maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Itsellä jäi peli näkemättä, niin miten toimi Donny alempana?
Pihalla oli. Pogba oli vielä pahemmin.Itsellä jäi peli näkemättä, niin miten toimi Donny alempana?
Mahtavaa! Mulla on muuten sellanen taikausko, että ManU pelaa aina huonosti jos en näe peliä, joten tämä meni nyt minun piikkiin.Pihalla oli. Pogba oli vielä pahemmin.
Mahtavaa! Mulla on muuten sellanen taikausko, että ManU pelaa aina huonosti jos en näe peliä, joten tämä meni nyt minun piikkiin.
Rahoitu. Ei mitään mieltä lähteä tällaisiin jyrkkyyksiin tässä vaiheessa kun kaikki pullat on kivasti uunissa.Kyllä tää alkukausi edelleen tuo suuria kysymyksiä Olen kyvykkyyteen tuoda pokaaleja Unitedille. Heikkoa on edelleen taktisesti. Mutta eihän tässä ole vielä kuin 2,5 vuotta Ole ollut ruorissa, niin kai se on sitten aika vähän. Tuchel Chelseassa alle puolessa vuodessa saanut aika paljon enemmän aikaan. Tuo vajaalla pelaaminen ja siinä aivan täydellinen housuun paskominen, niin HUHHUH!!
Olisi kiva nähdä samaa, mutta kun ei ole. Vieraspelit on tällä kaudella olleet ihan surkeita ja vain vastustajien huonous on pitänyt tappiosarakkeen nollissa Valioliigassa. Miksi jokaiseen vieraspeliin, vaikka vastassa olisi millainen hupiporukka, niin lähdetään puolustus edellä? Valioliigan voitosta on aivan turha haaveilla, se leikki on varattu Citylle ja Chelsealle!Rahoitu. Ei mitään mieltä lähteä tällaisiin jyrkkyyksiin tässä vaiheessa kun kaikki pullat on kivasti uunissa.
Punaisen jälkeen peli meni meni ihan sekaisin, mutta ennen sitä Donnylta nähtiin ihan hyviäkin suorituksia. Lisääntynyt voima näkyi selvästi myös kentällä ja häneltä nähtiin pari todella hyvää pallonriistoa. Vastapainona hän taas tuntui olevan vähän pihalla ja kommunikaatio etenkin Fredin kanssa oli todella puutteellista. Pari sellaista tilannetta oli, että molemmat olettivat toisen menevän palloon ja sitten loppujen lopuksi kumpikaan ei mennyt siihen.Itsellä jäi peli näkemättä, niin miten toimi Donny alempana?
Voitti, mutta samapa se. Minä en osaa pureutua asenteeseen sen tarkemmin kuin että puolustaminen oli pakkorako ja se tehtiin melkein parhaalla mahdollisella tavalla. Kentällä oli kuusi puolustavaa ja kolme hyökkäävää pelaajaa. Tämä oli pakko tehdä, koska Fred olisi muutoin ollut aivan pulassa (nyt ei ollut) ja Dalotin laita olisi väkisinkin vuotanut (nyt ei vuotanut). Näin ollen oli pakko toivoa ns. ihmettä tyhjästä, eli Rolle piikkiin ja sitä rataa. Melkein se kerran onnistui ja pilkku oli lähellä.Taisteluasenne oli surkeaa. Voittiko Pogba yhtään kaksinkamppailua koko pelissä?
Jep, sinällään meni fanien osaltakin ihan jees että vain yksi taisi huutaa Olea ulos ja vaikka Pogba todettiin laiskaksi, niin kukaan ei tainnut vielä heittää sitä perinteistä "Pogba ulos"- korttia. Eli taisi tulla vain 1,5 pistettä tappion jälkeisessä bingossa.No sukellusvene ja Atlanta trashers pelasi tasan että ei tässä vielä suurta hätää oo kuitenkaan
Mun mielestä eilinen ei ollut Pogbalta ohipeli, nimittäin niitäkin on tässä viime vuosina nähty. Pogbahan teki suorastaan paljonkin töitä toisella puoliajalla, etenkin pallon saadessaan. Suojasi minkä pystyi jne, mutta tietysti 1vs3-tilanteissa ei paljon voi saada aikaan. Pogban pois ottaminen olisi merkinnyt sitä, että joukkueen paras pitkien syöttöjen antaja olisi ollut poissa tilanteessa, jossa pitkät syötöt olivat oikeastaan ainoa elämänlanka.Vastapainona tulee näitä totaalisia off-pelejä.
Käsi sydämellä varmaan jokainen täällä aktiivisesti kirjoittava on kertaalleen joko huutanut Pogbaa ulos tai vastaavasti ylistänyt maasta taivaisiin ja sehän on luonnollisesta, koska se hyvän ja huonon päivän ero on vaan niin järkyttävä.En voi sille mitään, että tuo Pogba on kaikkiaan ristiriitainen hahmo.
Tämä jo todettiin tabloidilehtien itse keksimäksi älynväläykseksi.Ja vielä skandaalinkäryisempi uutinen koski Ronaldoa: hän on perheineen joutunut muuttamaan kartanostaan toiseen kartanoon, koska lähistöllä määkineet lampaat pitivät heitä hereillä.
Todellinen MVP Patrice Evra hoiti lampaat helvettiin. Hienoa nähdä, että lakkokenraali jaksaa vielä uran jälkeen laittaa työhaalarit niskaan ja taistella Unitedin puolesta.Tämä jo todettiin tabloidilehtien itse keksimäksi älynväläykseksi.
Mutta itse tarina on irrelevanttiudessaan niin mehukas, että uskotaan mieluummin siihen kuin johonkin kuivakkaan totuuteen.Tämä jo todettiin tabloidilehtien itse keksimäksi älynväläykseksi.
Veikkailen, että McT ei pelaa likellekään täyttä peliä, ja vaihto tulee nimenomaan Lingardiin jolloin Pogba palaa keskikentälle Fredin viereen. Toisaalta toiveissa olisi myös minuutteja Donnylle ja Sanchon kokeilemista omalla tontillaan oikealla.McFred tekee paluun ja Pogba pääsee taas ylemmäs. Itse olisin toivonut Lingardille avauspaikkaa etenkin tuon viikolla tapahtuneen ikävän virheen jälkeen. Se olisi ollut selvä merkki Olelta Jesselle, että luottoa löytyy.