Itse olen samaa mieltä. Jantunen pitkällä sopimuksella Pelsuihin. Nurminen mahdollistaa sen. Nauttikaa.lommi kirjoitti:Täysin samaa mieltä. Nyt sen siirron on tapahduttava, tai sitten saa olla tulematta.
Itse olen samaa mieltä. Jantunen pitkällä sopimuksella Pelsuihin. Nurminen mahdollistaa sen. Nauttikaa.lommi kirjoitti:Täysin samaa mieltä. Nyt sen siirron on tapahduttava, tai sitten saa olla tulematta.
Näkkäri kirjoitti:Timrå on Jantusen uusi osoite, näin uhotaan Jokeripuolella.
Jantusen aika ja tarmo tuntuu kuluvan siihen vitun huutamiseen...taitaa olla aika ajamassa miehen ohi. Alkaa sillä kuuluisalla Jantusen keväisellä syttymisellä olla jo melko kiire!
40 tehopistettä ylivoimaisella erolla seuraavaan ei siis merkitse mitään?
Ei sitten yhtään mitään sitä tosiasiaa vastaan, että Jarna ei pysty tällä hetkellä siihen johtajuuteen kentällä ja joukkueen sytyttämiseen kuin mitä häneltä on takavuosina totuttu näkemään. Se vitun huutelu mitä mies eilenkin harjoitti ei ole sitä, varsinkin kun tilanteet tulivat useimmiten Jarnan oman kikkailun ja neppailun seurauksena. Mutta onhan tässä vielä tärkeimmät pelit edessä ja aikaa osoittaa mielipiteeni vääräksi.
Ja niitä pinnojakin taitaa olla tarkalleen ottaen 37, "ylivoimaisesti" enemmän kuin Sopasella (27)
No ei vitussa pysty kolmekasina samaan mihin kolmekymppisenä. Turha siitä silti on nillittää, koska parempaakaan johtajaa ei Pelicansille tähän hätään ole saatavissa, eikä välttämättä löydy tehokkaampaa hyökkääjää ensi kaudellakaan. Tietysti Jarnan olisi ehkä paremmin pystyttävä sopeutumaan muuttuvaan tilanteeseen, nuo kikat joita mies tällä hetkellä pyörittelee toimivat ehkä silloin joskus kun putki kulki vähän paremmin tai viime kaudella Lopin rinnalla kun koko joukkueella kulki vähän paremmin. Pistesaldoon nähden näyttäisi silti toimivan suht hyvin edelleen.
Puhut RV16 pisteistä ja minä johtajuudesta, joten mitäpä tässä kinaamaan kun ei olla edes samassa asiassa!
Mikä siis on Jantusen johtajuutta? Ainakin minulle se on tähän asti (kentän sisäpuolella) ollut sitä että #90 antaa ratkaisevan syötön tai paikan tullen pistää kiekon kylmän viileästi häkkiin.
Aika mielenkiintoista vaihtaa keskustelufoorumia
Aika mielenkiintoista vaihtaa keskustelufoorumia
Samat kommentit varmaan pätevät kuitenkin oli otsikko sitten Pelicans-JYP tai Marko Jantunen? Sillä erotuksella vain että keskustelu ei kuihdu vuorokauden sisällä kuten aina otteluketjuissa ja saadaan Pelicans-osioonkin vähän enemmän elämää....mutta lipsuuhan se minullakin, kun painoin lähetystä esikatselun sijaan. Niin...en kyllä kauheasti tykkää siitä, että vaihdetaan ketjusta ja koko aihealueesta toiseen ja otetaan lainaukset muiden kirjoituksista mukaan, mutta mitäpä tuosta.
Eiköhän turhautuminen johdu nimenomaan siitä että Jarna kantaa isoa vastuuta joukkueesta ja tiedostaa sen itsekin, ehkä liiankin paljon. Sen verran monessa liemessä Jarnakin on keitetty että paineensietokykykin on siinä varmasti kasvanut.Myös minä pidän Jarnaa Sm-liigan eliittiin edelleen kuuluvana pelaajana, ei siitä ole kahta sanaa. Mutta se johtajuus kokeneella pelimiehellä on mielestäni ainakin sitä, ettei kuulu joukkueen ensimmäisiin turhautujiin jos kiekko ei tottele toivotulla tavalla. Tällä hetkellä Jarna kuuluu niihin, ikävä kyllä. Toki tiedän miten isolla sydämellä mies pelaa ja tietää häneen kohdistuvan paineen. Tällä hetkellä vaan näyttää siltä, että joko se paine kasvaa liian isoksi tai sitten sen sietokyky ei ole tarvittavalla tasolla. Tällä hetkellä Jantusen hommaa johtajana näyttää hoitavan Jan Latvala saaden hyvää tukea telaketjuosastolta Komarov-Sihvonen-Heino. Yllättävän nuorta johtajakaartia liigajoukkueessa Ladea lukuunottamatta! Edelleen peräänkuulutan tason nousua kolmikolta Jantunen-Kauppila-Kakko muutenkin kuin pisteiden muodossa.
En tiiä, meni jotenkin kaikki sanottava tähän aiheeseen. Kaatoi Ässät yksin, siinä on riittävästi johtajuutta mulle.
Valmennuksen motiivi tuohon taitaa olla kuitenkin se, että Jarna on se joka ymmärtää parhaiten Sindelin aivoituksia, "kuba" on kuitenkin aika puhdasverinen snaipperi, toki homma toimii toisinkin päin. Sindel vaatisi vierelleen huippusentterin, ei ole Jarnastakaan apua siihen, että kaverista saisi kaikkea potentiaalia irti. Hakeutuu loistavasti ratkaisu paikoille ja odottaa staga pystyssä, syöttö vain jää liian usein puuttumaan.On muuten ollut loistava veto valmennukselta laittaa Jantusen laituripariksi Sindel joka tuntuu ymmärtävän parhaiten Jantusen aivoituksia.
Jos olisi pari muuta samantasoista peluria joukkueessa niin avot....mitalipeleihin mars.
Oli kesätreenaus sitten mitä tahansa ja ainakin alkukaudesta kiemurat aivan liian koukeroisia, niin tulosta vain syntyy vaikka kevätauringosta ei ole tietoakaan. Siinä on kaikkein kyynisimmillekin nettiritareille pala purtavaksi.
Mitä tuo mies olisikaan hieman ammattimaisemmalla asenteella - siis sellaisella asenteella, josta vain tuo jargon-puoli on kaikenmaailman haastiksissa kunnossa?