Pellailiko pojat tänää
J on edelleen mun mielestä yritteliäs ja omaa hyvän laukauksen. Vähän rohdin-syndroomaa on hänellä.Pellailiko pojat tänää
Joo näin tai siis ei niitä oikein huomaa muutakun keväälläIha hyvi pellaili, tulos jäi toki vähän piippuun.
Hyvin vahva vaikutelma on tällä hetkellä, että JD jaksaa vielä yrittää ja on sydämellä mukana, mutta MD on heittänyt jo hanskat tiskiin ja peli on tuollaista 90% suorittamista.
Tää klisee rupeaa jo hymyilyttään ja helppohan se on hymyillä voiton jälkeenJoo näin tai siis ei niitä oikein huomaa muutakun keväällä
Kaiken lisäksi JD oli tekojääradalla pelailemassa ja tapaamassa Ässien junioreita. MD ei ollut kuulemma paikalla.J on edelleen mun mielestä yritteliäs ja omaa hyvän laukauksen. Vähän rohdin-syndroomaa on hänellä.
M taas on ihan ihme näpertelijä. Jos jotain saakin aikaan, niin tuhraa sen huonolla syötöllä tai ihme kuningasharhautuksella, joka menee vituiksi.
Hyvin vahva vaikutelma on tällä hetkellä, että JD jaksaa vielä yrittää ja on sydämellä mukana, mutta MD on heittänyt jo hanskat tiskiin ja peli on tuollaista 90% suorittamista.
No ei mulla voittoo vastaa mitään mut Graber syöttö ja tärkeitä aloituksia ni on paskin ulkkari ikinä.. mielestäni näitä veljeksiä voi kritisoidaTää klisee rupeaa jo hymyilyttään ja helppohan se on hymyillä voiton jälkeen
Voi olen samaa mieltä,onhan ne oikeasti pahimmat flopit ikinä.No ei mulla voittoo vastaa mitään mut Graber syöttö ja tärkeitä aloituksia ni on paskin ulkkari ikinä.. mielestäni näitä veljeksiä voi kritisoida
Tai ehkä vasta kesällä. Ja silloinkin vain Eliteprospectsin siirtolistalta.Joo näin tai siis ei niitä oikein huomaa muutakun keväällä
Perus flegmaattisia ruotsalaisia. Sen takia ne tuollaisia pelkureita on.
Voiko ollaa että loukkaantumiset rassaa edelleen vai mikä on? Varovaista jotenkin on peli.
Miten tässä on päässyt homma kääntymään niin, että kaksikosta se alun perin kovempi eli MD aiheuttaa enemmän puistatuksia ja ärsyyntymistä. Jotenkin tulee paskan maku suuhun tuollaista katsellessa. Sellainen fiilis jää, että kaksikosta vain toinen antaa edes lähelle 100 %.
Alaspäin MD vaikutti eilen suorastaan laiskalta.
Jos näin on, niin poppareille ku JMJ palaa!Mitä joukkueen sisäpiiristäki kuullu, ni ei maistu etenkään MD:lle treenaaminenkaa.
Jos tosiaan pitää paikkansa, niin eihän tuollaista voi mitenkään ymmärtää ammattilaissarjassa. Tuohan vaikuttaa täysin siltä, ettei MD halua Porissa edes pelata ja siinä tapauksessa olettaa sopii, että johto etsii jostain uutta pelipaikkaa. Vaikea uskoa, että ruotsalais pelaaja mullittelisi itsekseen, kun ihan täyspäiseltä ihmisenä vaikuttaa ja jonkin verran on jo lajia touhunnut. Ainakin mahdollisuutta osallistua peliin ollaan tarjottu riittämiin.Mitä joukkueen sisäpiiristäki kuullu, ni ei maistu etenkään MD:lle treenaaminenkaa.
"Ammattijääkiekkoilija", eiku..Mitä joukkueen sisäpiiristäki kuullu, ni ei maistu etenkään MD:lle treenaaminenkaa.