Äänestys kannattaisi tehdä niin, että sitä voi vaihtaa, jos haluaa julkisena pukata - ennätykset kun voivat parantua.
Köyliön Ässälle pitää nostaa hattua, ajallaan oltiin viime vuonna Suomen rankingissa top 7:ssa. Ja vielä kun muistaa että tyyppi on nuori opiskelija ja ainakin vajaat pari vuotta sitten vielä ylipainoinenkin (kirjoitustensa perusteella).
Mulla on vanhan lukioni ennätys Cooperissa, 20 metriä. Huonommin jos joku juoksee, olen luvannut tarjota tuopin. Ei ole ollut kyselijöitä.
Jos olet vanhan kouluni kirjoilla, ja ennätyksesi syntyi liikuntatunnilla ja juoksuradalla niin tuoppisi saat.Rikoin ennätyksesi äsken. Aloin ottaa aikaa kello 16.47. Nyt on mennyt jo 14 minuuttia, ja istun edelleen paikallani. Myös 12 minuutin kohdalla olin paikallani. Oot velekaa tuopin.
Jos olet vanhan kouluni kirjoilla, ja ennätyksesi syntyi liikuntatunnilla ja juoksuradalla niin tuoppisi saat.
Okei, tunnin päästä Wanhassa Jokelassa. Ellet ehdi, ei voi mitään.
On se hauskaa kun aina nää kalsarikänniketjuilijat tulee alta aika yksikön heittelemään mukahassuttelujaan oli ketju sitten mikä tahansa. Ei millään pahalla tietenkään. Jatkakaa samaan malliin kun juttu luistaa.
Pöh, en ainakaan minä ole edes kännissä.
Ei kai uskottavan kalsarikänniketjulaisenkaan tarvii ihan koko aikaa kännissä olla? Muistaakseni teikäläinen on kyseiseen ketjuun muutaman viestin vuosien mittaan kirjoittanut? Itse en uskalla kalsarikebabeja hurjempaa toimintaa harrastaa