Näitä voi pyöritellä vaikka kuinka kauan
Tai sitten voi lukea hyvän ja hyvin taustoitetun artikkelin ManUn viime kaudesta.
However, some players have been frustrated at a training schedule that was typically shared late on, despite being planned meticulously weeks beforehand. Others believed more days off in a packed calendar would have been beneficial.
Those privy to Ten Hag’s views say he felt notifying players of days off in advance would invite them to plan trips abroad, possibly jeopardising their fitness on return. An example of why Ten Hag reached that conclusion came in Las Vegas on the pre-season trip. Five players went out to Drai’s nightclub the night before United played Borussia Dortmund despite Ten Hag insisting everybody get rest. When asked by a fellow partygoer at Drai’s whether being out late would be frowned upon, one of the players is said to have replied that he wanted to have fun while in Vegas.
Joo kyllä X:stä aina löytää omaan agendaan sopivan twiitin kun koko kesäpäivän käyttää niitä etsiessä.Manun viime kaudesta tuskin mitään uutta tulee tietoon. Eiköhän kaikki draama ja muukin ole tullut heti esille ja selville. Tässäkin ketjussa on tainut tulla ihan tarpeeksi X linkkejä milloin mistäkin uutisesta.
Tulevaa kohti jo.
Manun viime kaudesta tuskin mitään uutta tulee tietoon. Eiköhän kaikki draama ja muukin ole tullut heti esille ja selville. Tässäkin ketjussa on tainut tulla ihan tarpeeksi X linkkejä milloin mistäkin uutisesta.
Hämmentävän paljon saa valmentaja anteeksi yhdellä voitetulla finaalilla.Menneellä kaudellakin ilman loukkeja ManU:n sijoitus olisi ollut parempi ja peli yleisestikin parempaa.
ETH on itse sanonut ettei edes yritä peluuttaa Manua kuten Ajaxia
Huom. Kahdella voitetulla finaalilla!Hämmentävän paljon saa valmentaja anteeksi yhdellä voitetulla finaalilla.
Tämä taas on täysin logiikaton olkiukko. Ihan kuin ajatuksena olisi peluuttaa tismalleen samaa jalkapalloa kuin eri seurassa eri pelaajilla aiemmin. Siitä ei ole koskaan ollut kyse, vaan kaikkien aiempien pelillisten periaatteiden hylkäämisestä. Ten Hag peluutti viime kaudella jalkapalloa, jossa käytännössä kaikki oli uutta - ja huonoa. Seurauksena oli United surkein kausi vuosikymmeniin jota yksi pokaali ei muuta miksikään.Tämä on kyllä aika ihmeellinen keppihevonen, jonka ihmettelyä en ymmärrä ollenkaan. En muista koskaan nähneeni ketään valmentajaa joka olisi uuteen seuraan tultuaan sanonu, että nyt aletaan pelaamaan samalla tavalla kuin edellinen seura. Ei Pep sanonut, että meinaa tehdä Citystä Bayernin tai Barcan. Ja jokainen näkee myös sen, ettei City pelaa sitä samaa peliä jota Xavin ja Iniestan tai edes Riberyn ja Robbenin kanssa pelasi.
Tämä taas on täysin logiikaton olkiukko. Ihan kuin ajatuksena olisi peluuttaa tismalleen samaa jalkapalloa kuin eri seurassa eri pelaajilla aiemmin. Siitä ei ole koskaan ollut kyse, vaan kaikkien aiempien pelillisten periaatteiden hylkäämisestä. Ten Hag peluutti viime kaudella jalkapalloa, jossa käytännössä kaikki oli uutta - ja huonoa. Seurauksena oli United surkein kausi vuosikymmeniin jota yksi pokaali ei muuta miksikään.
ja jos Pepistä on puhe, niin hän todellakin vei tunnistettavan tyylinsä Barcasta Bayerniin ja Bayernistä Cityyn, ja ennen kaikkea sai se toimimaan. Toki hän on muokannut pelitapaansa mutta tunnistettavuus on säilynyt. Ten Hagista ei voi sanoa samaa, mutta se ei haittaisi jos se pelitapa ei olisi ollut niin hävyttömän surkea.
Pelitavan surkeus tosiaan aiheutti myös huiman määrän loukkaantumisia samoin kuin vimma tuoda loukkaantuneita takaisin liian aikaisin. Loukkaantumisten taakse ei todellakaan voi piiloutua, sillä vikaa oli paljon vähemmän pelaajissa kuin pelitavassa, eikä Dalotia ja Mainoota lukuun ottamatta kenestäkään saatu hyvää suoritustasoa irti säännöllisesti.Se on ihan totta, että pelitapa oli pääasiassa surkea - varsinkin silloin kun pelattiin keskikenttäpelaajat toppareina ja laitapakkeina, mutta ei siellä nyt kaikkia periaatteita hylätty ja peli oli jopa ihan hyvää sitten kun saatiin edes 8 vakiavauksen pelaajaa avaukseen. Ten Hagista kaikki olivat innoissaan vielä vuosi sitten, ja silloin tällaisia Ajax keppihepat eivät foorumeilla ravanneet.
Eteenpäin, sanoisi Juti.
Herättääkö sekään luottoa siihen, että tuuliajo loppuisi? En tiedä.
Laita asiatonta!Onko kellään halua pistää uutta kausiketjua pystyyn? Itseltä ei nykyään enää mitään asiallista irtoa näppikseltä.
Laita asiatonta!
No joo, ehkä vähän myöhemmin kun tiedetään enemmän seurarakenteen muodostumisesta. Mä voin tehdä jos joku muu ei ehdottomasti halua.
”This club belongs in trash!”Mä voin!
Kyllä sen voisi mun mielestä jo nyt pykätä, kausi on ohi ja varmaan kohta siirtojakin aletaan tosissaan hieromaan. Ja laita ihmeessä, itsellä ei nyt ole ainakaan ylimääräistä virtaa sellasta laatia.Laita asiatonta!
No joo, ehkä vähän myöhemmin kun tiedetään enemmän seurarakenteen muodostumisesta. Mä voin tehdä jos joku muu ei ehdottomasti halua.
Haiskahtaa varmalta triplalta!Mä voin!
Katselen illemmalla jos Bruno vaikka saisi runosuolen sykkimään.Kyllä sen voisi mun mielestä jo nyt pykätä, kausi on ohi ja varmaan kohta siirtojakin aletaan tosissaan hieromaan. Ja laita ihmeessä, itsellä ei nyt ole ainakaan ylimääräistä virtaa sellasta laatia.