tää penkkiurheilu !

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slapshot sen jo tiesi...

Kipru tänään jo nähty lentokentällä ja isä oli pojan hakenut autollaan..... Ellette vieläkään usko niin toden näköisesti huomisessa Turun Sanomissa jo faktaa saatte, eli malttakaa vielä muutama tunti

kookoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hienoa jos näin on, voisi auttaa tps ylivoimaa???
mutta en kyllä vielä jaksa uskoa!
Vähän liika näitä kuulin kaverin puhuvan puhelimeen etc, etc...

Nooh, viimeistään perjantaina tiedämme tuliko vai ei.

Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulostaa melko paksulta tavaralta!

TPS-foorumissa yksi Koikka kirjoitteli tällaista, "Kuulin kun Jortikka puhui puhelimeen. Sen mitä kuulin niin Marko tosiaan on tulossa. "

Eli, yksi on kuullut, kuinka Hantta ja Kojo ovat puhuneet Kiprusta ja toinen kuinka Jortikka on puhunut kännykässä Kiprusta - vakuutavalla pohjalla

Eikö perättömien huhujen kirjoittajille ollut palkkiona pieni penalty:confused:

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti t4

Eikö perättömien huhujen kirjoittajille ollut palkkiona pieni penalty:confused:

Epäilen salaliittoa ja IFK-lisää tässäkin asiassa :D

Vaicci#63

Jäsen
voi hitto

että osaakin pänniä tälläinen peli! "mä näin summasen ja jalosen tänään peran baarissa ja ne jutteli että nurminen ja peltonen vaihtokauppaan" -jutut ovat niin tyhmiä että päätä alkaa särkemään

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Slapshot sen jo tiesi...

Viestin lähetti slapshot
Kipru tänään jo nähty lentokentällä ja isä oli pojan hakenut autollaan..... Ellette vieläkään usko niin toden näköisesti huomisessa Turun Sanomissa jo faktaa saatte, eli malttakaa vielä muutama tunti

Asia ei mulle mitenkään kyllä kuulu, mutta Islanders tapaa uutisoida tällaiset asiat ensimmäisenä. Ei sanan sanaa koko Kiprusta. Olisi myös erittäin poikkeuksellista, jos pelaaja lähetettäisiin Suomeen kesken sopimuskauden ja nimenomaan tässä vaiheessa kautta.

Mulle on ihan sama, tuleeko Kipru TPS-paitaan vai ei. Mutta kyllä kaveri taitaa olla edelleenkin tiukasti farmissa Bridgeportissa ja siten Yhdysvaltain maaperällä. Farmiin hän joutui Kenny Jonssonin tervehdyttyä pelikuntoon.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ei sen puoleen kuulu minullekaan, mutta olen cobolin kanssa yhtä mieltä.
Eli Teemu-sarjaa...

Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Kuulin baarissa Narvanmaan kirjottavan sähköpostia Ansakselle, että San Josen lääkäri oli sanonu, että Calivoornian ilmasto on huono Kipperin rasitusastmalle ja näin ollen mies pelaa jo huomenna Tepsin ykköskentän keskellä numerolla 69.

Ja mä kuulin pataljoonan hevosmiehilt, et HPK viedään Helsinkin varuskunnaks ja kaikki rytkyt vaihdetaan uusiin. Tulee joka miehel pussihousutkin... vai miten se meni.

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Blues.fi Otteluennakko kirjoittaa näin:

Saako TPS lisäpotkua Kiprusoffin luistimista? - 30.1.2002

Torstai-illan pistejahdissa Blues saa vieraakseen kovassa kunnossa luistelevan TPS:n.
Kohtaaminen on seitsemäs kuluvalla kaudella. Toistaiseksi kohtaamiset ovat kääntyneet niukasti Bluesin hyväksi. Kotijoukkueella on kolme voittoa TPS:n kahta vastaan ja pisteet on kerran jaettu.
SM-liigan siirtoaika sulkeutuu torstaina 31.1. klo 24:00. TPS vahvisti jo rivejään viime viikonloppuna SaiPa:n kokeneella hyökkääjälle, Ville Immosella. Tyytyykö TPS tähän vahvistukseen vai nähdäänkö LänsiAuto Areenan jäällä vielä muutoksia TPS:n kokoonpanossa? Vahvojen Turkulaisten huhujen mukaan torstaina jäälle luistelee TPS:n väreissä maajoukkueessakin kunnostautunut NHL-pakki Marko Kiprusoff.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Slapshot sen jo tiesi...

Viestin lähetti slapshot
Kipru tänään jo nähty lentokentällä ja isä oli pojan hakenut autollaan..... Ellette vieläkään usko niin toden näköisesti huomisessa Turun Sanomissa jo faktaa saatte, eli malttakaa vielä muutama tunti [/QUOTE

-Jos se on menossa Tutoon?

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Marko Kiprusoff Turkuun (Jope Ruanansuuta lainaten) paskan marjat sanon minä!

1. Klo 18.10 (osapuilleen) kävin Islandersin sivuilla, eikä siellä ollut tavun puolikastakaan Kiprusofista.

2. Blues ei omilla sivuillaa paljasta lähdettä, mistä on tiedon saanut, eli siihen tietoon on syytä suhtautua vähintääkin suurtella varauksella.

3. Kertaa kohdat 1 ja 2.

Pitäisköhän antaa se vanha lupaus, eli jos Kiprusoff pelaa tällä kaudella yhdenkin pelin TPS:ssä, kiskon TPS lipun presidentinlinnan lippusalkoon.
Ei tarvinnut kiskoa sinne viime kaudella Bluesin lippua (en muista mikä oli huhuna)
Kesällä ei tarvinnut kiskoa Jokereiden lippua koska Norrena (yllätys, yllätys) ei mennyt Jokereihin!
Tuskin mun tarttee kiskoa TPS -lippuakaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy