Viime kesänä de Gea sanoi, että ne ketä ei kiinnosta täällä pelata voivat lähteä muualle ja Henderson taas teki aika vastakkaisen statementin, tästä syystä en oikein usko näiden kahden sopuisaan yhteiseloon.
Mulle on olennaista, että DDG ei ole enää tämän kauden jälkeen aloittava maalivahti, koska koko joukkue joutuu pelaamaan käsijarru päällä hänen vajavaisuutensa takia. Varamaalivahtina hän varmasti vielä menisi kauden tai pari.
Mitä tulee tuohon DDG:n lausuntoon, en ole ollenkaan varma, että hän tarkoitti sillä Hendersonia. Bailly, Pogba ja Lingard olivat niitä, jotka paljastuivat riitelijöiksi ja juoruilijoiksi. Hendersonin osalta tuollaista on kuulunut vain Mark "Rashford pitää myydä koska hänestä ei koskaan tule hyvää pelaajaa" Goldbridgen suusta. De Gea sen sijaan kyllä kommentoi tuota Hendersonin haastattelua sanomalla suunnilleen "Nääh, water under the bridge".
Tästä syystä olen aika varma, että Henderson myydään, lisäksi hänestä saisi hyvät myyntirahat vrt. de Gea.
Juu, se on selvä jo siksikin, että DDG:aa ei tulla enää myymään. Poistuminen Unitedista tapahtuu joka tapauksessa ilmaiseksi, koska mahdolliset jatkot tulevat tästedes olemaan lyhyitä. Myyntirahaa Hendersonista toki saisi, mutta saisiko riittävästi. Maajoukkuestatus meni siihen pelaamattomaan vuoteen ja Forestin maalilla maalivahti kuin maalivahti joutuu poimimaan palloja verkosta enemmän kuin olisi hintakehityksen kannalta toivottavaa. Joku 20 miljoonaa olisi ihan yhtä turha myynti kuin Garner kesällä.
Jos pitäisi arvella myyntejä sekä huhujen että hinnan perusteella:
- AWB (n. 30m)
- McTominay (n. 25m)
- Maguire (n. 30m)
- Donny (n. 15m)
- Bailly (n. 5m)
- Telles (1-2m)
- Pellistri, jos Amad tulee rinkiin?
- Itse painaisin nappia Fredin kohdalla jos saisi hintaa, mutta näin tuskin tapahtuu
- Lindelöfistä on tullut paljon kyselyitä mm. Italiasta
Edit. Jos haluaisi ns. seisauttaa veret, niin laittaisi sekä AWB:n että Dalotin myyntiin yhteensä jollain satasella ja hommaisi tilalle Frimpongin ja Lairdin sillä Frimpongin hinnalla. Se taisi olla jotain 30m€.