Toki joo näin, ja itselläni on jotenkin sellainen kutina pukamaosastolla, että noinkohan veljekset alkaisivat tehoilemaan heti kun vain pääsisivät Porista pois. Tämä kausi lähti kuitenkin päivästä yksi alkaen väärälle raiteelle, ja vieläpä molemmilla, enkä tiedä miten sen voisi Ässissä nyt oikaista..Jotenkin jo odotan sitä, että fiksuna urheilujohtajana Vuorinen alkaa työstämään sopimuspurkuja. Ellei tämä ole jo työn alla tämä prosessi. Ihan varmasti Ruotsissa on kiinnostusta heitä kohtaan, koska esimerkiksi HockeyAllsvenskanin kärkijoukkueet hakevat vahvistuksia SHL-nousun johdosta.
Joka tapauksessa sopimukset pitäisi purkaa mahdollisimman nopeasti, jotta uusia hankintoja voitaisiin tehdä tilalle. Davidssonit ovat kuitenkin palkkatilastojen terävintä kärkeä, mutta peliesitykset eivät ole läheskään samalla tasolla.
Mutta tässä nyt tietysti faktat unohtuvat, joista jo myös SK kirjoitteli. Ensinnäkin onko oikeasti veljeksistä kiinnostuneita edes Ruotsissa, kun kyseessä on kalliit flopit, jotka vieläpä haluavat liikkua vain yhdessä. Hankala on tietysti kuvitella. Vuorinen itse on sitten taas julkisestikin jo väläytellyt vaihtokauppojen mahdollisuutta, mutta liigassa käytännössä ainoa vaihtoehto tehdä vaihtokauppoja on SaiPa.. ja tietenkään sputnik ei vaihda vaikka jotain Morand-Ojantakanen kaksikkoa veljeksiin, koska veljekset ovat ensinnäkin varmasti isommalla palkalla kuin tuo kaksikko
Olen itse todella yllättynyt jos veljekset eivät pelaa kautta loppuun Ässissä, koska päälle sitten vielä se, että sen jälkeen tarvittaisiin jostain kaksi uutta hyökkääjää. Pitää nyt muistaa, että tässä tarvittaisiin aivan kirkuen yksi hyökkääjä nytkin vaikka veljekset ovat mukana