Silti täällä saadaan ihan perusteluista näkemyseroista taas kunnon hässäkkä aikaan. Huomaatteko, toveri @Walkin taisi jaksaa tätä hiekkalaatikkoleikkiä kymmenen viestin ajan.
No eikös se ole aika perus, että esität oman mielipiteen ja jos et saa vastakaikua, niin reaktio on perus pitäkää tunkkinne. Se on harmi jos muut kokee tämän sitten ”hiekkalaatikkona” mutta en oikein jaksa siihenkään lähteä, että omaa mielipidettä pitäisi muuttaa sen takia että toinen ei vaan pahoita mieltään. Toki jos sen vastaväitteen perustelee hyvin, niin ei minulla ole ongelmaa myöntää olleeni väärässä.
Hirveän montaa viestiä en muista täällä lukeneeni hiekkalaatikkorunkkuringin ulkopuolelta, jossa avattaisiin syvemmin Unitedin pelin ongelmia muilta kuin sinulta ja itse ainakin niitä viestejä arvostan.
Aika iso on näitä ”eihän tuo kovin hyvältä näytä”, ”maailman suurin seura”, ”projekti”. Hankala noihin on suhtautua kovin rakentavana kritiikkinä kun ne on kuultu jo sata kertaa.
Citya vastaan tosiaan seuraava matsi ja tähän mennessä Olen aikana on yleensä peli parantunut aina kun sitä on eniten tarvittu ja siitä syystä OGS edelleen siellä
valmentajan paikalla keikkuu. Edellinen low point oli siis Spurs tappio 1-6 ja sen jälkeen peli alkoi parantua.
OGS on usein turvautunut siihen, että alkaa peluuttaa samoja ukkoja pelistä toiseen ja tuolla tyylillä on saatu pisimmät voittoputket kuten oli viime kesänä koronan jälkeen ja tammikuussa Brunon tultua. Nyt tuo rinki on paljon laajempi joten jännä nähdä lähdetäänkö tuohon, itse en ihan villiinny ajatuksesta.
Maalivahtivalinta on yksi mielenkiintoinen asia millä olisi sauma herätellä joukkuetta ja en välttämättä pitäisi huonona vaihtoehtona koska Henderson helpottaisi pelin avaamista alhaalta ja vastustajan prässin purkua. Henderson ohjaa myös paremmin linjaa, joka vaihteeksi ollut pihalla kuin lumiukot. De Gea siellä taas tuijottaa perinteisesti hiljaa Lindelöfin selkää kuin mykkä vittua ja roiskii jalalla pallot hevonhelvettiin.
Vasen laitapakki on toivottavasti jatkossakin Telles vaikka Shaw on palannut. OGS todennäköisesti silti Citya vastaan luottaa puolustavampaan vaihtoehtoon eli Shawiin.
Keskikenttä tarvitsee ehdottomasti Frediä ja se ei varmaan tule kellekään yllätyksenä. Bruno on kanssa aika ilmiselvä. Sitten se mielenkiintoinen aihe eli Pogba vai VDB? Molemmat? Itse menisin Donnylla ainakin. Pogba tosiaan oli hyvä edellisessä pelissä mutta noi Minon kommentit... niin joo suosiolla penkille ja tarvittaessa sisään. Minäkin alan kuulua tohon Donnyn fanikerhoon, ihan eri tavalla osaa edistää peliä lyhytsyötöillä kuin meidän muut pelaajat muutamaa lukuunottamatta (Lingard (ei vaan saa niitä omille)).
Hyökkäyksessä vissiin Cavani ja Martial edelleen poissa. Greenwood kannattaisi laittaa melkein kärkeen keskelle. Aivan nollatasoa on pojan alaspäin pelaaminen laidalla.
Sellanen oksennus tällä kertaa.