Marjamäelle kenkää!

  • 581 560
  • 3 859

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Valmennuksen pelikirja vanhentui reilut 10 vuotta sitten, mutta silti uhoa riittää.

Viimeksi vastaavalla rosterilla pystynyt samaan Wade Immonen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kapu

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerropa, löytyykö tuolta ehjää munaa enää ollenkaan? Pelkkiä hajonneita pelimiehen kuoria.
Vaikea sanoa, mutta kummasti helpottaisi jos joku ketju edes pystyisi tasaisesti tekemään tulosta. Itse lähtisin todistettavasti maalintekoon pystyvät laiturit laittamaan samaan ketjuun. Eli Leskinen ja Turunen. Siihen Hyry, Kemppainen, tai Tiivola keskelle. Kunyk voisi olla hyökkäyspäähän paras vaihtoehto, mutta voi olla omissa sitten vaikeaa. Toisaalta sama kai tuo olis jos saatais edes jokunen maali tehtyä, niin voisi vapauttaa muidenkin apinaa selässä. Eli kuka tahansa sentteri kokeiluun siihen väliin.

Jotainhan tuohon maalinteon tuskaan pitää keksiä.
 

Micol

Jäsen
Ilmeisesti ei lasien kanssakaan nähnyt fanikatsomon sanomaa. Selittelyt jatkuu.
Näki kyllä, ja painoi heti katseensa alas ja sitten muualle sen jälkeen (=ummisti silmänsä kritiikille tapansa mukaan). Sitten voikin hyvillä mielin lähteä lehdistön eteen valittaan YHDESTÄ jäähystä, millä ei ole yleensä (eikä tänään) 60-minuutin tuloksen ja pelin kannalta hirveästi painoarvoa.

***

Aivan pelleksi tekee Marja nyt itsensä kerta toisensa jälkeen, eikä ota vastuuta omasta tekemisestään niin kuin suoraselkäinen mies tekisi. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa myöntää, että omat ja joukkueen tekemiset menee tällä hetkellä aivan vituiksi ja esim. pelitapaan on pakko alkaa jo tekemään selkeitä viilauksia aktiivisempaan suuntaan, ja erikoistilanteihin laittaa jumalaton efortti kaikissa harjoituksissa, jos tässä mielitään vielä aidosti pärjätä loppukauden peleissä.

Pääsyyllinen löytyisi peiliin katsomalla, mutta Marja syyttää aina jotain muuta / muita, jos tulee hankaluuksia eteen. Voisiko sanoa, että perinteitä kunnioittaen, sillä tätä samaa paskaa on kuultu jo useamman kauden ajan päävalmentajien suusta, kun on mennyt heikosti. Manner sen aloitti viimeisellä kaudellaan, Mikkola jatkoi sujuvasti ja nyt sitten Marjiskin alentuu samaan, niin hyvin menee. Joskus voisi ihan miehekkäästi myöntää, että "pyhässä" pelitavassa on korjaamisen paikka, eikä vika ole ensisijaisesti ainakaan pelaajissa.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Minä lienen sen verran masokisti ja "kipu puhdistaa" -mentaliteetin ihminen, että haluan katsoa tämän kauden Marjamäkeä. Mennään pohjalle ja katsotaan se läpi. Mikkolan kanssa koitettiin pikavoittoa vaihtamalla Marjamäkeen, mutta ei se onnistunut. Jospa tällä kertaa kärsitään kausi ja sitten toivottavasti toimisto näkee mitä pitäisi tehdä. Ottaa valmennusta pitkästä aikaa ulkopuolelta.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä lienen sen verran masokisti ja "kipu puhdistaa" -mentaliteetin ihminen, että haluan katsoa tämän kauden Marjamäkeä. Mennään pohjalle ja katsotaan se läpi. Mikkolan kanssa koitettiin pikavoittoa vaihtamalla Marjamäkeen, mutta ei se onnistunut. Jospa tällä kertaa kärsitään kausi ja sitten toivottavasti toimisto näkee mitä pitäisi tehdä. Ottaa valmennusta pitkästä aikaa ulkopuolelta.
No kyllähän tuolla Mikkola Marjamäkeen vaihdolla saatiin lievä pikavoitto. Peli ja tulos parani hieman viime kaudella. Se lievä voitto tosin oli oikeasti pikainen, nykyisin ei Marjamäen johdolla voiteta.
 

Micol

Jäsen
Jospa tällä kertaa kärsitään kausi ja sitten toivottavasti toimisto näkee mitä pitäisi tehdä. Ottaa valmennusta pitkästä aikaa ulkopuolelta.
Tuskin tietävät mitä pitäisi tehdä. Siksi Marja jatkaa täällä myös ensi kauden. Saa Ahokin kunnolla miettimisaikaa, että kenet hommataan seuraavaksi epäonnistujaksi. Mitään ns. 'raikasta' ulkopuolista lienee turha ainakin odottaa, kun Kärpät kyseessä. Itse veikkaan, että Kojoa koitetaan saada takaisin - ei tule - ja sitten vedetään joku erikoinen plan B käyttöön sen jälkeen...
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viime kaudella näihin aikoihin vitutuksen kourissa fantasioin vahvasti Marjamäen toisesta tulemisesta. No nyt on Marjamäki ja vituttaa kaksin verroin enemmän.
Marjamäen toiset tulemiset taitaa rajoittua tätä nykyä Kukkosen makuuhuoneeseen.

Syvältä riipii, niinkuin herra itse sanoo, mutta mene jo. Mene, mene.

Vittu, että vituttaa.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuskin tietävät mitä pitäisi tehdä. Siksi Marja jatkaa täällä myös ensi kauden. Saa Ahokin kunnolla miettimisaikaa, että kenet hommataan seuraavaksi epäonnistujaksi. Mitään ns. 'raikasta' ulkopuolista lienee turha ainakin odottaa, kun Kärpät kyseessä. Itse veikkaan, että Kojoa koitetaan saada takaisin - ei tule - ja sitten vedetään joku erikoinen plan B käyttöön sen jälkeen...
Kyllä. Näinhän se valitettavasti melkoisella varmuudella tulee menemään. Jotenkin osaan nähdä, että seuraava päävalmentaja sitten on Havu, Soosi hääräilee sitten siinä vierellä. A-junnuistakin nostettiin tuossa jo sopivasti liigarinkiin sitten Havun jälkeläinen mukaan.

Ja ei, tämä ei ole epäluottamuslause Havulle. Havun itsensä kannalta olisi vain järkevämpää hakea ne natsansa muualta ensin. Ehkä sitten joskus tasonsa osoittaneena pääkäskijän paikalle takaisin.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Marjamäki olisi pitänyt potkia jo ennen joulua. Kyllä siihen mennessä oli jo näytöt annettu.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Noniin ja sitten tilaajat. Referoikaahan tuota Kalevan juttua.

"Olen ajatellut olla täällä todella pitkään."

Just.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin ja sitten tilaajat. Referoikaahan tuota Kalevan juttua.

"Olen ajatellut olla täällä todella pitkään."

Just.
Täältä pesee! Aluksi kannattajien viestistä:

"– Se on juuri niin. Kärpät on meille kaikille tärkeä seura. Minullekin tämä on tärkeä seura. Me haluamme voittaa, ja tämä on tulosurheilua, mutta tällä hetkellä kaikki näyttää ihan persettä. Kaikki mahdolliset analyysit näyttävät, että olemme välillä aivan ylivoimaisia, mutta silti tulee turpaan."

Tehottomuudesta:

"– Pumpataan uskoa ja annetaan pelata rohkeasti. Kaukalossa pitää antaa palaa vaan. Jos joku saisi pari maalia, niin se vapauttaisi muitakin, mutta nyt ei saada edes hyvistä paikoista sisään.

– Yritetään myös harjoituksissa keskittyä vähän enemmän puolustuspelaamiseen, jos se veisi hyökkäyspelin stressiä hieman pois, Marjamäki suunnitteli."

Ja lopuksi huumoria:

"– Kaikkihan sen ymmärtävät, että jos jatkamme pelaamista tällä tavalla niin enemmin tai myöhemminhän tämä kääntyy, päävalmentaja vakuutti."
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen täällä kritisoinut ainaista taaksepäin katsomista. Sentteriksi pitäis saada Maxwell, Ameno soimaan, Lasse kentälle ja Bume pakiksi.

Marjamäen naaraus Mikkolan tuhnuilun jälkeen tuntui todella hyvältä idealta minunkin makuuni, mutta yhtälailla taaksepäin katsomista oli myös Laten palkkaus. Varsinkin tuolla pelikirjalla. Joten syyllistyin pahemman kerran samaan vanhan haikailuun mistä olen antanut kritiikkiä. Lieventänä asianhaarana Mikkolan kärppäpelin jälkeen ihan mikä vaan tuntui hyvältä.

Eiköhän Late vedä kauden loppuun ja kesällä katsotaan jatkot. Edelleen peräänkuulutan tuuletusta toimistolla. Harri Aho voisi kantaa vastuuta ensimmäisenä. Kuinka valmentajavalinnat ovat onnistuneet? Mamba ollut edellinen nappivalinta. Mikkola ei, Marjamäki ei. Vieläkö Haba saa kaivaa yhden uuden miehen pääkoutsiksi?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja lopuksi huumoria:

"– Kaikkihan sen ymmärtävät, että jos jatkamme pelaamista tällä tavalla niin enemmin tai myöhemminhän tämä kääntyy, päävalmentaja vakuutti."
Kiitos aluksikin referoinnista.

No minä en kyllä tosiaankaan ymmärrä. Päin vastoin. Väitän, että jos jatkatte pelastamista tuolla tavalla, niin suora pudotuspelipaikka on vain ja ainoastaan kaukainen haave. Mutta toisaalta minä en olekaan insinööri, tai Kärppien päävalmentaja.
 

Micol

Jäsen
Mutta toisaalta minä en olekaan insinööri, tai Kärppien päävalmentaja.
Älä huoli. Minä olen insinööri, mutta en ymmärrä kyllä minäkään. Jos näin jatketaan (ppo huomioiden), niin kaiken järjen mukaan playoff-kevät aloitetaan säälipeleistä. Se tuskin oli Marjiksen tavoite, vaan TOP-4 sijoitus runkosarjassa, mistä puhui aiemmin. Siihen ei kyllä ole mitään jakoa - ei ennemmin, eikä myöhemmin...
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älä huoli. Minä olen insinööri, mutta en ymmärrä kyllä minäkään. Jos näin jatketaan (ppo huomioiden), niin kaiken järjen mukaan playoff-kevät aloitetaan säälipeleistä.
Laskutoimituksia en ole tehnyt, mutta voisin kuvitella, että tällä tahdilla on mahdollisuus tippua jopa ulos pudotuspeleistä.

Saa korjata, jos meni aivan vihkoon.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laskutoimituksia en ole tehnyt, mutta voisin kuvitella, että tällä tahdilla on mahdollisuus tippua jopa ulos pudotuspeleistä.

Saa korjata, jos meni aivan vihkoon.
Viimeiset 20 ottelua Kärpät on pelannut 1.3 pisteen per. peli tahdilla ja kun otteluita on jäljellä 21, niin pisteitä kertyisi lopuksi ~87.

Suattaapi olla että riittäisi, taikka suattaapi olla riittämättä. Eiköhän tolla ainakin kymppisija irtoisi.

(edit. jos siis samalla menestyksellä pelaisi, kuin edelliset 20 ottelua.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös