Tuo nyt ei kerro taas paljoa paskaakaan. Ne neljä ekaa peliä oli pudotuspelejä, joissa vastassa oli PSG ja Barca. Mitä väliä sillä on että hävittiin se eka peli PSG:lle kun mentiin kuitenkin jatkoon?
Sen jälkeen on pelattu kuusi peliä, joista neljä huippujengejä PSG ja Leipzig vastaan. Basakshiriä vastaan tuli se yksi tappio, mikä oli nöyryyttävä ja ei olisi saanut koskaan tapahtua.
Netti on täynnä tollasia yksittäisiä knoppeja, mitkä kuulostaa raflaavilta mutta todellisuudesta ne ei kerro mitään.
Alkaa olla kyllä aika väsynyttä tää keskustelu kuten @Barney yllä totesi.
Mjoo. Niin oli kyllä väsynyt heitto, pakko myöntää. Ei sitä itsekään täällä turhaan jaksa enää vääntää, mutta se mikä pistää silmiin, siis muuallakin kuin täällä, on se kova usko OGSn tekemiseen. Kun sitten taas asiantuntijat, muiden joukkueiden kannattajat jne., näkevät asiat ihan toisin. Ja kyl, kaksi vuotta nyt on Ole Gunnar ollut peräsimessä ja panostettukin on joukkueeseen. Jos nimi ei olisi OGS vaan esim. joku nuorempi brittivalmentaja jolla ei ole ManU-menneisyyttä, niin olisiko fanien kärsivällisyys täysin sama? Epäilen.
Kylläpä pistää vieläkin harmittamaan tuo eilinen ja se, että EL:n matseihin ei löydy kyllä mitään intoa edes vähää alusta. Toivottavasti Ole ja valmennusryhmä nyt vihdoin tajuaisivat sen, että Unitedin avainpelaajien on käytettävä kaikki lepomahdollisuudet hyväksi ja kyllähän nuo ovat juuri niitä pelejä.
Ainakin eilinen oli hyvä oppitunti ja taas saatiin pankkiin lisää tietoa, millä taktiikalla ei ainakaan kannata lähteä yhteenkään vähänkin kovempaan otteluun. Eilenkin kentällä oli samaan aikaan Shaw, AWB ja Maguire, joista kenenkään vahvuus ei todellakaan ole pelinlukutaito ja pallottoman pelaajan puolustaminen. Tuohon olisi ehdottomasti pitänyt reagoida paljon nopeammin muuttamalla ryhmitystä. Jos näin olisi tehty, niin nyt voitaisiin olla jatkopeleissä.
Alan kyllä oikeasti päätymään siihen lopputulokseen, että kuussatkun mikko saa jotain erikoista nautintoa täällä trollailusta. Osa jutuista on kyllä ihan täyttä asiaa, mutta alkaahan noiden täysin nollatason knoppien ja heittojen lukeminen olemaan aika raskasta. Kaveria ei näy täällä koskaan silloin, kun Ole ja United ovat voittaneet ja joukkueen taktiikka on toiminut, mikä nyt on oikeasti vaikka viimeisen vuoden aikana tapahtunut melko usein. Yksikään voitto tai hyvä esitys ei koskaan voi olla Olen ja kumppaneiden ansiota, mutta auta armias, kun hävitään pari matsia viime kauden top 4 seurajoukkueille maailmassa, niin valmentaja on taas paska ja peli ei ole parantunut yhtään ja fanitkin on tyhmiä kun uskoo Oleen.
Olenko ihan metikössä jos väitän, että tämän kauden ottelun peruskaava on, että vastustaja tekee avausmaalin, sitten muutetaan jotain ja tullaan rinnalle ja aika usein vielä ohi?
Tuo nyt ei kerro taas paljoa paskaakaan. Ne neljä ekaa peliä oli pudotuspelejä, joissa vastassa oli PSG ja Barca. Mitä väliä sillä on että hävittiin se eka peli PSG:lle kun mentiin kuitenkin jatkoon?
Jos nimi ei olisi OGS vaan esim. joku nuorempi brittivalmentaja jolla ei ole ManU-menneisyyttä, niin olisiko fanien kärsivällisyys täysin sama? Epäilen.
Tähän voin vastata vain omasta puolestani, ja päätellen siitä, minkälaisia kuolasuita Unitedin globaalissa fanikannassa pesii, mielipiteitä on luultavasti moninkertaisesti enemmän kuin perseenreikiä. Kuitenkin itse vastaan, että oma kärsivällisyyteni olisi tässä vaiheessa tismalleen sama.
OGS tuo toki tiettyä romantiikkaa, ja pidän hänen ajatuksistaan siitä, minkälaista jalkapalloa ManUn tulee pelata, mutta se ei liity itselläni siihen, kuinka kärsivällinen olen. Moyes kärsi siitä, että tuli heti Fergusonin jälkeen. Kenelläkään ei ollut tippaakaan halua katsoa sitä rämpimistä mestaruuden jälkeen. Van Gaal epäonnistui myös ja FA cupista huolimatta sai mennä. Vielä tässä kohtaa hyväksyin itse nämä päätökset mukisematta. Josen kohdalla alkoi sitten käydä selväksi, mistä kiikastaa. Hän jäi potkuja edeltäneenä kesänä täysin vaille tukea seurajohdolta ja koko homma kuihtui kasaan, vieläpä todella rumasti ja myrkyllisesti. Vaikka Jose peluuttaa tavallaan antifutismaisinta Ruskeasuon bussivarikko-palloa, siinä oli ainekset saada hyvä juttu kasaan. Toinen sija tuli toki aika hirveällä ylisuorittamisella mutta kuitenkin. Ja siinä kohtaa kävi kaikille selväksi, että seura tarvitsee perusteellisen re-startin.
Jos Olen sijasta olisi tullut Nuori-Lupaava Englanjaer, joka olisi tehnyt samat asiat joukkuehengelle, pelitavalle, seuraidentiteetille ja akatemialle ja pärjäisi samalla tavalla kuin Ole nyt, antaisin satavarmasti lisää aikaa.
Melkoisen herkkähipiäistä on meno, jos täälläkin käyty keskustelu ManU:sta nähdään raskaana. Se, että jotkut esittävät eriäviä mielipiteitä, kuten eivät luota OGS:iin tai näkevät ManU:n materiaalissa selkeitä heikkouksia, voivat olla ihan perusteltuja näkemyksiä.
Ihan oikeesti, mitäs jos lopetettas lapsellinen ruikuttaminen, että muut tulevat pilaamaan keskustelun eriävillä näkemyksillä. En ole missään muussa ketjussa törmännyt yhtä usein tähän heittoon kuin ManU-ketjussa. Jos asiasta ollaan eri mieltä niin sitten lyödään omat perustelut pöytään. Jos taas jonkun näkemykset kuulostavat provoilta tai täysin älyttömiltä, ne voi jättää huomioimatta. Ei tämä sen ihmeellisempää ole.
Se, että jotkut esittävät eriäviä mielipiteitä, kuten eivät luota OGS:iin tai näkevät ManU:n materiaalissa selkeitä heikkouksia, voivat olla ihan perusteltuja näkemyksiä.
Mä näen raskaana sen, että viimeisen viikon ajan tässä ketjussa on nimenomaan käyty juuri sitä kriittistä keskustelua siitä miten OGS:lta puuttuu selkeä pelitapa ja miten se kostautui nyt kauden tähän mennessä tärkeimmällä hetkellä.
Toisaalta @V-G- avasi hyvin miksi tuo pelisuunnitelma kusi RB:tä vastaan. Nagelsmann yksinkertaisesti oli tuossa pelissä parempi kuin OGS ja onnistui erinomaisesti. Kentällä on aina kaksi joukkuetta ja pakko tuosta tappiosta on antaa myös erinomaiselle vastustajalle krediittiä.
Mestareiden liigan jatkopaikka jäi yhdestä maalista kiinni ns. kuolemanlohkossa. Näkisin itse myös raskaana jos tuosta olisi jatkoon menty 3-3 tuloksella, että täällä huudeltaisiin miten OGS on messias. Liigassa ollaan Citya edellä ja täysin mukana mestaruustaistossa.
Se että tässä tilanteessa ei olla vaatimassa OGS:a taas pihalle nyt ilmeisesti varmaan leimaa taas kaikki täällä sokeiksi fanipojiksi? Sitä en kyllä pysty allekirjoittamaan, että täällä ei käytäisi kriittistä keskustelua OGS:n liittyen.
Ja @mikko600 tottakai OGS saa fanien silmissä enemmän armoa kuin keskiverto valmentaja. Se on yksi syy miksi hänet palkattiin kriisiseuraan. Tämä on ihan yleinen ilmiö nykyfutiksessa ja ei sieltä Chelseassa ole sattumalta Lampard valmentamassa.
Tässä ilmiössä lienee taustalla esim. Wengerin ja Emeryn potkut, joissa Arsenalin omat fanit painostivat ihan helvetisti ja pian seura on siinä tilanteessa, että fanit päättää kuka siellä valmentaa. Ihan sattumalta Arsenalia on valmentanut sen jälkeen kaksi menestynyttä ex-pelaajaa Ljunberg & Arteta koska näitä ukkoja Arsenal Fan TV ei ihan heti ole vaatimassa pihalle.
Kaikki mielipiteet ja kritiikki ovat aina tervetulleita tähän ketjuun mutta itse arvostan enemmän perusteltuja kuin provosoivia heittoja, tai jos niitä heittää niin sitten ne olisi kiva osata tarvittaessa perustella.
Mä näen raskaana sen, että viimeisen viikon ajan tässä ketjussa on nimenomaan käyty juuri sitä kriittistä keskustelua siitä miten OGS:lta puuttuu selkeä pelitapa ja miten se kostautui nyt kauden tähän mennessä tärkeimmällä hetkellä.
Toisaalta @V-G- avasi hyvin miksi tuo pelisuunnitelma kusi RB:tä vastaan. Nagelsmann yksinkertaisesti oli tuossa pelissä parempi kuin OGS ja onnistui erinomaisesti. Kentällä on aina kaksi joukkuetta ja pakko tuosta tappiosta on antaa myös erinomaiselle vastustajalle krediittiä.
Pudotuspeliottelussa yksittäisen pelin voittamisella ei ole merkitystä vaan yhteismaalimäärällä. Lohkovaiheen pelin voittamisesta saa 3 pistettä. Etkö näe noilla asioilla mitään eroa?
Koen raskaana sen, että sitä keskustelua on nimenomaan omasta mielestä käyty ja sitten tulee joku sanomaan että täällä ei kritisoida OGS omien toimesta.
Ne aivottomat knopit, trollaaminen ja sokea Ole Out -huutaminen on raskasta, ei kriittinen keskustelu sinänsä, mutta tuntuvat vain olevan monelle aika pitkälti sama asia. Samoin se "ManUn fanit" ja "sokea fanipoika" -setti on myös raskasta, koska siinä ei ole mitään totuuspohjaa. Ja kuten mm. näissä viesteissä selvästi lukee...
Tämä on kyllä ihan hauska ilmiö, mutta noiden "kannattajien" lisäksi on todella raskasta keskustella Manchester Unitedista kenenkään muun kuin seuran kannattajien kanssa. En tiedä sitten trollaako ja provosoiko kaikki (muutkin kuin @mikko600) tahallaan vai ovatko paljon jalkapalloa seuraavat henkilöt oikeasti vain ihan pihalla. Unitediin liittyen ladotaan jatkuvasti ihan älyttömiä kommentteja ympäri internetiä, eikä noita älyttömiä kommentteja yleensä pystytä perustelemaan mitenkään.
Se että tässä tilanteessa ei olla vaatimassa OGS:a taas pihalle nyt ilmeisesti varmaan leimaa taas kaikki täällä sokeiksi fanipojiksi? Sitä en kyllä pysty allekirjoittamaan, että täällä ei käytäisi kriittistä keskustelua OGS:n liittyen.
Kaikki mielipiteet ja kritiikki ovat aina tervetulleita tähän ketjuun mutta itse arvostan enemmän perusteltuja kuin provosoivia heittoja, tai jos niitä heittää niin sitten ne olisi kiva osata tarvittaessa perustella.
Koen raskaana sen, että sitä keskustelua on nimenomaan omasta mielestä käyty ja sitten tulee joku sanomaan että täällä ei kritisoida OGS omien toimesta.
Pudotuspeliottelussa yksittäisen pelin voittamisella ei ole merkitystä vaan yhteismaalimäärällä. Lohkovaiheen pelin voittamisesta saa 3 pistettä. Etkö näe noilla asioilla mitään eroa?
Jos nuo pelit miettii vielä jälkikäteen, niin tämän vuoden lohkovaiheessa oli kaksi isoa epäonnistumista ja ne olivat ensimmäinen peli Basaksehiria ja viimeinen peli Leipzigiä vastaan.
Sitten puolestaan vastapainona kaksi erinomaista peliä eli PSG ja erityisesti Leipzig voitto. Toisen pelin tappio PSG:lle oli pelillisesti ok esitys mutta kaatui Fredin ulosajoon.
Lohko oli tänä vuonna kova ja kuten todettu moneen kertaan tulos oli siitä huolimatta iso pettymys juuri tuosta syystä minkä mainitsit, eli ote herpaantui kaikkien kriittisimmillä hetkillä.
En ymmärrä miten se, että mielestäni 2018-2019 sen ajan miehistöllä pudotuspelivaiheessa hävityt kolme peliä PSG:tä & Barcaa vastaan eivät kerro nykytilanteesta mitään olisi jotenkin tilastojen vääntelyä oman agendan mukaan?
En ymmärrä miten se, että mielestäni 2018-2019 sen ajan miehistöllä pudotuspelivaiheessa hävityt kolme peliä PSG:tä & Barcaa vastaan eivät kerro nykytilanteesta mitään olisi jotenkin tilastojen vääntelyä oman agendan mukaan?
No jos kaikki lähtee tuosta käyttäjän @mikko600 viestistä niin lähdithän sinä siinä tilastoja vääntelemään toteamalla, että vain jatkoonmenolla on merkitystä eikä yksittäisellä pelillä, jolloin tilasto kohenee. OGS on hävinnyt kymmenestä Mestareiden Liiga-ottelustaan kuitenkin kuusi, se on fakta. Kertooko se sitten mitä niin on kokonaan toinen aihe.
Maailman aivan yhdeksi isoimmaksi seuraksi Manun menestys Olen aikakaudella on ollut todella surkeaa.
Tämä lause pitää paikkansa vain jos Olen aikakauden irroittaa kokonaan, siis täysin, läpikotaisin, kauttaaltaan kontekstistaan. Niin ei vain voi tehdä. Konteksti on kaikki. Ja se konteksi on, että Olen tullessa ManUun, pelaajisto puutteellinen oli heikossa kunnossa, riitaisa, bussin alle heitetty ja täysin riittämättömästi valmennettu. Se todellinen asia, joka on "todella surkealla" tolalla, on joukkueen rakentamiseen liittyvä osaaminen ja siihen liittyvä haluttomuus.
Tämä lause pitää paikkansa vain jos Olen aikakauden irroittaa kokonaan, siis täysin, läpikotaisin, kauttaaltaan kontekstistaan. Niin ei vain voi tehdä. Konteksti on kaikki. Ja se konteksi on, että Olen tullessa ManUun, pelaajisto puutteellinen oli heikossa kunnossa, riitaisa, bussin alle heitetty ja täysin riittämättömästi valmennettu. Se todellinen asia, joka on "todella surkealla" tolalla, on joukkueen rakentamiseen liittyvä osaaminen ja siihen liittyvä haluttomuus.
Mielestäni Manun joukkue on tällä kaudella riittävän laadukas. Sen ei olisi pitänyt jäädä 16 joukkueen ulkopuolelle Mestareiden Liigassa. Milloin Manulta voi alkaa odottamaan menestystä Olen kanssa, jos ei tällä kaudella?
Se pelaajisto oli puoli vuotta aikaisemmin Valioliigan kakkonen yli 80 pisteellä. Ja uskon että Mou ei saa pelaajia ja seuraa puolessa vuodessa niin sekaisin, että OGS tarttee siihen kolmen vuoden projektin selvittääkseen sen.
Mielestäni Manun joukkue on tällä kaudella riittävän laadukas. Sen ei olisi pitänyt jäädä 16 joukkueen ulkopuolelle Mestareiden Liigassa. Milloin Manulta voi alkaa odottamaan menestystä Olen kanssa, jos ei tällä kaudella?
Toki Unitedin olisi pitänyt päästä kuudentoista sakkiin, etenkin siinä vaiheessa kun oltiin yllätetty koko jalkapallomaailma voittamalla ensin edellisen kauden finalisti ja sitten möyhennetty toinen top4-joukkue. Istanbulin sekasotku maksoi jatkopaikan ja sen myötä ison määrän rahaa ja mahdollisuuksia. Kyllä tällä kaudella pitää saavuttaa myös menestystä, siis PL:ssä, Fa cupissa jne. mutta se ei ole varsinaisesti ristiriidassa tuon aiemmin sanomani kanssa. Se, että kaikki ovat pettyneitä ettei päästy jatkoon tuosta kuolemanlohkosta kertoo jo itsessään, missä niiden odotusten kanssa mennään. Se, mitä menestys tarkoittaa - ja siis ManUn kontekstissa se tarkoittaa pyttyjä - on nyt eri asia kuin vielä 10-15 vuotta sitten. Tällä kaudella ei missään vaiheessa ole ollut se tilanne, että United olisi mestarisuosikkien joukossa, mutta mikäli joukkuetta saadaan kehitettyä siten, kun on suunniteltu Olen tullessa Unitedin manageriksi, sen aika pitäisi olla ensi kaudella. Jos ei ole, jossain on menty pieleen. Toisaiseksi kehitys on näyttänyt lupaavalta.
Se pelaajisto oli puoli vuotta aikaisemmin Valioliigan kakkonen yli 80 pisteellä. Ja uskon että Mou ei saa pelaajia ja seuraa puolessa vuodessa niin sekaisin, että OGS tarttee siihen kolmen vuoden projektin selvittääkseen sen.
Siitä kakkospaikasta jauhaminen voitaisiin lopettaa tähän paikkaan. Se on käyty täällä monesti läpi ennenkin. Kyseessä oli toisaalta Mourinhon ison ponnistelun tulos, mutta hyvin pitkälti myös täysin järjetön ylisuorittamisen eskalaatio. United teki koko kauden paljon enemmän maaleja, kuin sillä oli mitään oikeutta tehdä, ja onnistui myös häkellyttävän tehokkaasti suojelemaan omaa maaliaan. Nämä siis, jos verrataan esim. maaliodottamia ja toteutuneita lukuja keskenään.
Mutta se, miten Moun jalkojen alta vedettiin matto oli täysin sairasta etenkin seurajohtamisen näkökulmasta. Ei ole ihme, että temperamenttinen ja oman arvonsa tunteva mestarivalmentaja otti tuosta nokkiinsa. Se on sääli, miten se heijastui hänen ja pelaajien väleihin ja etenkin, että hän antoi sen näkyä ja kuulua medialle, mutta ihme se ei ollut. Syyttävä sormi osoittaa siis Moun lisäksi Matt Judgeen, Ed Woodwardiin ja Glazereihin, joiden syytä on, että pelaajisto oli tasoltaan täysin riittämätön, puutteellinen ja lisäksi kaikkea sitä, mitä Mourinho sai sille aikaan. Olen aikana on puhuttu paljon siitä, kuinka paljon kuollutta puuta seurasta on pitänyt poistaa, jotta taso voisi parantua ja joukkue uusiutua. No, näin on todellakin tehty, ja se jos mikä on hidasta - ei yhtään vähiten siksi, että keskinkertaisille ja flopanneille pelaajille on tehty sikamaisen ylihintaisia sopimusksia, joille kuulemma ihan oikeasti nauraa koko eurooppalainen jalkapallokenttä.
Otetaan vielä varmuuden vuoksi lista niistä tasoltaan riittämättömistä pelaajista, jotka oli pakko saada pois ja korvata paremmilla (työ on osin vielä senkin puolesta kesken):
Marouane Fellaini
Alexis Sanchez
Ander Herrera
Antonio Valencia
Matteo Darmian
Ashley Young
Andreas Pereira
Lisäksi Lukaku ja Smalling piti myydä epäsopivuutensa takia.
Miksi yli 80 pisteen Mourinho piti sitten erottaa, jos nuo asiat olisi nopeasti korjattavissa? Eikö tuo olisi vain hoitunut muutamalla siirrolla, jos kerran oli hyvä valmentaja ja seuran rakenne kunnossa?
Tätä on tässä ketjussa toitotettu ja vaadittu Olelle aikaa vertaamalla Kloppin ennen ensimmäistä pokaalia Liverpoolissa vaatimaan aikaan.
Tämä on osin älyllistä epärehellisyyttä.
Jokainen voi googlettaa (en viitsi nyt etsiä linkkejä, koska olen baarissa) Olen ja Kloppin ensimmäisten ottelujen kokoonpanot. ManUlla oli vaihtopenkkikin täynnä maailmanluokan tähtiä. Liverpoolilla oli jotain Randalleja penkillä.
Ottaen huomioon ManUn ylivertaiset resurssit Liverpooliin verrattuna on sekä Olen, että toimiston toiminta joukkueen (edelleen) vahvistamiseksi ollut heikkoa.
Olen piikkiin menee Pogban ja Martialin kaltaisten individualistien jatkaminen joukkueessa. Klopp ulosti Liverpoolissa moiset tapaukset ensi töikseen ja vaati kaikilta sitoutumista joukkueeseen ja pelitapaan.
Olella eivät vain ole cojonesit riittäneet siirtämään esimerkiksi Pogbaa katsomoon niin pitkäksi aikaa, että alkaa joukkueen eteen pelaaminen kiinnostamaan/siirto muualle onnistuu.
Toimisto puolestaan on epäonnistunut (osin kylläkin jo ennen Olen aikaa) maksamalla ylisuuria palkkoja, joka hankaloittaa pelaajien myymistä.
Olella eivät vain ole cojonesit riittäneet siirtämään esimerkiksi Pogbaa katsomoon niin pitkäksi aikaa, että alkaa joukkueen eteen pelaaminen kiinnostamaan/siirto muualle onnistuu.
Pogba oli lähes koko viime kauden rikki ja tällä kaudella on kirjaimellisesti ollut aloittavan kokoonpanon ulkopuolella niin paljon, että agentti itkee julkisuudessakin kuinka siirto pitää saada aikaan. Ja jos Martialista puhutaan, niin miksiköhän Ole on ollut niin hanakasti mm. Hålandin perässä? Hän haluaa korvata Martialin, mutta siihen vaadittaisiin vähän taustatukea myös toimistolta.
Toki Unitedin olisi pitänyt päästä kuudentoista sakkiin, etenkin siinä vaiheessa kun oltiin yllätetty koko jalkapallomaailma voittamalla ensin edellisen kauden finalisti ja sitten möyhennetty toinen top4-joukkue. Istanbulin sekasotku maksoi jatkopaikan ja sen myötä ison määrän rahaa ja mahdollisuuksia. Kyllä tällä kaudella pitää saavuttaa myös menestystä, siis PL:ssä, Fa cupissa jne. mutta se ei ole varsinaisesti ristiriidassa tuon aiemmin sanomani kanssa. Se, että kaikki ovat pettyneitä ettei päästy jatkoon tuosta kuolemanlohkosta kertoo jo itsessään, missä niiden odotusten kanssa mennään. Se, mitä menestys tarkoittaa - ja siis ManUn kontekstissa se tarkoittaa pyttyjä - on nyt eri asia kuin vielä 10-15 vuotta sitten. Tällä kaudella ei missään vaiheessa ole ollut se tilanne, että United olisi mestarisuosikkien joukossa, mutta mikäli joukkuetta saadaan kehitettyä siten, kun on suunniteltu Olen tullessa Unitedin manageriksi, sen aika pitäisi olla ensi kaudella. Jos ei ole, jossain on menty pieleen. Toisaiseksi kehitys on näyttänyt lupaavalta.
Niin Manun kohdalla on aina odotuksia, myös me ns. ulkopuoliset odotetaan menestystä, mutta sitä ei ole tullut. Kun valmentajaa katsellaan noin kauan ilman menestystä rupeaa touhu näyttämään enemmän joltain pikkuseuran toiminnalta. Esim. nyt tämä Mestareiden Liigan lohkovaiheeseen jääminen, tuohan on ihan katastrofi! Vai onko se ja jos ei ole niin mitä se kertoo seurasta tänä päivänä? Jos tuohon jatkoksi lisätään Valioliigassa joku ynnämuu-sijoitus niin riittääkö tuo oikeasti? Tai kysytään näin päin, että miksi se riittäisi?
Onhan tämä Manun projekti kaikkinensa todella mielenkiintoinen, rakentuuko tässä pohja pitkälle menestykselle vai heitetäänkö tässä aikaa hukkaan vuosi toisensa perään uskoen Olen projektiin? Itse tällä hetkellä sanoisin, että Ole oli oikea mies Moun jälkeen tuomaan hieman rauhaa touhuun ja ajamaan uusia (nuoria) pelaajia sisään, mutta pystyykö Ole olemaan myös se jonka kanssa Manu alkaa todenteolla menestyä niin jotenkin itse epäilen tuota?
Muutenkin sana "projekti" tämän kokoluokan seurassa on mielenkiintoinen termi. Ainakin täällä jatkoajassa tuntuu löytyvän uskoa vieläkin, vaikka menestys on kiertänyt, mutta miten noin yleisesti? Onko siellä Manchesterin maaperällä millainen tunnelma Olen projektin suhteen, osaako joku sanoa jotain tuosta?
On ihan yhtä tyhjän kanssa ruveta nyhjäämään jonkun "ulkopuolisen" seuraajan kanssa, joka kenties seuraa ehkä satunnaisesti silloin tällöin ManUn pelejä ja keksii tulla tänne julistamaan OGS:n surkeasta alkukaudesta havaittuaan tämän jättiläisen jääneen alkulohkoon Mestarienliigassa.
Se on aina kun ManU tippuu jostain tai häviää tärkeän pelin, niin tänne eksyy joku suurisuu kertomaan kuinka surkea tämä joukkue on ja ihme ettei potkuja ole jo tullut valmentajalle.
Ilman muuta se turhauttaa kun täällä on hyvin tarkasti ja yksityiskohtaisesti seurattu ja analysoitu OGS:n projektia ja sitten tullaan ulkoapäin latelemaan viisauksia ihan olemattomalla katsontakannalla ja otannalla.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy