Antony tämän mukaan poistettiin Brasilian kokoonpanosta.
Linkki: https://twitter.com/DeadlineDayLive/status/1698802222212039112?t=bjaJ4ralO4TMTH9a2fClxA&s=19
Toivoisi mahdollisimman pian poistettavan myös Manun kokoonpanosta.Antony tämän mukaan poistettiin Brasilian kokoonpanosta.
Tästä hyvä aiheesta oli hyvä twitti (eikä mikään helevetin äxä), että Wan-Bissaka oli viime joulukuussa samassa tilanteessa kuin Sancho. Käytännössä jo kokoonpanon ulkopuolella ja itse pidin 100% varmana, että lähtee tammikuun ikkunassa, kun pelasi sen yhden ihan kamalan harkkapelin Espanjassa ja sitten ten Hag oli kuitenkin nähnyt siinä niitä asioita mitä oli toivonut ja se homma lähtikin taas rullaamaan.Jos kyse on tässäkin tapauksessa tuosta, hänen on pakko parantaa tapansa. Tässä suhteessa olen samaa mieltä monen kanssa: pää alas, suu kiinni ja ammattilaisen asennetta kehiin.
Baillyllä meni hermot toissa kaudella Olen ja ilmeisesti etenkin Rangnickin kanssa. Alkoi kiukutella kopissa, ja Ste Howson ja Rio juttelivat Fivessä, että osa pelaajista oli joutunut useamman kerran rauhoittelemaan tätä, kun oli ryhtynyt huutamaan valmentajille. Sieltä myös tuli näitä pukukoppijuoruja yms.Ei ehkä lopulta se suurin joukkuepelaaja vaikka moni taisi sanoa Baillyn olleen hauskin joukkuekaveri.
Sancho muuten kirjoitti purkaukseensa, että arvelee tietävänsä "oikeat" syyt katsomokomennukselleen. Voisiko se olla epäonnistunut yritys myydä pelaaja kesällä?
En ole eri mieltä. Nimenomaan tätä tarkoitin tuossa aiemmin itsekin, että ammattilaisen asenne on pakollinen jokaiselle pelaajalle. Toki ajattelen, että osa pelaajista joudutaan koulimaan ammattilaiseksi vähän pidemmän kaavan kautta, ja siinä tarvitaan yhteistyötä, mutta on Sanchosta itsestään kiinni muokata asenteensa sellaiseksi että se on mahdollista. Onhan sekin ymmärrettävää, että harmittaa kun peliaikaa ei tule vaikka peli kulkee kilpailijaa paremmin, mutta sellainenkin energia tulisi osata kanavoida vielä kovempaan yrittämiseen.Aika vaikea on näiden tietojen perusteella nähdä Sanchoa minään uhrina, vaan ihan itse hän on itsensä tuohon tilanteeseen ajanut, jos on aseenteellaan onnistunut suututtamaan joukkueen valmennuksen. Ja itse hän on myös ainut, joka hänet voi tuolta kuopasta nostaa ylös.
Nyt kun olen miettinyt asiaa lisää, ja lukenut alla olevan artikkelin, muutan mieltäni tämän suhteen. Olin väärässä sanoessani näin, ja mikäli loukkasin tällaisella väitteellä jotakuta viestin lukenutta, haluan pyytää anteeksi. Oli vastuutonta sanoa, etteikö masennus (tms.) voisi vaikuttaa ihmisen elämänhallinnan kykyihin, kuten täsmällisyyteen.Se ei käy selityksenä huonolle täsmällisyydelle
Tämä menee nyt vähän ohi aiheen mutta kuuntelin viime viikolla spotifysta Ilmari Pitkäsen podcastia HockeyMonkeyn vapaapäivä ja siitä Tuomas Grönmanin jakson.Loistava näkökulma Jack Langilta: erityisen ytimessä hän on kirjoittaessaan, että masennuksen ja muiden mielenterveysongelmien oireen voivan manifestoitua laiskaa käytöstä muistuttavina taipumuksina, kuten myös epätäsmällisyytenä ja muina elämänhallintakykyjen vaikeuksina.
Tämä on todella yksinkertaistettu näkemys. Ei masennus/mielenterveysongelmat nyt yleensä vain putkahda jostain, vaan yleensä niihin vaikuttaa jokin asia. Joillain se on yksinäisyys, joillain syrjäytyminen yhteiskunnasta, joillain työstä aiheutuva stressi/paine ja niin edelleen. Kun näistä asioista lähdetään ammattilaisten kanssa puhumaan, niin sielläkin yritetään aika nopeasti löytää ne juurisyyt, jotta voidaan mahdollisesti löytää sellaiset keinot, joilla tilanne saadaan paranemaan. Jos syy on töihin liittyvä, niin todella monesti yhtenä ratkaisuna on työpaikan vaihtaminen, jos sen hetkisessä työpaikassa ei voida muokata työtehtävää vähemmän kuormittavaksi.Sairaus on sairaus.
Tuohan olisi ollut huonoin mahdollinen vaihtoehto. Kun huomioidaan kuinka pitkään Sancho oli viime kaudella pois, niin noista "henkilökohtaisista syistä" olisi varmasti alkanut melkoinen spekulaatio. Jos syy olisi haluttu valehdella, niin silloin olisi kannattanut sanoa Sanchon olevan vaikka kipeä/hänellä olevan pieni loukkaantuminen. Nyt se suurin spekulaatio syntyi kuitenkin sen takia, että Sancho päätti itse avautua aiheesta. Ilman tuota kukaan muu kuin United-kannattajat eivät enää edes muistaisi, että Sancho oli kokoonpanon ulkopuolella sunnuntaina.Pois jättäminen Lontoon-reissulta olisi kenties voitu kuitata "henkilökohtaisena syynä" tai seuran ja pelaajan välisenä tilanteena, jota ei sen enempää kommentoida.
En minä ainakaan mitään tällaista kirjoittanut tai tarkoittanut. Ajatus oli, että mielenterveyteen liittyvät sairaudet pitää voida hoitaa kuten muutkin sairaudet. Mitä taas tulee tuohon ajatukseen, että työpaikan vaihto voisi olla ratkaisu mielenterveysongelmiin, niin olisin kyllä aivan äärimmäisen varovainen tällaisen kanssa. Ensinnäkään emme voi kukaan tietää mistä ja miten nuo ongelmat ovat kehittyneet, ja onko Unitedissa pelaamisen paineilla minkään valtakunnan tekemistä asian kanssa. Toisekseen, mielenterveysongelmien stigma on jo nykyisellään aivan sairaalloisen suuri, ja ajatus siitä, ettei yksi ikäluokkansa parhaista voisi pelata huipulla mielenterveysongelmien takia on aika vaarallinen ja omiaan lisäämään painetta olla näyttämättä vaikeuksia ulospäin. Dele Alli on täydellinen esimerkki siitä, että vaikeuksia ei voitettu paineettomammissa ympyröissä tai median selän takana.Tämä on todella yksinkertaistettu näkemys. Ei masennus/mielenterveysongelmat nyt yleensä vain putkahda jostain, vaan yleensä niihin vaikuttaa jokin asia. Joillain se on yksinäisyys, joillain syrjäytyminen yhteiskunnasta, joillain työstä aiheutuva stressi/paine ja niin edelleen. Kun näistä asioista lähdetään ammattilaisten kanssa puhumaan, niin sielläkin yritetään aika nopeasti löytää ne juurisyyt, jotta voidaan mahdollisesti löytää sellaiset keinot, joilla tilanne saadaan paranemaan. Jos syy on töihin liittyvä, niin todella monesti yhtenä ratkaisuna on työpaikan vaihtaminen, jos sen hetkisessä työpaikassa ei voida muokata työtehtävää vähemmän kuormittavaksi.
En usko tähän hetkeäkään, sillä Sanchon saama paine (pyynnöt poistua seurasta, pilkka, haukut jne.) on ollut jatkuvaa jo ensimmäiseltä United-kaudelta saakka. Ainoa, joka saa yhtä paljon törkyä osakseen, on Rashford (kumpaakin muuten muistutellaan edelleen säännöllisesti EM-finaalin pilkuista).Ilman tuota kukaan muu kuin United-kannattajat eivät enää edes muistaisi, että Sancho oli kokoonpanon ulkopuolella sunnuntaina.
Siinä herättelyssä itsessään ei ollut mitään väärää sinänsä, ja se oli hänen päätöksensä. Kritiikki - tai enemmänkin pohdinta - koskee sitä, kannattiko asiaa puida julkisesti lainkaan. Ehdottamasi "pieni kolhu" olisi todellakin ollut paljon parempi idea. Ei Fergusonkaan puhunut medialle kopin sisäisistä asioista totta kuin vain ani harvoin.Nyt hän päätti tehdä tällaisen herättelyn
Ymmärsit asian täsmälleen kuten tasan nolla kirjoittajaa on tänne siitä kirjoittanut. Vaatii taatusti ponnisteluja ymmärtää lukemansa noin väärin. Sori kovasta muotoilusta, mutta koska viittaat minun viesteihini, koen että palaute on paikallaan.Siis hetkinen, huippu-urheilijalta ei saa enää siis vaatia huippusuorituksia koska tämän mielenterveys vaarantuu näin tekemällä?
Mielestäni tällaisten ihmisten pitää välttää huippu-urheilijan ammattia viimeiseen asti vaikka olisi kuinka lahjakas tahansa.
Jessus...Sanchon tapauksessa nämä kiukuttelut alkoivat pojan ollessa 16v. joten tuskin mistään mielenterveysongelmista on kyse vaan taustapirujen ja hänen itsensä luomista ongelmista.
...sentään mitä spekulointeja. Oikeasti, kaiken maailman arvailuja ilman minkäänlaista pohjaa sitä saakin lukea.Eiköhän siellä agentti ole taas kuiskutellut korvaan että siirto sinne tai tänne toisi takuuta peliajasta ja hyvän korvauksen, tuskin silti niin suurta kuin viikkopalkka Manussa mutta muuten mukavammat olot, ehkä Saudeihin seuraavaksi.
Kyllä tuo minulta siltä tuntuu, Sancho tuntuu itse ansaitsevan avauksen paikan automaattisesti koska on Jadon Sancho ja tienaa hyvin. Mutta seura ja manageri ei silti saisi vaatia mitään vaan herran pitäisi saada tehdä ja mennä niinkuin itseään huvittaa.Ymmärsit asian täsmälleen kuten tasan nolla kirjoittajaa on tänne siitä kirjoittanut. Vaatii taatusti ponnisteluja ymmärtää lukemansa noin väärin. Sori kovasta muotoilusta, mutta koska viittaat minun viesteihini, koen että palaute on paikallaan.
Jessus...
...sentään mitä spekulointeja. Oikeasti, kaiken maailman arvailuja ilman minkäänlaista pohjaa sitä saakin lukea.
En sano muuta kuin, että tämä on juuri se mentaliteetti ja tapa viestiä, jota näiden nuorten pelaajien inboxit ja sosiaalisten medioiden kanavat ovat läpeensä täynnä. Pelkkää pahansuopaa arvelua ilman minkäänlaista pohjaa.Kyllä tuo minulta siltä tuntuu, Sancho tuntuu itse ansaitsevan avauksen paikan automaattisesti koska on Jadon Sancho ja tienaa hyvin. Mutta seura ja manageri ei silti saisi vaatia mitään vaan herran pitäisi saada tehdä ja mennä niinkuin itseään huvittaa.
Ja kyllä, poika kiukutteli itsensä pois Citysta taustajoukkujensa kera jo teininä palkkavaatimuksineen&peliaika-takuineen ja samalta tämäkin nyt tuntuu.
Someviestikin taisi olla taustajoukon(nykyäänhän näillä mestareilla on aina nämä entouraget pitämällä silmällä pelaajan mainetta, somea ja yleistä arvoa) maineenhallintaa jolla lyötiin paineet seuralle ja managerille.
En pidä minään ihmeenä jos lähtisi saudeihin, hyvä palkka, ei painetta kuin saarilla ja hyvä kelikin jossain 5* resortissa missä voi sitten tehdä tanssi tiktok-videoita satunnaisten pelien ohella.
Torstaihin asti aikaa, toivottavasti saudit on hereillä.
Ja maju-urakin on tauolla kun oli kiukutellut sielläkin ja sen jälkeen ei Southgate ole valinnut kuin kerran johonkin b-joukkueeseen.
En seuraa somea joten hyvin vaikea on kommentoida mitä siellä saavat ja mitä ei.En sano muuta kuin, että tämä on juuri se mentaliteetti ja tapa viestiä, jota näiden nuorten pelaajien inboxit ja sosiaalisten medioiden kanavat ovat läpeensä täynnä. Pelkkää pahansuopaa arvelua ilman minkäänlaista pohjaa.
Ei päästykään täysin eroon.
Ei päästykään täysin eroon.