Marcus ja Jonathan Davidsson Ässiin!

  • 147 414
  • 1 098
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Katsotaan nyt vielä rauhassa. Davidssonit tuli ja ylivoima alkoi näyttämään ylivoimalta.

Jos pelaavat noin kuin eilen kaksi vikaa erää, tulevat tekemään tehojakin.

Suoraviivaisuutta lisää ja itseluottamusta onnistumisten kautta.

Olen samaa mieltä.

Ja olen varmaan lähes ainoa mielipiteeni kanssa esim. eilisestä pelistä jossa itse ainakin näin veljesten pelaavan todella hyvin, ja löytyi sellaisia pieniä odottamattomia ratkaisuita joilla saatiin hyviä asioita tehtyä kokonaisuutta ajatellen.

Jos jatkavat eilisen kaltaisella tavalla, pisteitä tulee väkisinkin. En ole huolissani näistä.
 

Tuamas

Jäsen
Ja olen varmaan lähes ainoa mielipiteeni kanssa esim. eilisestä pelistä jossa itse ainakin näin veljesten pelaavan todella hyvin, ja löytyi sellaisia pieniä odottamattomia ratkaisuita joilla saatiin hyviä asioita tehtyä kokonaisuutta ajatellen.

Jos jatkavat eilisen kaltaisella tavalla, pisteitä tulee väkisinkin. En ole huolissani näistä.

Davidssonit olivat eilen ylivoimalla oikein hyviä ja muutenkin hyökkäyspäässä joukkueen parhaimmistoa.

Pisteet tulevat eilisellä suoritustasolla väkisin.

Hyvä siitä vielä tulee.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jopa selostaja äityi kehumaan että hyvin tullut veljekset sisään pitkän loukin jälkeen, niin eiköhän täällä teksti-TV kaverit ole myymässä kavereita muualle. Hankalaa ollut kera loukkien ei voi kiistää, kyllä se siitä vielä lähtee.
Onneksi nuo kaverit eivät tee yhtään sopimusta Ässien pelaajistoon eli huoli pois.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ja olen varmaan lähes ainoa mielipiteeni kanssa esim. eilisestä pelistä jossa itse ainakin näin veljesten pelaavan todella hyvin, ja löytyi sellaisia pieniä odottamattomia ratkaisuita joilla saatiin hyviä asioita tehtyä kokonaisuutta ajatellen.

Jos jatkavat eilisen kaltaisella tavalla, pisteitä tulee väkisinkin. En ole huolissani näistä.
Pieni juttu, mutta MD horjutti sellaisella huomaamattomalla Jessemäisellä tempulla Tommilan pois tieltä ennen eilistä voittomaalia. Ehkä ei ratkaissut eilen mitään, mutta nuo on niitä juttuja mitkä ei aina näy henk.koht sarakkeessa.
Toivottavasti pysyvät nyt terveinä, tulos tulee kyllä kuten sanottua.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Davidssonit olivat eilen ylivoimalla oikein hyviä ja muutenkin hyökkäyspäässä joukkueen parhaimmistoa.

Pisteet tulevat eilisellä suoritustasolla väkisin.

Hyvä siitä vielä tulee.

Pohdin eilen miten yv jatkossa muodostuu. Mutta ihan kiekonkäsittelyn kannalta, tyyliin JMJ sai vastinparinsa MD:stä, terävät syötöt ja vastaaonotot. Lefa sitten kiekkovarmana ja rauhallisena -väliin melko laukasuhanakkana- viivalla jne. Kummasti tuokin osa-alue paranee kun jäällä on useampi pelaaja jotka ei jähmety ja kykenee hoksottimilla tekemään paineen purkavan siirron.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Jopa selostaja äityi kehumaan että hyvin tullut veljekset sisään pitkän loukin jälkeen, niin eiköhän täällä teksti-TV kaverit ole myymässä kavereita muualle. Hankalaa ollut kera loukkien ei voi kiistää, kyllä se siitä vielä lähtee.
Ihan alusta saakka on näyttänyt siltä, että kyllä se sieltä löytyy. Aina ei kaikki loksahda kohdalleen uudessa ympäristössä ja valmennuksessa. Ilman loukkaantumisia kummatkin tulevat olemaan selkeitä vahvistuksia.

Teksti-tv kaverit ja ikuiset negaation ympärillä pyörivät tyypit ovat sitä sakkia, joiden kirjoitusinto kumpuaa Ässien rämpimisestä. Kausi on pilalla jo ennen kuin se alkaa ja meillä on väärät äijät jokaisella tontilla toimistoa myöden. Tämä sama toistuu joka vuosi. Miehet vaihtuu organisaatiossa, virsi on sama.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ihan alusta saakka on näyttänyt siltä, että kyllä se sieltä löytyy. Aina ei kaikki loksahda kohdalleen uudessa ympäristössä ja valmennuksessa. Ilman loukkaantumisia kummatkin tulevat olemaan selkeitä vahvistuksia.

Teksti-tv kaverit ja ikuiset negaation ympärillä pyörivät tyypit ovat sitä sakkia, joiden kirjoitusinto kumpuaa Ässien rämpimisestä. Kausi on pilalla jo ennen kuin se alkaa ja meillä on väärät äijät jokaisella tontilla toimistoa myöden. Tämä sama toistuu joka vuosi. Miehet vaihtuu organisaatiossa, virsi on sama.

Ei sitä aina tiedä kuka täällä pyörittää levyä kieli korviin asti poskessa.

Jos on tehty Ässien mittapuulla kohtuu tasoset ulkolaisvärväykset ja vetävät ekan viidennes-neljänneksen vaisummin, jääkiekkoon liittyvistä pikkuvammoistakin johtuen, niin tuskin loka-marraskuussa ollaan kauppaamassa mihinkään. Jatkossakaan.
 

Mikolammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, SJK, Bayern München
Ihan alusta saakka on näyttänyt siltä, että kyllä se sieltä löytyy. Aina ei kaikki loksahda kohdalleen uudessa ympäristössä ja valmennuksessa. Ilman loukkaantumisia kummatkin tulevat olemaan selkeitä vahvistuksia.

Teksti-tv kaverit ja ikuiset negaation ympärillä pyörivät tyypit ovat sitä sakkia, joiden kirjoitusinto kumpuaa Ässien rämpimisestä. Kausi on pilalla jo ennen kuin se alkaa ja meillä on väärät äijät jokaisella tontilla toimistoa myöden. Tämä sama toistuu joka vuosi. Miehet vaihtuu organisaatiossa, virsi on sama.
Negan tuominen yhteisön sisään ja erityisesti fanien kesken, on tietysti väärin ja täysin turhaa. Itsekin siihen sorrun, valitettavasti.

Tää kausi on alkanut, odotuksiin nähden hyvin ja siitä pitäisi osata nauttia, myös itse mukaan lukien.

MD pelas eilen ihan jees. Ehkä se sieltä aukeaa. Molemmilla veljeksillä. Varmaan olis muutama tiukka peli käännetty, jos veljeksillä olis alkanut kausi, tehojen muodossa ja ilman loukkeja. Veikkaan, että viikonloppuna osuu!
 

Jootu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisi Marcuksellakin voinut olla 2+2 ekaan 7 peliin jos olisi vähän parempi tuuri käynyt ja Graber ja Fabre olisi hyödyntänyt huipputontit
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Marcus paransi eilenkin koko ajan ja kyl hän pelimies on, sen vaan näkee.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tosiaan molemmat veljekset pelasivat keskiviikkona ihan pirteästi, ja sitä pirteämmin mitä paremmin peli kääntyi Ässille ottelun myötä. Eli sinällään ollaan tilanteessa, että on vain ajan kysymys milloin pisteitä alkaa tulla. Se on toki sitten oma lukunsa paljonko niitä pisteitä kummallekin tällä kaudella ehtii tulla, mutta kaiken järjen mukaan väkisinkin niitä nyt kohta alkaa tulla.. ei voi kuin lähteä siitä, että nyt viikonloppuna pistetili aukeaa molemmilla
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Annetaan nyt siihen jouluun asti ainakin aikaa, urheilujohtajan mukaan 20 peliä. Siihen putkeen täytyy pisteitäkin ruveta tulemaan, eihän veljekset mitään täytepelaajia ole. Myös veljesten pelaaminen eri ketjuissa täytyy olla mahdollista, odotukset ovat suurempia MD:n kohdalla, jos se näyttäisi tarpeelliselta.

Jos äijät ovat terveitä ja kunnossa, on vaikea ymmärtää, miksei sitä tulosta tulisi Ässissäkin, täytyy nyt vaan taas kerran olla kärsivällinen ja etsiä sitä oikeaa jippoa.
 

Nigi

Jäsen
Annetaan nyt siihen jouluun asti ainakin aikaa, urheilujohtajan mukaan 20 peliä. Siihen putkeen täytyy pisteitäkin ruveta tulemaan, eihän veljekset mitään täytepelaajia ole. Myös veljesten pelaaminen eri ketjuissa täytyy olla mahdollista, odotukset ovat suurempia MD:n kohdalla, jos se näyttäisi tarpeelliselta.

Jos äijät ovat terveitä ja kunnossa, on vaikea ymmärtää, miksei sitä tulosta tulisi Ässissäkin, täytyy nyt vaan taas kerran olla kärsivällinen ja etsiä sitä oikeaa jippoa.

Itse olen aivan varma siitä, että pisteitä alkaa tulemaan.

Marcus on ominaisuuksiltaan aivan loistava sentteri. Hyvä luistelija, vahva, kiekko pysyy kyydissä ja hyvä aloitusympyrässä. Pisteet ovat käsittämättömällä tavalla kiertäneet häntä tähän asti, tällä menolla pakosti alkaa pisteitäkin tippumaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Annetaan nyt siihen jouluun asti ainakin aikaa

Mitäs sitten tapahtuu? JD ja MD pelaavat tämän kauden joka tapauksessa loppuun Ässissä, toivottavasti saavat vaikkapa jo tänään pistetilinsä auki. Muutamia hyviä paikkoja on ollut vaikka eivät ole paljoa pelanneet alkukaudesta
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itse olen aivan varma siitä, että pisteitä alkaa tulemaan.

Marcus on ominaisuuksiltaan aivan loistava sentteri. Hyvä luistelija, vahva, kiekko pysyy kyydissä ja hyvä aloitusympyrässä. Pisteet ovat käsittämättömällä tavalla kiertäneet häntä tähän asti, tällä menolla pakosti alkaa pisteitäkin tippumaan.
No tuossa yllähän se kerrotaan, että se on Fabren ja Graberin vika kun MD vetää vielä kiikareilla *hymiö*

No juu, leikki leikkinä. Tosiaan juuri MD on täsmälleen samassa tilanteessa, jossa Aleksi Saarela oli ensimmäisellä ässäkaudellaan. Eli teki tuolloin vain hyviä asioita, ja oli iso osa sitä että pata sai maaleja aikaan. Mutta täysin selittämättömällä tavalla Allu ei koskaan saanut itse pisteitä, ja jäi lopulta vaatimattomaan 6+6 saldoon. Nythän tässä on mennyt jo kolmasosa runkosarjasta, joten jos veljekset pääsisivät nyt ensin alkuun sinne 12-15 pisteen haarukkaan, niin olisi sekin jo jotain. Koska minnekään 30 pisteen ehtiminen ei ole enää realismia kummallekaan. Täytyy nyt muistaa, että molemmat ovat käytännössä joutuneet aloittamaan omat kautensa uudelleen alusta..
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Mitäs sitten tapahtuu? JD ja MD pelaavat tämän kauden joka tapauksessa loppuun Ässissä, toivottavasti saavat vaikkapa jo tänään pistetilinsä auki. Muutamia hyviä paikkoja on ollut vaikka eivät ole paljoa pelanneet alkukaudesta
Ei välttämättä tapahdu mitään, ellei molemmin puolin yhteisymmärryksessä todeta, että homma ei toiminut, ja veljekset ovat löytäneet uusia haasteita itselleen kevääksi. Samalla Ässille vapautuisi mahdollisuus korvaaviin hankintoihin. Mutta onhan tuo epätodennäköistä.

Veljeksien hankinta kylläkin alkaisi varmistumaan silloin melkoiseksi flopiksi, mitä se nyt vielä ei ole.
 

Nigi

Jäsen
Nythän tässä on mennyt jo kolmasosa runkosarjasta, joten jos veljekset pääsisivät nyt ensin alkuun sinne 12-15 pisteen haarukkaan, niin olisi sekin jo jotain. Koska minnekään 30 pisteen ehtiminen ei ole enää realismia kummallekaan. Täytyy nyt muistaa, että molemmat ovat käytännössä joutuneet aloittamaan omat kautensa uudelleen alusta..

Olen tyytyväinen, jos pelaavat loppukauden 0,5-0,6 ppg tahdilla, eli 20-24 pistettä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen tyytyväinen, jos pelaavat loppukauden 0,5-0,6 ppg tahdilla, eli 20-24 pistettä.
Tässä tilanteessa 20 pisteeseen ehtiminen olisi kummalta hyvänsä jo luokkaa tosi kova suoritus

Varmaan veljekset väkisinkin tuntevat jonkinlaisia paineita tässä tilanteessa. Koska tietävät kyllä, että heidät on hankittu nimenomaan pisteitä tekemään, ja juuri pisteiden kautta heitä verrattain paljon arvotetaan. Ja eihän tämän nyt näin pitänyt todellakaan mennä..
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toivottavasti kaudella samanlainen nouseva trendi kuin tässä tässä Pelicans pelin ensimmäisessä erässä.

Edelleen on uskoa veljeksiin. Varsinkin Marcus tekee paljon ”voittavia” asioita.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Toivottavasti kaudella samanlainen nouseva trendi kuin tässä tässä Pelicans pelin ensimmäisessä erässä.

Edelleen on uskoa veljeksiin. Varsinkin Marcus tekee paljon ”voittavia” asioita.

Terveyttä ja kireitä siimoja. Kun nyt pääsevät vaan jauhamaan pidemmän pätkän ja koostumukset, kemiat alkaa löytyä niin eiköhän se siitä. Jossain vaiheessa täytyy näkyä tietysti enempi taulullakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös