Manchester United FC 2021–2022 – it’s time to win trophies

  • 316 866
  • 3 029
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
ESPN:n toimittajan Mark Odgenin mukaan United on nyt erittäin lähellä sopimusta Real Madridin kanssa Raphael Varanesta.

Oliko muilla joku käsitys tästä Odgenista, että kuinka luotettava lähde kyseessä?



Mitä nyt full storyn kun luki, niin vähän tuli vielä sellainen olo, että en vielä paitaa tilaisi. Odgen ilmeisesti ihan pätevä toimittaja mutta tuohan meni, niin että "sources have told ESPN" eli jäi vähän auki, että kuka sen tiedon nyt on oikeasti antanut.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitä nyt full storyn kun luki, niin vähän tuli vielä sellainen olo, että en vielä paitaa tilaisi. Odgen ilmeisesti ihan pätevä toimittaja mutta tuohan meni, niin että "sources have told ESPN" eli jäi vähän auki, että kuka sen tiedon nyt on oikeasti antanut.
Joo, Odgen on hyvä toimittaja, mutta ESPN on vähän niin ja näin. Vielä en liikaa lähtisi siis vetskareita availemaan. Toisaalta näitä total agreement yms. juttuja on tullut niin paljon, että kai ne kertoimet jonkin verran ovat laskeneet.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja olisihan se ennenkuulumatonta, että Unitedilla olisi kaksi tämän tason diiliä takataskussa tässä vaiheessa kesää.
Nälkä kasvaisi syödessä niin ennennäkemättömän suureksi, että Messit, Ronaldot ja Mbappetkaan eivät saisi olla rauhassa. Håland olisi silkka itsestäänselvyys.
 

Jeffrey

Jäsen
Jos tänä kesänä tulisi pelkästään Sancho ja Varane, niin kyllä mä pissisin siihen @Jeffrey viltin päälle hunajaa ( tai no kusta se varmaan oikeasti olis mutta mielellään sen homman silti tekisin).

Isäs pissi kun Tottenhamia kannatti.

Jollain tavalla itse en tuosta Varanesta syty. Tuntuu vähän siltä kun vaihtaisi Toyotan Lexukseen. Joukkue alkaa olla jo sen verran hyvissä kantimissa, että tähän hakisin ennemmin jotain 0-virhe luutijaa. Toki siihen Toyotaan verrattuna tämäkin olisi päivitys, ja ehkä jopa mieluummin niitä satunnaisia virheitä kuin näitä Toyota nyt vaan on Toyota - ei vaan riitä - tilanteita. Toki taas ollaan myös siinä tilanteessa, ettei vaihtoautokauppiaalla välttämättä Lexusta parempaa ole tähän hätään tarjota.

Samalla vähän jännittää se, että miehen heikkouksia on sijoittuminen. Tuohon kun lyödään Pogba eteen ja AWB vierelle niin on sitä hatussa pitelemistä. Samalla hieman toivoisin isompia boolseja meidän keskuspuolustukseen.

Olkoonkin, että olisihan tuo investointina ihan nobrainer. Jos nyt nousu Valioliigan eliittiin jäisikin tekemättä, niin kyllähän joku Inter tai Everton maksaisi aikalailla saman ostohinnan vielä muutaman vuoden päästä.

Mitä ESPN:n luotettavuuteen tulisi - niin en luottaisi. Melko vasta nuo ovat lähteneet huhuja levittelemään, ja vähän vielä hakemista. Varsinkin nämä "sources" heitot menneet aika isosti ohi. Sanoisin, että luotettavuudeltaan jossain MEN:n alapuolella joka tapauksessa.

Edit: jaa-a.... Grimesin mukaan olisi jo paketissa. Ei nyt mikään maailman luotettavin lähde ole, mutta on tuo melkoisia huhuja saanut myös maaliin. Käyttäjän twitterissä esimerkkejä näistä. Lisäksi esimerkiksi Sanchon julisti donedealiksi 26.6. Netin luotettavuus Tieri listauksista Grimes tuntuu kaikista puuttuvan.




Sama lähde huhuilee Ricen hylänneen nyt toisen jatkosopimustarjouksen ja odottelevan seuraavaksi Unitedin ja Chelsean liikkeitä hänen suhteen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Skyn ykkös siirtomies Dharmes Sheth twiittasi, että Varanen kanssa on keskusteltu mutta mitään päätöstä Varane ei vielä ole tehnyt lähteekö tänä kesänä.
 

Jeffrey

Jäsen
Skyn ykkös siirtomies Dharmes Sheth twiittasi, että Varanen kanssa on keskusteltu mutta mitään päätöstä Varane ei vielä ole tehnyt lähteekö tänä kesänä.

Peesailisikohan tätä?

Vähän tuntuu siltä, että nykymaailmassa yleensä keskustellaan pelaajan kanssa asiat halkipoikki, ennen kun aletaan joukkueen kanssa kauppoja hieromaan. Toki eiköhän tässä vielä matkaa ole itse siirtoon.



 

Fordél

Jäsen
Ei kiitos mitään Ramoseja tänne rahastamaan vanhoilla päivillä.

Jollain tavalla itse en tuosta Varanesta syty. Tuntuu vähän siltä kun vaihtaisi Toyotan Lexukseen.

En tiedä pystyisivätkö muun jengin fanit vastaavaan... Jengin kakkostopparina on Lindelöf, ja täällä suhtaudutaan nihkeästi maailman huipputopparien Varanen ja Ramosin saapumiseen seuraan.

Ensinnäkin Ramos ei olisi tulossa rahastamaan. Raha ei ollut Realinkaan kanssa ongelma vaan sopparin pituus. Ramos tahtoi kaksi vuotisen sopparin, mihin Real ei suostunut. Ramos on edelleen huipputoppari, ja haluaa edelleen pelata huipulla sekä voittaa. Chelsealta voi vaikka kysellä, että kannattiko hankkia vielä uran ehtoo puolella oleva huipputoppari jengiin...Ramos vahvistaisi jokaista jengiä maailmassa. Etenkään Ramosin kaltaista johtajuutta ja voitontahtoa ei ole ManU:ssa nähty vuosiin. Toki, Ramos ei varmasti ole ideaali haku Maguiren viereen, mutta selkeä parannus Lindelöfiin. No, tämä siirto tuskin toteutuu.

Ja sitten Lindelöfin päivittäminen Varaneen olisi kuin Toyotan vaihtaminen Lexukseen? Siis mitä v....? Varane voi ehkä olla Lexus, mutta siinä tapauksessa Lindelöf on luokkaa Dacia. Ihan oikeesti, Lindelöf ei olisi pelannut kymmentä vuotta Realissa, voittanut neljää CL:aa, kolmea La Liigaa jne. Siihen tarvittiin Ramosin vierelle oikea huipputoppari, kuten Varane. Varane ei ole mikään erityisen näkyvä ja räiskyvä pelaaja tai lähes virheetön suorittaja tyyliin van Dijk, mutta onhan hänen perustasonsa ja kokemuksensa ihan eri luokkaa kuin Lindelöfin. Siinä missä Lindelöf menee koviin matseihin enemmänkin selviytymään, Varane on hoitanut niitä kunnialla vuosien ajan niin seura- kuin maajoukkueessa. Varane voisi olla monella tapaa ideaali haku Maguiren kaveriksi.

Eli jos Varane olisi saatavissa, laittaisin ManU:na ns. all in, koska tämän tason huipputoppareita, joilla on useita vuosia huipulla jäljellä, ei ole merkittävää loukkaantumishistoriaa ja on asenne kunnossa, ei liiku kovin usein. Kaveri hakee uutta projektia, ja nyt ManU:n projekti pitäisi myydä hänelle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olen @Fordél täysin samaa mieltä kuin sinä tuosta topparitilanteesta, mutta jokaisella meillä on täällä mielipide ja persereikä. Minulla molemmat on palstan parhaimpia.
Mulla taas vain koko ajan esillä.

Syy sanoa Ramosille ei on muualla kuin tasossa. Hän on kiistatta edelleen huippupelaaja vaikeasta kaudesta huolimatta. Hän ei vain sopisi joukkueeseen. Varane sen sijaan todellakin sopisi. Ainoa oikea huoli liittyy loukkaantumisiin, mutta muutoin kyseessä on aivan ideaali ratkaisu toppariongelmaan. Jos Varane loukkaantuisi, hetki voitaisiin aivan hyvin mennä myös Lindelöfin tai Baillyn kanssa. Lähtökohtaisesti AWB - Varane - Maguire - Shaw olisi liigan top1 puolustuslinjoja. Niin iso parannus se olisi.
 

Barney

Jäsen
Onhan Varane näistä huhuissa pyörineistä toppareista ehdottomasti se kiinnostavin. Itse olen ainakin helpottunut, että huhuissa on käynyt pyörimään Varanen nimi, kun aiemmin siellä pyöri lähinnä Pau Torres. Mistään parhaat vuotensa jo nähneestä Ramosista United tuskin on missään vaiheessa ollut edes kiinnostunut, sillä hän ei vastaisi yhtään sitä, mitä seura hakee. Se paras vaihtoehto löytyy edelleen Leverkusenista, mutta kyllä se Varanekin kelpaa paremman puutteessa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Se paras vaihtoehto löytyy edelleen Leverkusenista, mutta kyllä se Varanekin kelpaa paremman puutteessa.
Tämä on kyllä erikoinen homma, että eikös tämä Leverkusenin ihmemies ole myös xG/nörtti-tilastojen valossa aivan erinomainen hankinta ja kun miettii millainen hype oli vähän samantyyppisen kaverin eli Koulibalyn suhteen joku vuosi sitten, niin aika pimennossa tämä Tapsoba on mediahuomion ja huhujen suhteen.
 

Fordél

Jäsen
Itse olen ainakin helpottunut, että huhuissa on käynyt pyörimään Varanen nimi, kun aiemmin siellä pyöri lähinnä Pau Torres.

Joo Pau Torres Valjussa ja ManU:ssa kuulostaisi hyvin todennäköiseltä flopilta. Toivottavasti ManU kiertää tämän arvan.
 

Jeffrey

Jäsen
Ja sitten Lindelöfin päivittäminen Varaneen olisi kuin Toyotan vaihtaminen Lexukseen? Siis mitä v....? Varane voi ehkä olla Lexus, mutta siinä tapauksessa Lindelöf on luokkaa Dacia. Ihan oikeesti, Lindelöf ei olisi pelannut kymmentä vuotta Realissa, voittanut neljää CL:aa, kolmea La Liigaa jne. Siihen tarvittiin Ramosin vierelle oikea huipputoppari, kuten Varane. Varane ei ole mikään erityisen näkyvä ja räiskyvä pelaaja tai lähes virheetön suorittaja tyyliin van Dijk, mutta onhan hänen perustasonsa ja kokemuksensa ihan eri luokkaa kuin Lindelöfin. Siinä missä Lindelöf menee koviin matseihin enemmänkin selviytymään, Varane on hoitanut niitä kunnialla vuosien ajan niin seura- kuin maajoukkueessa. Varane voisi olla monella tapaa ideaali haku Maguiren kaveriksi.

Ei se Varanen takia kannata alkaa vittua viljelemään. Menneet nyt ovat menneitä eikä missään nimessä ollut tarkoitus dissata miehen historiallisia saavutuksia - kymmenen vuot realis hei! Kuitenkin jos kylmästi tilastoja katsoo niin ei ne Varanella niin merkittävästi ole parempia kuin ruotsalaisella. Samalla nekin statsit ovat sarjasta joka on lähtökohtaisesti heikompitasoinen. Toki niin kuin Toyota Lexus vertauskin osoitti, niin ei tuon mielestäni välttämättä edes tarvitse olla merkittävästi parempi yksilö. Saatikka jos vielä keskikentän pohja hankitaan niin toppariosaston työmaa helpottuneen entisestään.

Kyllähän tässä keskustelussa näkyy ne kulttuurierot. Siinä missä esimerkiksi cityniilot voisivat perustellusti toivoa sekä Varanen että Tapsoban hankkimista, on meidän tyydyttävä ainakin tässä vaiheessa yhteen haaveeseen - ja näin ollen jos se nyt huhuissa todennäköisin on joku toinen niin se ei vaan sytytä.

Toki maailma muuttuu ja Varanella lienee kaikki potentiaali olla merkuttävästi parempi kuin Lindelöf. Valitettavasti menneet pokaalit ovat kuitenkin menneitä, varsinkin kun nämä voitettu yhdessä lähihistorian dominoivimmassa joukkueessa jossa kyseinen pelaaja oli ennemmin statisti kuin se keyfactor. Toki tilastot on aina tilastoja, ja mielelläni otankin perusteltuja näkemyksiä siitä missä ranskalainen on selkeästi parempi, siis muutkin kuin palkintokaapin tai palkkanauhan koko.

Tuskin täältä kukaan kuitenkaan pettynyt on jos se lopulta Varane on, itsekin olen hieman jopa innoissani asiasta vaikka aavistuksen epäilyttääkin eikä täysin sytytä.
 

Jeffrey

Jäsen
Tämä on kyllä erikoinen homma, että eikös tämä Leverkusenin ihmemies ole myös xG/nörtti-tilastojen valossa aivan erinomainen hankinta ja kun miettii millainen hype oli vähän samantyyppisen kaverin eli Koulibalyn suhteen joku vuosi sitten, niin aika pimennossa tämä Tapsoba on mediahuomion ja huhujen suhteen.

Tässä onkin hyvä kysymys, minkä takia Afrikkalaiset puolustajat ovat melko nihkeästi nousseet maailman huipulle. Koulibaly oli joidenkin mukaan jopa maailman parhaita jossain vaiheessa, silti joutui pelaamaan uransa Napolissa.

Itse veikkaan, että noikka Afrikan kisoilla saattaa olla tässä yllättävän iso vaikutus. Avauksen toppariparia ei ole totuttu kierrättämään, ja tällainen mahdollisesti n. 10 ottelun väliin jääminen kauden kuumimmillaan hetkillä saattaa olla monen pelaajan uralla selkeä hidaste.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kyllä minä olin joitakin vuosia sitten erittäin vahvasti sitä mieltä, että tulevaisuudessa topparipari Smalling-Jones vie meidät aurinkoon ja tiuhaan pokaalisateeseen.

Nyt olen aikalailla sitä mieltä, että Lindelöf-Maguire pari on kohtuullisen vahva mutta jos Varane on saatavilla, niin eikun siirto uunista ulos! Mutta mielellään ei ketään Torresia, joka nyt ei mielestäni juuri vahvista nykytilannetta, vaan on vähän arpa.
 

Fordél

Jäsen
Toki maailma muuttuu ja Varanella lienee kaikki potentiaali olla merkuttävästi parempi kuin Lindelöf.

Anteeksi mitä? Varane on jo merkittävästi parempi kuin Lindelöf. Siis jo vaikka tulisi uuteen jengiin ja sarjaan. Sata manageria sadasta valitsisi Varanen joukkueeseensa ennen Lindelöfiä. Jopa Lindelöfin äiti valitsisi Varanen ennen poikaansa. Ihan oikeasti, La liga on huippusarja ja kun huomioidaan vielä maajoukkue, Varane on tahkonnut kymmenen vuotta kovempia pelejä kuin Lindelöf ja pärjännyt niissä paremmin. Tää keskustelu Lindelöfistä ja Varanesta on täysin absurdi.

Tiivistetääs vielä tää koko homma: Maguire-Lindelöf on toppariparina Valjun kärkeä, Maguire-Varane olisi toppariparina maailman TOP3, ehkä TOP2 (Dias-Stones lienee se paras).
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tiivistätääs vielä tää koko homma: Maguire-Lindelöf on toppariparina Valjun kärkeä, Maguire-Varane olisi toppariparina maailman TOP3, ehkä TOP2 (Dias-Stones lienee se paras)
Aikalailla näin. Omissa kirjoissani Varane - Maguire menisi Dias - Stonesin kanssa tasoihin, samoin siellä olisi VVD - Konate ja Marquinhos - Kimpembe.
 

Jeffrey

Jäsen
Anteeksi mitä? Varane on jo merkittävästi parempi kuin Lindelöf. Siis jo vaikka tulisi uuteen jengiin ja sarjaan. Sata manageria sadasta valitsisi Varanen joukkueeseensa ennen Lindelöfiä. Jopa Lindelöfin äiti valitsisi Varanen ennen poikaansa. Ihan oikeasti, La liga on huippusarja ja kun huomioidaan vielä maajoukkue, Varane on tahkonnut kymmenen vuotta kovempia pelejä kuin Lindelöf ja pärjännyt niissä paremmin. Tää keskustelu Lindelöfistä ja Varanesta on täysin absurdi.

Tiivistetääs vielä tää koko homma: Maguire-Lindelöf on toppariparina Valjun kärkeä, Maguire-Varane olisi toppariparina maailman TOP3, ehkä TOP2 (Dias-Stones lienee se paras).

Uskoisin itsekin, että Varane on parempi pelaaja. Silti vaikka itse olen ollut mahdollisesti palstan suurimpia Lindelöf dissaajia, niin silti sanoisin - ettei ero ole näin merkittävä kuin annat ymmärtää - ei edes vaikka on pelannut oikeen Real Madridissa. Toki kannattamani instanssin puolesta toivon, että Varane todella on merkittävä parannus - ja onhan sitä jo mahdollistamansa rotaation puolesta. Ei tarvitsisi enää Isoharrin pelata kaikkia pelejä, eikä Lindelöfin pelata selkä rikkonaisena. Valitettavasti en kuitenkaan näe Varanea juuri tällä hetkellä merkittävästi parempana pelaajana sen takia, että on pelannut Real Madridissa - ja jopa voittanut jotain silloin kun CR7, Bale, Casemiro, Ramos, Kroos, Modric ja kumppanit pelasivat uransa parhaita vuosia.

Tässä juuri satuin lukemaan huhuja Willianin siirrosta Miamiin. Tästä tuli mieleen hauska muistikuva meidän vuodentakaisesta väittelystä. Todella nyt toivon, että olet Varanen suhteen edes likimain enemmän käryllä kuin Willianin kohdalla.

Willian konkariarpa? Konkariosastoa varmaan, mutta en nyt arvaksi luokittelisi. Willian on näyttänyt tasonsa juuri tässä sarjassa, ja oli esim. koronatauon jälkeen todella hyvä. Hyvin suurella todennäköisyydellä tekee ensi kaudellakin vajaat kymmenen maalia ja antaa useita maalinjohtavia syöttöjä. Kelpaisi usealle huippuseuralle (toki etenkin ilmaissiirtonsa takia), ja olisi kuitenkin vähintään kahdeksi vuodeksi edelleen hyvä avauksen mies lähes kaikille Valjun kärkiseuroille.


Korostetaan nyt vielä sitäkin, että mielestäni Varane kyllä on Lindelöfiä parempi toppari. Ja toivon todella, että sopii myös sapluunaan merkittävästi paremmin ja olen jopa innoissani hänen mahdollisesta hankinnastaan. Ja pidän häntä kyllä mahdollisesti myös parhaana mahdollisena hankintana - ainakin sikäli mikäli Ramos nyt Pariisiin on mennäkseen.
 

Jeffrey

Jäsen
Itse aiheesta tilanne ilmeisemmin etenee. Marca puhelee, että Varane olisi hylännyt viimeisen jatkosopimus tarjouksen ja ilmoittanut haluistaan lähteä. Samalla Madrid olisi antanut agentille luvan viimeistellä henkilökohtaiset ehdot Unitedin kanssa, ja tämän jälkeen siirryttäisiin neuvottelemaan lopullisesta siirtokuviosta.

Onhan tämä nyt melko mukavaa aikaa United fanina kun ongelmakohtiin puututaan ja jonkin verran luotettavia huhuja pyörii siellä sun täällä. Ei pyöri enää myöskään palstan asiantuntijat kertomassa siitä, kuinka kukaan ei Unitediin halua.




Vuosi sitten ihmeteltiin kannattiko odottaa vuosi Sanchon kanssa - ja miksi ei vain maksettu pyyntiä. Tätä keskustelua toki voi olla aiheellista jatkaa edelleen, mutta yksi näkökulma on se, että nyt vuosi myöhemmin saadaan melkeinpä Sancho ja mahdollisesti Varane tuohon samaan rahaan + viemällä äitin työmatkoilta kertyneet punnat vaatekaapista forexiin.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Valitettavasti en kuitenkaan näe Varanea juuri tällä hetkellä merkittävästi parempana pelaajana sen takia, että on pelannut Real Madridissa - ja jopa voittanut jotain silloin kun CR7, Bale, Casemiro, Ramos, Kroos, Modric ja kumppanit pelasivat uransa parhaita vuosia.

Niin, en minäkään sen takia, että on pelannut Realissa vaan sen takia, mitä otteita Varane on esittänyt. Hyvin kummallinen näkemys.

Tässä juuri satuin lukemaan huhuja Willianin siirrosta Miamiin. Tästä tuli mieleen hauska muistikuva meidän vuodentakaisesta väittelystä. Todella nyt toivon, että olet Varanen suhteen edes likimain enemmän käryllä kuin Willianin kohdalla.

Wilian pelasi hienosti Chelseassa, mutta siirto rakennusvaiheessa olevan ja lopulta ennakolta heikommin pelanneeseen, paikoin jopa sekasortoiseen Arsenaliin ei sujunut kuten moni ounasteli. Sen ihmeellisemmästä tuossa ei ollut kyse.

Vanhoja muistellessa tulee itsellä mieleen, kun jouduin täällä ManU-fanien hampaisiin toteamalla, kuinka ManU:lla on edessä pitkä, usean vuoden rakennusprojekti ennen kuin se voi kamppailla mestaruudesta. Sivutolkulla tuli kuraa niskaan ja tivattiin perusteluja, miksi näin ManU:n tilanteen silloin (Moun loppuaikoja) niinkin heikkona.

No tästä taitaa olla 2,5-3 vuotta, ja nyt aletaan olla siinä vaiheessa, että merkittävien pyttyjen saavuttaminen alkaa olla realistista. Sanchon hankinnan ja mahdollisen Varanen hankinnan myötä alkaisi materiaalin puolesta olla kaikki kohillaan (keskikentän pohjaa ehkä lukuunottamatta). Itse asiassa jos nyt ei menestystä tule, ManU:n kannattaa vaihtaa valmentajaa, koska tällä materiaalilla alkaa olla jo hyvää vetovoimaa valkkumarkkinoilla ja toisaalta ei se materiaalinkaan etsikkoaika loputtomiin kestä.

Mut joo peace and love kaikille ManU-faneille.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En minä usko että täällä kukaan hernettä nokkaan vetää ja paras keskustelu yleensä syntyy, kun joku katsoo asiaa objektiivisemmin kuin seuran omat fanit.

Sanchoon liittyen ennustan, että ensi kesänä saadaan sitte lukea miten Sancho yrittää houkutella Haalandia Unitediin. Edellisessä Englannin matsissa Haaland jo twiittasi, että ”Sancho kentälle” eli ilmeisesti ovat hyviä kavereita.
 

Fordél

Jäsen
En tiedä, kun puhut "ManU-faneista", että minkälaista porukkaa tarkoitat. Mutta täällähän nimenomaan United-kannattajat ovat saaneet Olen aikana kuraa ja ivaa niskaan, kun on puhuttu projektista ja sen etenemisestä.
Joten kyllä täällä on muilta kirjoittajilta tullut kuittia, että ei ole aikaa rakentaa ja voittaa pitää heti.

Ja en siis kiistä, etteikö näin olisi tapahtunut. Keskustelupalstalla usein tuppaa tulemaan erilaisia mielipiteitä.

Niin tämä oli nimenomaan ennen Olen aikaa, jolloin kun täällä esitteli kriittisiä näkemyksiä ManU:n tulevaisuuden menestysmahdollisuuksista, tuli paskaa niskaan. Nyt toki ainakin kaikki ManU-fanit ymmärtävät, että projekti on käynnissä. Toki seuraava vääntö lienee siinä, että missä vaiheessa projektilta odotetaan tulosta. Osa odottaa varmasti jo nyt tulevalla kaudella, osa antaisi enemmän aikaa. Ja mikä se tuloskaan on? Riittääkö vaikka CL-välieräpaikka ja Valjun kakkossija? Pahoja kysymyksiä vaikka itse esitinkin:)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös tuo Varane ole ollut Ranskan aikalailla ykköstoppari viime vuodet, vai meneekö joku vielä edelle? Pelasi muistaakseni viime MM-kisoissa täydet minuutit ja ne kisatkin sujui ihan kohtuullisesti. Melko ihmeellistä vääntöä jos tosiaan vertailee Lindelöfiä ja Varanea keskenään kun ero on ihan massiivinen jälkimmäisen eduksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös