Eiköhän tämän perusteellakin Vuorinen voisi katsoa jonkun uuden sentterin porukkaan. Turha roikottaa kaveria mukana jos ei nappaa.Mitä joukkueen sisäpiiristäki kuullu, ni ei maistu etenkään MD:lle treenaaminenkaa.
Eiköhän tämän perusteellakin Vuorinen voisi katsoa jonkun uuden sentterin porukkaan. Turha roikottaa kaveria mukana jos ei nappaa.Mitä joukkueen sisäpiiristäki kuullu, ni ei maistu etenkään MD:lle treenaaminenkaa.
Mitä joukkueen sisäpiiristäki kuullu, ni ei maistu etenkään MD:lle treenaaminenkaa.
Kukahan siellä joukkueessa vuotaa näitä tietoja? Mielestäni hänet pitäisi heivata ensimmäiseksi helvettiin.Mitä joukkueen sisäpiiristäki kuullu, ni ei maistu etenkään MD:lle treenaaminenkaa.
Kukahan siellä joukkueessa vuotaa näitä tietoja? Mielestäni hänet pitäisi heivata ensimmäiseksi helvettiin.
Varmaan jotain 150k luokkaa. Voi olla enemmänkin, mutta en usko että yhtään vähempää.Paljonkohan näiden palkka mahtaa olla? Onko mitään arviota heittää?
90-100k / turpa nettona?Varmaan jotain 150k luokkaa. Voi olla enemmänkin, mutta en usko että yhtään vähempää.
Tapola olis pitäny molemmat mutta etenkää JD ei sopinut Grönborin kuvioon eikä toinenkaan veli ollut kuin enintään täytepala. Ilmeisesti G tiesi jotain mitä Vuorinen ei....Joku Tappara-aktiivi voisi tulla kertomaan oliko MD samanlainen myös siellä viime keväänä? Ainakin hänet olisi haluttu pitää ja JD:tä taas ei nähty enää tarpeelliseksi niin voisi kuvitella, ettei ihan lötköstikään pelannut. Pelkkä mestaruuden varmistanut maali tuskin jatkosopparia olisi taannut.
DD-veljet poppareille tai kiertoon ja Pospisil tuomaan voimaa ja maaleja hyökkäykseen.Pois kokoonpanosta, kun Lenni ja proffa tulevat takaisin. Mikäli näistä kahdesta ei päästä eroon ja yhtään hyökkääjää ei tällä kaudella enää tule, kympin sakki on vaarassa. Mikäli saataisiin edes yksi kova tekijä hyökkäykseen, olen satavarma, että playoffeissa ollaan.
Ennakko-odotuksiin nähden suurimmat hutihankinnat sitten....sitten...sanokaa te kenen jälkeen?
Davidssonit, Groulx, Piros ja Bertrand. Odotuksiin ja palkkaan nähden heikoimmat viimeisen 15-20v aikana.Kyllä Maltti ja Valtti on nyt nähty. Kunpa joku vaan ottaisi nämä riesakseen, niin voitaisiin unohtaa tämäkin homma. Ennakko-odotuksiin nähden suurimmat hutihankinnat sitten....sitten...sanokaa te kenen jälkeen?
Mulla, valitettavasti, Niemen paluu menee tolla listalla ihan kärkiporukkaan. Niin yllättynyt olin siitä, miten miehen KAIKKI kiekolliset taidot katosivat "yhdessä yössä".Davidssonit, Groulx, Piros ja Bertrand. Odotuksiin ja palkkaan nähden heikoimmat viimeisen 15-20v aikana.
Jos yö on tiistain ja sunnuntain välinen niin silloin ehtii katoamaan myös rahat ja järki.Mulla, valitettavasti, Niemen paluu menee tolla listalla ihan kärkiporukkaan. Niin yllättynyt olin siitä, miten miehen KAIKKI kiekolliset taidot katosivat "yhdessä yössä".
Niinpä. Vaikka Niemi palattuaan oli heikko niin tuntuu jumalauta rienaamiselta, että täällä vedetään Mika ”NiemenMika” Niemi näiden satunnaisten turistien yhteydessä esiin. Hävetä saisitte.Jos yö on tiistain ja sunnuntain välinen niin silloin ehtii katoamaan myös rahat ja järki.
Mutta olihan Niemi heikko ja kauden loppua kohti myös motivaatio katosi. En kyllä Zetamaisesti lähtisi vertaamaan mihinkään "omien poikien paluuseen" varsinkin kun noista jokainen teki monin verroin enemmän pisteitä kuin Davidssonit yhteensä.
Noh, puolustuksekseni sanon, että puhuin vain Mikan kottinpaluukaudesta. Mikan koko kauden saldohan oli 3+1=4 -11. Tuota ei perusrehellineporilaine saa flopista muuksi muunnettua. Varsinkin, kun odotukset Mika "Kanadanmalja" "KHL" "EHT" Niemen paluun suhteen olivat korkealla. En siis suostu häpeämään :DNiinpä. Vaikka Niemi palattuaan oli heikko niin tuntuu jumalauta rienaamiselta, että täällä vedetään Mika ”NiemenMika” Niemi näiden satunnaisten turistien yhteydessä esiin. Hävetä saisitte.
Mun perusrehellisellä porilaisella asenteellani omat pojat saa aina vähän enemmän anteeksi kuin muut. Niemen taantuminen osoitti, että oli virhe mennä Jokereihin.Noh, puolustuksekseni sanon, että puhuin vain Mikan kottinpaluukaudesta. Mikan koko kauden saldohan oli 3+1=4 -11. Tuota ei perusrehellineporilaine saa flopista muuksi muunnettua. Varsinkin, kun odotukset Mika "Kanadanmalja" "KHL" "EHT" Niemen paluun suhteen olivat korkealla. En siis suostu häpeämään :D
Sanoisin ennemmin että oli virhe mennä Helsinkiin.Mun perusrehellisellä porilaisella asenteellani omat pojat saa aina vähän enemmän anteeksi kuin muut. Niemen taantuminen osoitti, että oli virhe mennä Jokereihin.