Alkuperäinen pointtini olikin, että ehkäpä nämä kaverit olivat yhdessä enemmän kuin osiensa summa...Niin nyt sinä puhut taas ihan eri asiasta mistä alunperin. Tästä olen ihan samaa mieltä.
Alkuperäinen pointtini olikin, että ehkäpä nämä kaverit olivat yhdessä enemmän kuin osiensa summa...Niin nyt sinä puhut taas ihan eri asiasta mistä alunperin. Tästä olen ihan samaa mieltä.
Vaikea sanoa, mutta kummasti helpottaisi jos joku ketju edes pystyisi tasaisesti tekemään tulosta. Itse lähtisin todistettavasti maalintekoon pystyvät laiturit laittamaan samaan ketjuun. Eli Leskinen ja Turunen. Siihen Hyry, Kemppainen, tai Tiivola keskelle. Kunyk voisi olla hyökkäyspäähän paras vaihtoehto, mutta voi olla omissa sitten vaikeaa. Toisaalta sama kai tuo olis jos saatais edes jokunen maali tehtyä, niin voisi vapauttaa muidenkin apinaa selässä. Eli kuka tahansa sentteri kokeiluun siihen väliin.Kerropa, löytyykö tuolta ehjää munaa enää ollenkaan? Pelkkiä hajonneita pelimiehen kuoria.
Näki kyllä, ja painoi heti katseensa alas ja sitten muualle sen jälkeen (=ummisti silmänsä kritiikille tapansa mukaan). Sitten voikin hyvillä mielin lähteä lehdistön eteen valittaan YHDESTÄ jäähystä, millä ei ole yleensä (eikä tänään) 60-minuutin tuloksen ja pelin kannalta hirveästi painoarvoa.Ilmeisesti ei lasien kanssakaan nähnyt fanikatsomon sanomaa. Selittelyt jatkuu.
No kyllähän tuolla Mikkola Marjamäkeen vaihdolla saatiin lievä pikavoitto. Peli ja tulos parani hieman viime kaudella. Se lievä voitto tosin oli oikeasti pikainen, nykyisin ei Marjamäen johdolla voiteta.Minä lienen sen verran masokisti ja "kipu puhdistaa" -mentaliteetin ihminen, että haluan katsoa tämän kauden Marjamäkeä. Mennään pohjalle ja katsotaan se läpi. Mikkolan kanssa koitettiin pikavoittoa vaihtamalla Marjamäkeen, mutta ei se onnistunut. Jospa tällä kertaa kärsitään kausi ja sitten toivottavasti toimisto näkee mitä pitäisi tehdä. Ottaa valmennusta pitkästä aikaa ulkopuolelta.
Me olemme tienneet tämän jo jonkin aikaa täällä kyllä :).Valitettavaa sanoa, mutta Kärpät on uusi Jokerit.
Tuskin tietävät mitä pitäisi tehdä. Siksi Marja jatkaa täällä myös ensi kauden. Saa Ahokin kunnolla miettimisaikaa, että kenet hommataan seuraavaksi epäonnistujaksi. Mitään ns. 'raikasta' ulkopuolista lienee turha ainakin odottaa, kun Kärpät kyseessä. Itse veikkaan, että Kojoa koitetaan saada takaisin - ei tule - ja sitten vedetään joku erikoinen plan B käyttöön sen jälkeen...Jospa tällä kertaa kärsitään kausi ja sitten toivottavasti toimisto näkee mitä pitäisi tehdä. Ottaa valmennusta pitkästä aikaa ulkopuolelta.
Marjamäen toiset tulemiset taitaa rajoittua tätä nykyä Kukkosen makuuhuoneeseen.Viime kaudella näihin aikoihin vitutuksen kourissa fantasioin vahvasti Marjamäen toisesta tulemisesta. No nyt on Marjamäki ja vituttaa kaksin verroin enemmän.
Kyllä. Näinhän se valitettavasti melkoisella varmuudella tulee menemään. Jotenkin osaan nähdä, että seuraava päävalmentaja sitten on Havu, Soosi hääräilee sitten siinä vierellä. A-junnuistakin nostettiin tuossa jo sopivasti liigarinkiin sitten Havun jälkeläinen mukaan.Tuskin tietävät mitä pitäisi tehdä. Siksi Marja jatkaa täällä myös ensi kauden. Saa Ahokin kunnolla miettimisaikaa, että kenet hommataan seuraavaksi epäonnistujaksi. Mitään ns. 'raikasta' ulkopuolista lienee turha ainakin odottaa, kun Kärpät kyseessä. Itse veikkaan, että Kojoa koitetaan saada takaisin - ei tule - ja sitten vedetään joku erikoinen plan B käyttöön sen jälkeen...
Tänks. Tuli just lonkerot nokasta, kun otin huikan väärällä hetkellä, tässä kohtaa tekstiä.Marjamäen toiset tulemiset taitaa rajoittua tätä nykyä Kukkosen makuuhuoneeseen.
Kovemmissa sarjoissa, mutta ei Late vielä näin pohjalla ole ollut."– Minä olen ollut valmennusurallani vähän kovemmissakin paikoissa."
Nöyryys -> kadonnut.
Noh, mahtuu sinne esim. 1-5 tappio Ranskalle MM-kisoissa.Kovemmissa sarjoissa, mutta ei Late vielä näin pohjalla ole ollut.
Mutta ei häviöitä Sportille ja Ässille.Noh, mahtuu sinne esim. 1-5 tappio Ranskalle MM-kisoissa.
KukkoLasse palkannut tiluksilleen pehtooriksi?Noniin ja sitten tilaajat. Referoikaahan tuota Kalevan juttua.
"Olen ajatellut olla täällä todella pitkään."
Just.
Täältä pesee! Aluksi kannattajien viestistä:Noniin ja sitten tilaajat. Referoikaahan tuota Kalevan juttua.
"Olen ajatellut olla täällä todella pitkään."
Just.
Kiitos aluksikin referoinnista.Ja lopuksi huumoria:
"– Kaikkihan sen ymmärtävät, että jos jatkamme pelaamista tällä tavalla niin enemmin tai myöhemminhän tämä kääntyy, päävalmentaja vakuutti."
Ihmekös tuo kun viime kauden Jokereista on rouhittu päävalmentaja ja kentällinen ukkoja. Sitä ovat saaneet mitä tilasivat. Jäi vain ilmeisesti kärppäjohdolta ne Jokereiden viime kauden pelit katsomatta...Valitettavaa sanoa, mutta Kärpät on uusi Jokerit
Älä huoli. Minä olen insinööri, mutta en ymmärrä kyllä minäkään. Jos näin jatketaan (ppo huomioiden), niin kaiken järjen mukaan playoff-kevät aloitetaan säälipeleistä. Se tuskin oli Marjiksen tavoite, vaan TOP-4 sijoitus runkosarjassa, mistä puhui aiemmin. Siihen ei kyllä ole mitään jakoa - ei ennemmin, eikä myöhemmin...Mutta toisaalta minä en olekaan insinööri, tai Kärppien päävalmentaja.
Laskutoimituksia en ole tehnyt, mutta voisin kuvitella, että tällä tahdilla on mahdollisuus tippua jopa ulos pudotuspeleistä.Älä huoli. Minä olen insinööri, mutta en ymmärrä kyllä minäkään. Jos näin jatketaan (ppo huomioiden), niin kaiken järjen mukaan playoff-kevät aloitetaan säälipeleistä.
Viimeiset 20 ottelua Kärpät on pelannut 1.3 pisteen per. peli tahdilla ja kun otteluita on jäljellä 21, niin pisteitä kertyisi lopuksi ~87.Laskutoimituksia en ole tehnyt, mutta voisin kuvitella, että tällä tahdilla on mahdollisuus tippua jopa ulos pudotuspeleistä.
Saa korjata, jos meni aivan vihkoon.