Mun perusrehellisellä porilaisella asenteellani omat pojat saa aina vähän enemmän anteeksi kuin muut. Niemen taantuminen osoitti, että oli virhe mennä Jokereihin.
Sig musisoi, että elämä vie mua iloa riemua päin. Todellisuus voi olla jotain muuta.Seuralla tai paikkakunnalla ei ollut merkitystä Niemen alamäkeen, ei liittynyt jääkiekkoon.
Voivat olla, jos peliaika on siellä max 12 min/peli. Ikonen vois olla hyvä kaveri kolmanneks lenkiks ja nimenomaan nelosen minuuteilla.Viimeisten 10 pelin tehot:
JD 0+4
MD 2+3
Lähestytään siedettävää kakkos-kolmosketjun pistekeskiarvoa. Varsinkin huomioiden, että MD:llä viimeiset 4 matsia 0+3. Ovatko sittenkin kevään miehiä?
Viimeisten 10 pelin tehot:
JD 0+4
MD 2+3
Lähestytään siedettävää kakkos-kolmosketjun pistekeskiarvoa. Varsinkin huomioiden, että MD:llä viimeiset 4 matsia 0+3. Ovatko sittenkin kevään miehiä?
jep! Jonathan työstää hyivin. Kyllä hanat aukee kunnolla kohta (toivottavasti).Kyllä se alkaa jo vähän aukenemaan. Mielestäni Jonathan on tehnyt jo useamman pelin ajan hyvin hommia hyökkäyspäässä ja luonut paikkoja.
Eivät ole ykkösketju-tasoa, mutta parempaa mitä aiemmin.
Oon tästä sen verran eri mieltä että Porissa ja ehkä myös Oulussa olisi voineet tilanteet olla erilaisia. Just siksi ettei liittynyt jääkiekkoon. Mutta se tästä Davidsonien ketjussa.Seuralla tai paikkakunnalla ei ollut merkitystä Niemen alamäkeen, ei liittynyt jääkiekkoon.
Viimeisten 10 pelin tehot:
JD 0+4
MD 2+3
Kyllä se alkaa jo vähän aukenemaan. Mielestäni Jonathan on tehnyt jo useamman pelin ajan hyvin hommia hyökkäyspäässä ja luonut paikkoja.
Eivät ole ykkösketju-tasoa, mutta parempaa mitä aiemmin.
Tosiaan kyllä juu alkaa pikkuhiljaa olemaan tilanne, että veljesten kanssa voidaan elää tämä kausi. Ja kauden edetessä toivottavasti enemmänkin kuin ainoastaan "elää", että saataisiin ihan nauttiakin kaverien tekemisestä. Samaa mieltä, että aivan juuri kun nyt tässä pääsevät ykkösketjun roolista pois, niin se on varmasti omiaan vain parantamaan heidän tekemistään..Olen pitänyt näkemästäni nyt viimeisten pelien aikana. Alkavat lunastaa odotuksia.
Miksi Ässät luopuisi "kevytjalkaisista" pelaajista, jotka parantavat koko ajan..
Paras tulos tulee sillä, että viime vuoden tapaan EI hankita/luovuta kenestäkään enää.. Piste.
Voitko hieman määritellä "kovemmat äijät"...Eipä tuollaselle väitteelle oikeen saada totuuspohjaa. Jos on mahdollista saada kovemmat äijät tilalle, niin ehdottomasti vaihtoon.
Paras tulos tulee sillä, kun joukkue on paras mahdollinen. Ei tuo ryhmäytymiseen tms. vaikuta jos kaksi miestä vaihtuu kauden aikana.
Joko lähtee tai ei lähde. Jos jää, niin toivottavasti antavat kaikkensa logolle.
Ämpärillinen kiekkoja ja termospullollinen patamokkaa käy vastineeksi vallan mainiosti.Voitko hieman määritellä "kovemmat äijät"...
Voitko hieman määritellä "kovemmat äijät"...
Näitä kahta SaiPan pelaajaa olen myös itse pyöritellyt mielessäni ja haaveillut heistä. Saataisiin kaksi tulosta tekevää pelaajaa. Toivottavasti toteutuisi..Tulosvastuuseen paremmin vastaavat äijät. Riskit on olemassa aina, mutta en vaihtaisi jos tilalle tulisi esim. Päkkilä ja Tiivola.
Vaihtaisin heti jos tilalle tulisi V.Ojantakanen ja Morand.
Näitä kahta SaiPan pelaajaa olen myös itse pyöritellyt mielessäni ja haaveillut heistä. Saataisiin kaksi tulosta tekevää pelaajaa. Toivottavasti toteutuisi..
En usko, että Davidssonit riittävästi parantavat. Pelillisesti ei näytä siltä, että tulosta alkaisi tulla. Vastakohdaksi voisi sanoa vaikka Viitalan. Kokonaisvaltainen peli on parantunut ja laukonut ties kuinka monta kertaa jo rautoihin. Sieltä suunnalta näyttäisi tulosta tulevan vielä loppukaudesta.Ei taida nappulat riittää kun myös isommat metsästää vahvistuksia.
Pitää myös muistaa, että Morandkin on tehnyt Saipassa komeita tehoja, mutta käytännössä paineetta saanut pelata.
Unelmatilanne olisi jos Davidssonit jatkaisi Ässissä ja alkaisivat tekemään tehoja. Edes sen puoli pistettä per peli vauhdilla.
Hyvällä hinnalla eli ei tarvitsisi maksaa loppukauden palkkaa. Vai toivoitko Ässien saavan jonkin siirtokorvauksen?Itse ymmärtäisin kyllä sen paremmin..
Että Davidsonit myytäisiin hyvällä hinnalla Djugårdeniin, ja saadut rahat laitettaisiin sukan varteen.. Mikäli Liiga aukeaisi niin, että voisi oikeasti pudota.
Se olisi fiksua, pitkän tähtäimen suunnittelua..
Totta kai..Hyvällä hinnalla eli ei tarvitsisi maksaa loppukauden palkkaa. Vai toivoitko Ässien saavan jonkin siirtokorvauksen?
Miksi Ässät luopuisi "kevytjalkaisista" pelaajista, jotka parantavat koko ajan..
Paras tulos tulee sillä, että viime vuoden tapaan EI hankita/luovuta kenestäkään enää.. Piste.