Ratcliffe on sitä sanonut, että tekevät mielummin hitaasti oikeita päätöksiä kuin nopeasti vääriä.
Glazerit ovat edelleen ne pääomistajat ja sieltä tulee se päätöksien lopullinen hyväksyntä.
Ratcliffe on sitä sanonut, että tekevät mielummin hitaasti oikeita päätöksiä kuin nopeasti vääriä.
Glazerit ovat edelleen ne pääomistajat ja sieltä tulee se päätöksien lopullinen hyväksyntä.
En mä usko että Berrada ja Ashworth olisi saatu sillä mukaan, että Glazerit tekee tärkeimmät jalkapallopuolen päätökset vaikka siunauksen vaatiikin.Glazerit ovat edelleen ne pääomistajat ja sieltä tulee se päätöksien lopullinen hyväksyntä.
Ei muuten nähdäkseni pidä paikkaansa, vaan kaikki jalkapallopäätöksenteko on pois Glazereilta ja vain INEOSilla.Glazerit ovat edelleen ne pääomistajat ja sieltä tulee se päätöksien lopullinen hyväksyntä.
En mä usko että Berrada ja Ashworth olisi saatu sillä mukaan, että Glazerit tekee tärkeimmät jalkapallopuolen päätökset vaikka siunauksen vaatiikin.
Heitä kiinnostaa raha ja eiköhän siellä ole ymmärretty, että tietyt jutut kannattaa jättää viisaammille.
Ei muuten nähdäkseni pidä paikkaansa, vaan kaikki jalkapallopäätöksenteko on pois Glazereilta ja vain INEOSilla.
Eiköhän tuo tieto keksitty ja vuodettu hänelle jonkun sellaisen henkilön päästä, joka halusi aiheuttaa haittaa ManU:lle ennen finaalia. Tai sitten ETH oli oikeasti haluttu potkia, mutta omistajat yllättyivät pokaalista ja kun fanit halusivatkin pitää ETH:n mukana. Mistäs noista tietää.Sama kaveri myös luennoi kuinka päästä jalkapallotoimittajaksi. Ilmeisesti keksimällä parhaat jutut omasta päästä?
Vähän kaikenlaista teoriaa noista jutun tarkoitusperistä on ollut.Eiköhän tuo tieto keksitty ja vuodettu hänelle jonkun sellaisen henkilön päästä, joka halusi aiheuttaa haittaa ManU:lle ennen finaalia. Tai sitten ETH oli oikeasti haluttu potkia, mutta omistajat yllättyivät pokaalista ja kun fanit halusivatkin pitää ETH:n mukana. Mistäs noista tietää.
Vähän kaikenlaista teoriaa noista jutun tarkoitusperistä on ollut.
Moni muu luotettava taho myös arveli tietojensa perusteella tuon väärin.
Ihan jo jos vertaa miten Chelsea hoitaa asiat valmentajien suhteen ja nyt puolestaan INEOS toimii päinvastoin eli antaakin luottamusta ja tukea kun menee vaikeammin. Kyllä minä ainakin valmentajana olisin kiinnostuneempi tuosta jälkimmäisestä tyylistä.
Miljardööri ilmestyi Turun saaristoon – Nyt syy selvisi
Sir Jim Ratcliffe vieraili ökyjahtinsa kanssa Suomen rannikolla.www.iltalehti.fi
Ratcliffe kävi multa kysymässä vinkkiä managerivalintoihin. Olenhan kuitenkin ennennäkemättömiin urotekoihin pystynyt FM:ssä. Sanoin Ten Hagin olevan aivan loistava valinta Manun peräsimeen ja pistäkää vielä jatkolappua.
Vasenjalkainen ja helvetin pitkä eli paranneltu versio Maguiresta? Onko kukaan jaksanut perata läpi syöttöstatsit ja miten nopeus. Aika vähän tuli Evertonin pelejä katsottua tällä kaudella.Taitaa tulla Branthwaitesta Unitedin kesän ensimmäinen hankinta. The Times tietää kertoa että seura ja pelaaja ovat päässeet sopuun ns. termeistä. Sitten se hinta: Everton haluaa 70 miljoonaa. Itse toivon että tuosta saataisiin pinnistettyä pois yli 10 miljoonaa.
Itselläkin tuli jo hinnasta mieleen Maguire 2.0. Enemmän asioista tietävät ja pelejä seuranneet osannevat kertoa, onko näin? Toivotaan että yhtäläisyydet jäävät pelkkään kansalaisuuteen.Vasenjalkainen ja helvetin pitkä eli paranneltu versio Maguiresta? Onko kukaan jaksanut perata läpi syöttöstatsit ja miten nopeus. Aika vähän tuli Evertonin pelejä katsottua tällä kaudella.
Löysin itse.Itselläkin tuli jo hinnasta mieleen Maguire 2.0. Enemmän asioista tietävät ja pelejä seuranneet osannevat kertoa, onko näin? Toivotaan että yhtäläisyydet jäävät pelkkään kansalaisuuteen.
Tuon uutisen mukaan pelaaja on iso, vahva, nopea, hyvä keskittymiskyky ja kaikenlisäksi myös hyvä pallon kanssa. Mitkäs ne heikkoudet ovat? Siihen vielä lädi-lisä, niin eikös hinnan pitäisi noilla spekseillä olla 170 miljoonaa?Löysin itse.
Why 'Monster' Jarrad Branthwaite Is Destined for the Top | Opta Analyst
Jarrad Branthwaite's performances are earning him a lot of attention at the moment. We analyse the numbers behind his impressive season to date.theanalyst.com
Miksi tälläsiä edes pitää linkata tänne? Mitä tästä kukin saa irti?