Manchester United FC 2020–2021 – glory glory or not so glory?

  • 225 517
  • 2 060

Vähimmäistavoite unelmien teatterin joukkueelle

  • Vain Valioliigan mestaruus kelpaa

    Ääniä: 11 22,0%
  • Paikka Mestareiden liigaan riittää

    Ääniä: 25 50,0%
  • Kunhan nyt peli ja esitykset paranee sekä tasaisuus löytyy

    Ääniä: 9 18,0%
  • Eurokentät riittää

    Ääniä: 1 2,0%
  • Ei tästä kuitenkaan taaskaan mitään tule

    Ääniä: 10 20,0%

  • Äänestäjiä
    50
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mistä muuten olette tilanneet paitoja? @mikko600 suosikkipuljusta sportsdirectistä? (jonka Ashley siis omistaa). Sieltä ainakin saa nimellä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mistä muuten olette tilanneet paitoja? @mikko600 suosikkipuljusta sportsdirectistä? (jonka Ashley siis omistaa). Sieltä ainakin saa nimellä.

Sieltä olen kerran tilannut koko setin omalla nimellä.Oli mielestäni aika edullinen. Muuten en ole tilannut. Nyt täytynee tehdä poikkeus Rashfordin kohdalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä olen ostanut pelipaitoja vain Old Traffordilta ja aidon retropaidan Manchesterista sellaisesta pikkukaupasta jonka nimeä en muista. Sitten muuta vaatetusta on tullut ostettua Sports Directistä ja United Shopista.
 

Jeffrey

Jäsen
Aina kun paidan olen itse tilannut, niin olen tilannut sen ihan virallisesta Unitedin omasta kaupasta. Samalla ottanut nimet ja merkit sun muut kylkeen.

Eilisestä on paljon jo sanottu. Olipahan mukava herätä tähän aamuun vaikka unet menikin vähän myöhemmäksi kuin normaalisti. Ehkä tuohon Frediin... Meinasin jo otteluseurantaan kirjoittaa, mutta en ole ihan varma onko tämä huomio vain omassa päässä. Omaan silmään vaikuttaa siltä, että brassi hakee liiankin usein Pogbaa. Toki tämä voi olla myös valmennuksen antama ohje joten suoraa miinusta tästä ei ehkä voida antaa. Tuntuu vaan, että miehen harhasyötöt johtuu lähes poikkeuksetta siitä, että hän hakee liian hankalaa palloa Pogballe. Vähän tuossa sellainen koulupeli fiilis, jossa PukkuFredi yrittää syöttää IsoPaulilla mahdollisimman paljon, jotta saisi IsoPaulin huomion.

Sen sijaan hän on kyllä löytänyt omaan fysiikkaansa jonkin ihmeellisen turbovaihteen. Siinä missä AWB:n hämmästyttävät fyysiset suoritukset, tilanteisiin menemiset yms. alkaa tuntua jo arkipäiväiseltä. Niin Fredin vastaavat on kyllä nyt viime aikoina säväyttänyt. Jotenkin tuo ketteryys, oikea-aikaisuus ja kaikki alkaa olla todella kovalla tasolla.

Muistetaan nyt vielä sekin, että viime kauden välieräjoukkue voitettiin 5-0. Ja kentällä nähtiin 4,5 oman akatemian kasvattia.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kai se on jotenkin iskostettu syvälle ihmisluonteeseen, että on mukavampi sättiä ja piikitellä kun jollain perinteisesti hyvin menestyneellä taholla menee huonommin.

Silloin tuntuu piisaavan neuvojia ja asiantuntijoita joka lähtöön.

Todella arvostan sellaisia kirjoittajia, joiden perussävy ei hohda pelkkää negatiivisuutta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hauskinta on myös se, että kaikki kriitikot ovat kadonneet tyystin tästä ketjusta. Viimeisestä neljästä ottelusta kolme voittoa ja yksi tasuri maalierolla 11-2. Nuokin omiin menneet on tehty itse. Vastassa on ollut mm. PSG, RB Leipzig ja Chelsea. Jokaisessa ottelussa ollaan oltu pelillisesti vastustajaa parempia.
Olen ennnenkin sanonut, että kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta sitä on vaikea ottaa vakavasti, jos se tulee provosoiden tai että annetaan vain kritiikkiä, mutta ei positiivista palautetta kun on siihen aihetta.
Noh, odotellaan seuraavaa tappiota, eiköhän tänne taas tulla juosten paikalle.

Palaan eiliseen otteluun, kun olen sen ehtinyt katsomaan.

Hyvinhän ManU on pelannut ennenkin hetkittäin muutamia otteluita. Nyt vaan pitäisi pystyä saamaan sitä tasaisuutta ja peli-ilmettä pysyväksi. Se, on se tärkeä pointti. Koska sitä Ole ei ole saanut toimimaan koko aikanaan ManUssa. Se että huutelee muutaman hyvän matsin jälkeen että OGS on nero ja ongelmia ei ole, on taas vaan noh... sitä sokeaa fanitusta. Kyllä mä vieläkin pidän kiinni siitä, että ManU ei top6:ssa ole tällä kaudella. Mä katson asioita pitkällä tähtäimellä, en niin että muutaman matsi kertoo missä mennään.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Eilinen ottelu jäi itseltäni väliin kiireiden vuoksi. Kyllä iso hymy nousi aamulla huulille kun avasi töllön ja näki tuloksen. Pitänee päivällä katsoa jos löytäisi kattavan koosteen niin näkisi vähän miten ottelu sujui. Nyt voi lähteä viikonlopun otteluun hyvin ja luottavaisin mielin.. tämän kun kirjoittaa niin pannukakku tulossa
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Hyvinhän ManU on pelannut ennenkin hetkittäin muutamia otteluita. Nyt vaan pitäisi pystyä saamaan sitä tasaisuutta ja peli-ilmettä pysyväksi. Se, on se tärkeä pointti. Koska sitä Ole ei ole saanut toimimaan koko aikanaan ManUssa. Se että huutelee muutaman hyvän matsin jälkeen että OGS on nero ja ongelmia ei ole, on taas vaan noh... sitä sokeaa fanitusta. Kyllä mä vieläkin pidän kiinni siitä, että ManU ei top6:ssa ole tällä kaudella. Mä katson asioita pitkällä tähtäimellä, en niin että muutaman matsi kertoo missä mennään.
Joo, liikaa tulee aaltoliikettä peliesityksissä, ja tasaisen tappamisen meininki tuntuu puuttuvan edelleen. United pelaa parhaiten edelleen isoja joukkueita vastaan juuri silloin kun sitä vähiten odottaa, mutta sitten ne "helpot" liiga- ja cup-ottelut tuntuu pahimmalta tervanjuonnilta. Erityisesti näissä kaipaisi sitä, että pystyisi oikeasti lepuuttamaan näitä kärkiäijiä koko pelin, nyt tuntuu, että tulosta ei saada millään varmistettua ennen kuin tuomari puhaltaa pilliin.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Helpoimmissa otteluissa se joukkueiden huippuunsa viritetty bussi on ollut vaikeaa murtaa. Siinä on vielä tekemistä. Liian usein peli puuroutuu pallon poikittaissiirtelyksi 20 metrin päässä maalista ja keskityksiksi boksiin, joissa pääpelin osaavat topparit hoitavat katkot helposti.
Vastaiskupelaaminen on taas toiminut hyvin jo jonkin aikaa. Vauhdilla kun päästään hyökkäämään epäorganisoitunutta puolustusta vastaan, siinä on Unitedin osaaminen tällä hetkellä todella hyvällä tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Hyvinhän ManU on pelannut ennenkin hetkittäin muutamia otteluita. Nyt vaan pitäisi pystyä saamaan sitä tasaisuutta ja peli-ilmettä pysyväksi. Se, on se tärkeä pointti. Koska sitä Ole ei ole saanut toimimaan koko aikanaan ManUssa.
Alkukauden katastrofaalinen alku tuntuu tällä hetkellä vain muistolta mutta tosiaan sarjasijoitus on tällä hetkellä vasta 15. eli pisteitä on pakko alkaa tulla tasaista tahtia liigan puolella.

Edelliset neljä peliä United on ollut hyvä ja täytyy sanoa, että yllätyin (positiivisesti) että Ole oli taktisesti parempi kuin Nagelsmann. Toisaalta ei tuon enää pitäisi ehkä niin yllättää, Ole on parhaimmillaan kun vastustajalla on selkeä pelitapa jota vastaan laatia suunnitelma.

RB:llä on vahva pelitapa mihin luottaa mutta se on toisaalta ennalta-arvattava. Ole puolestaan on tällä kaudella vaihdellut formaatiota ja käyttänyt materiaalin laajuutta, mikä oli se isoin toive meikäläiseltä tälle kaudelle. Toisaalta jos vastaan tulee toinen porukka, joka vetää samalla tyylillä esim. Josen Spurs niin Unitedin osalta vastustajan on hankalampi ennustaa miten peliin lähdetään. (No Jose kyllä hoiti homman viimeksi kotiin aika pahasti...) mutta hauska nähdä miten seuraavaan peliin Spursia vastaan lähdetään.

Ailahtelevaa Arsenalia vastaan United lähtee ennakkosuosikkina ja voitto tuosta antaisi aihetta ehkä jo pieneen seisokkiin?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lähdetään nyt siitä taas liikkeelle, että kukaan täällä ei ole huutanut OGS:a neroksi.

Toiseksi, kyllä se peli-ilme on ollut OGS:n aikana muutamankin kerran hyvä pitkän aikaa. Silloin, kun OGS tuli puikkoihin ja alkuvuodesta koko loppukauden. Kaikki vaikuttaa aina kaikkeen. Loukkaantumiset ym.
Tämän kauden alku menee varmasti myös sen piikkiin, että valmistautuminen jäi lyhyeksi. Tämän saman kanssa on paininut moni muukin suurseura.

Kuten täälläkin on sanottu monta kertaa, töitä on edessä, mutta Unitedinkin oikea taso alkaa vasta löytymään.

Mikä se oikea taso on näin kohta kahden vuoden jälkeen ManUlla ja OGSllä? Ja miksi niitä töitä on vieläkin?
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Onhan Ole vielä keltanokka noissa valmennustehtävissä sitä tuskin kukaan kiistää (kun vertaa esimerkiksi Hodgsoniin, Ancelottiin ja kumppaneihin) joten oppimisprosessi on myös henkilökohtainen. Silti hän on pessyt taktisesti usean huippujoukkueen huippumanagereineen joten oikealla tiellä ollaan myös henkilökohtaisella polulla. Usko joukkueessa on ollut koko ajan vahva.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mikä se oikea taso on näin kohta kahden vuoden jälkeen ManUlla ja OGSllä? Ja miksi niitä töitä on vieläkin?
Koska seura oli vedetty niin totaaliseen alennustilaan, että en usko kovin monen muunkaan valmentajan olisi pystyneen esim. viime kaudella tekemään Unitedista mestaria. Eikö kolmas sija liigassa ollut kuitenkin ihan ok tulos?

Nyt on laitettu akatemiaa kuntoon, ostetaan enemmän nuoria pelaajia, puututtu pelaajien someperseilyyn ja opetettu urheilijan arvoja, omista junnuista on tullut huippupelaajia, panostetaan hankinnoissa puolustukseen jne. järkeviä palikoita menestyvän seuran luomiseksi.

Nythän tuo toiminta näyttää uskottavalta ekan kerran moneen vuoteen. Oikea taso on haastaa City ja Pool pitkässä sarjassa. Työtä on edessä tasan niin pitkään kun nuo kaksi ovat takana ja sitä tulee olemaan myös sen jälkeen, ettei vajota uudestaan illuusioon siitä että menestys on itsestäänselvyys.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Koska seura oli vedetty niin totaaliseen alennustilaan, että en usko kovin monen muunkaan valmentajan olisi pystyneen esim. viime kaudella tekemään Unitedista mestaria. Eikö kolmas sija liigassa ollut kuitenkin ihan ok tulos?

Nyt on laitettu akatemiaa kuntoon, ostetaan enemmän nuoria pelaajia, puututtu pelaajien someperseilyyn ja opetettu urheilijan arvoja, omista junnuista on tullut huippupelaajia, panostetaan hankinnoissa puolustukseen jne. järkeviä palikoita menestyvän seuran luomiseksi.

Nythän tuo toiminta näyttää uskottavalta ekan kerran moneen vuoteen. Oikea taso on haastaa City ja Pool pitkässä sarjassa. Työtä on edessä tasan niin pitkään kun nuo kaksi ovat takana ja sitä tulee olemaan myös sen jälkeen, ettei vajota uudestaan illuusioon siitä että menestys on itsestäänselvyys.

Oliko se totaalinen alennustila se, että oltiin kakkosia liigassa puoli vuotta ennen Olen tuloa?

Onhan Ole vielä keltanokka noissa valmennustehtävissä sitä tuskin kukaan kiistää (kun vertaa esimerkiksi Hodgsoniin, Ancelottiin ja kumppaneihin) joten oppimisprosessi on myös henkilökohtainen. Silti hän on pessyt taktisesti usean huippujoukkueen huippumanagereineen joten oikealla tiellä ollaan myös henkilökohtaisella polulla. Usko joukkueessa on ollut koko ajan vahva.

Kaks kertaa 66 pistettä liigassa. On se pitkä ja anteeksiantavainen polku ainakin fanien silmissä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
No ainakaan sitä oikeaa tasoa ei kannata mitata nyt alkukaudesta yhden historian huonoimman harjoituskesän(korona) jälkeen.


Man United on kuitenkin ihan eri levelillä, mitä vielä vuosi sitten. Laatua on mielestäni todella paljon joukkueessa, vaikka siirtoikkuna monen mielestä meni ihan vihkoon. Ja tuokin kausi päättyi kuitenkin kolmanteen sijaan.
Pienen harppauksin on koko ajan menty eteenpäin ja viime kauden loppu oli ajoittain ihan jäätävän hyvää tekemistä kunnes bensa paloi loppuun ottelu ruuhkassa.
Tällä kaudella rinki on laajempi.

En ole käsittänyt saatikka hyväksynyt potkupuheita liittyen Ole Gunnarin muutaman vaikean alkukauden pelin vuoksi. Olen täysin luottavainen norjalaiseen Molden enkeliin. Hänen ei tarvitse esittää mitään tai hakea nopeita pikavoittoja, koska hän ei ole itsensä takia managerina vaan meidän kaikkien yhteisen niin rakkaan Manchester Unitedin vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Niin toi Josen kakkostila oli hyvän valmentajan repimä maksimi siitä, mitä oli käytössä. Sen kustannuksella, että ei hirveästi katsottu viittä vuotta eteenpäin. Eikös Jose todennut että se kausi oli hänen uransa kovin saavutus :D

Pelillisesti se oli aika maksimi mitä oli saavutettavissa mutta ei se runko mielestäni ollut sellainen, jolla olisi voitettu seuraavina vuosina mestaruuksia.

Jos miettii Mourinhoa niin hän nyt juuri oikeassa paikassa eli Poch on tehnyt sen pohjatyön ja hän sitten repii siitä sen maksimin irti.

Unitedissa Jose puolestaan oli väärään aikaan koska hän katsoo vain sitä hetkeä ja United oli tuossa kohtaa uudistamisen tarpeessa.

Solskajerin kohdalla on hyvin mahdollista, että käy kuten Pochettinolle, että hän tekee sen hyvän pohjan ja joku toinen absoluuttinen huippuvalmentaja sitten kerää ne hedelmät jos Ole ei siihen 1-2 vuoden sisään pysty. Seuraavan on kuitenkin hyvä jatkaa ja tuo olisi Unitedissa aika historiallinen tilanne.
 
Viimeksi muokattu:

Barney

Jäsen
Mielestäni Mourinho teki tuolla viimeisellä kokonaisella United-kaudellaan saman kuin SAF viimeisellä kaudellaan, eli repi melko heikosta materiaalista sen maksimituloksen irti. Toki se ero siinä oli, että SAF onnistui tekemään sen paremmalla pelillä. OGS tuli Unitedin puikkoihin sitten vähän samanlaisessa tilanteessa kuin Moyes aikoinaan. Voihan sitä aina toki vedota siihen, että OGS:n sijoitukset eivät ole olleet yhtä hyviä kuin Mourinhon viimeisellä kokonaisella kaudella. On kuitenkin hyvä huomioida, että tuolla kaudella United otti tuloksellisesti sen ihan maksimituloksen ja kilpailijat ovat myös vahvistuneet tuon kyseisen kauden jälkeen ihan merkittävästi.

Moyes sai myös paljon kritiikkiä silloin, kun ei pärjännyt "mestarijoukkueella". Nyt usean vuoden jälkeen on helppo todeta, että ei tuo Moyesin joukkue ollut pelaajamateriaalinsa puolesta todellakaan riittävä lähellekään mestaruutta. SAF onnistui repimään vielä viimeisellä kaudellaan vanhenevasta rungosta ne viimeiset mehut irti ja Moyesille jäi käteen tikittävä aikapommi.

Moyesin jälkeen on käynyt kokeilemassa pari todella nimekästä valmentajaa, mutta vasta nyt OGS:n aikana on käyty panostamaan niihin oikeisiin asioihin. Unitedin akatemia voi tällä hetkellä paremmin kuin pitkään aikaan ja edellisessäkin siirtoikkunassa hankittiin useita nuoria ja lupaavia pelaajia seuran riveihin.

Itse olen myös samaa mieltä kuin @maken veivi jr. siitä, että joku toinen saattaa vielä loppujen lopuksi tulla korjaamaan OGS:n työn hedelmät. Toivottavaa olisi kuitenkin, että United palaisi vanhaan loistoonsa juuri norjalaisen alaisuudessa, mutta aika tulee näyttämään sen, että riittävätkö OGS:n eväät tuomaan isoja pokaaleja Manchesteriin.

OGS:n isoin ero kuitenkin Unitedin pariin edelliseen valmentajaan on siinä, että LvG ja Mourinho tulivat vain hakemaan menestystä Manchesterista, kun taas OGS selvästi haluaa kehittää koko seuran toimintaa. Kärjistetysti voidaan sanoa, että LvG:tä ja Mourinhoa ei voinut vähempää kiinnostaa, että minkälaisessa jamassa United on heidän poistuttuaan. OGS:stä taas huomaa, että United on hänelle paljon enemmän kuin vain työnantaja ja hän haluaa seuran olevan hyvässä jamassa myös sen jälkeen, kun on hänen aikansa poistua. Olen ihan varma, että sinä päivänä kun Unitedin valmentaja vaihtuu, niin se seuraava valmentaja tulee saamaan alaisuutensa hyvässä jamassa olevan seuran.
 

Fordél

Jäsen
Hauskinta on myös se, että kaikki kriitikot ovat kadonneet tyystin tästä ketjusta. Viimeisestä neljästä ottelusta kolme voittoa ja yksi tasuri maalierolla 11-2. Nuokin omiin menneet on tehty itse. Vastassa on ollut mm. PSG, RB Leipzig ja Chelsea. Jokaisessa ottelussa ollaan oltu pelillisesti vastustajaa parempia.
Olen ennnenkin sanonut, että kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta sitä on vaikea ottaa vakavasti, jos se tulee provosoiden tai että annetaan vain kritiikkiä, mutta ei positiivista palautetta kun on siihen aihetta.
Noh, odotellaan seuraavaa tappiota, eiköhän tänne taas tulla juosten paikalle.

Aika paradoksaalinen lausunto, ja kuvaa hyvin tätä paikoin herkkähipiäistä meininkiä. Silloin kuin täällä on kritiikkiä annettu ja ihan hyvin perustellen niin lähes poikkeuksetta on tullut ManU-faneilta paskaa niskaan, kuten Josen vikalla kaudella. Sitten kun kritiikkiä ei anneta niin siitäkin valitetaan.

Kaikella kunnioituksella, olen kirjoittanut Jatkoaika-historiani aikana lukuisissa eri joukkueiden ketjuissa, niin lätkässä kuin futiksessa, ja ManU-ketjussa ulkopuolisen kritiikin vastaan ottaminen on tuntunut olevan melkeinpä kaikkein vaikeinta. Sen ymmärrän, että jos vain räksyttää ja näkee kaiken paskana niin se vituttaa kovaa fania, mutta perustelluile eriäville mielipiteille pitää aina olla tilaa. No, tämä tästä ja jatketaan.

Kyllä mä vieläkin pidän kiinni siitä, että ManU ei top6:ssa ole tällä kaudella. Mä katson asioita pitkällä tähtäimellä, en niin että muutaman matsi kertoo missä mennään.

Melkosen rohkea veikkaus vaikka Valjussa kausi ei ole alkanut odotetusti. ManU on mennyt materiaalin suhteen hurjasti eteenpäin OGS:n aikana (taitotaso, peli-äly, nopeus ja leveys) ja henkisestikin jengissä näyttää olevan hyvä tekemisen meininki. Materiaalin suhteen ero kiteytyy aika siihen, että Josen aikana avauksessa koohotti Lingard, nyt siellä pelaa Bruno. OGS:n laadukkaassa materiaalissa ja aktiivisessa pallollisessa pelissä Lingardille ei ole oikein mitään käytöä. Materiaalin laadun ja leveyden lisäksi on havaittavissa ihan erilainen peli-ilo kuin Josen vikoina aikoina.

Suurimmat kysymysmerkit ovat olleet OGS:n johtajuuden, karisman ja taktisen osaamisen yllä. Eihän niidenkään suhteen mikään susi ole, mutta ei toki ainakaan vielä mikään Klopp tai Guardiola. Niimpä mun on vaikea nähdä, että kun paketti on lähes kaikilta osin vähintään hyvin kasassa, niin ManU floppaisi (sitä olisi sijoittuminen TOP6-ulkopuolelle). Itse uskon edelleen realistisesti taisteluun TOP4 sijoituksesta. Se, tuleeko OGS riittämään koskaan mestaruuteen asti, on edelleen kysymysmerkki ja suhtaudun siihen itsekin vielä epäilevästi.
 

Jeffrey

Jäsen
Kaiken kurjuuden keskellä voimme osoittaa hetken suosiota pelaajallemme Diego Dalotille. Hän on tänään pelannut täyden 90 minuuttisen AC Milanin riveissä pysyen ehjänä. Eikä tässä vielä kaikki, pelasi myös vasempana laitapakkina, paikalla jossa häntä ei Unitedissa ole nähty. Kaiken lisäksi syötti maalin, ja kaupan päälle vielä myös teki maalin.
 
Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
Ja tänään taas mennään! Ikäväksi peli sattuu omien höntsien kanssa päällekkäin, joten omat höntsät saa nyt jäädä.

Alkukauden haasteet alkaa olla takana, ja viikolla nähty erittäin vahva esitys antaa vahvaa signaalia tekemisen tasosta tällä hetkellä. Tilanne on kuitenkin sama myös kilpailijoilla, ja tämän kauden kaikki päävastukset ottivatkin eilen täydet pistepotit. Näin ollen ollaan jopa tilanteessa, jossa ollaan vähän pakkovoitossa kiinni. Voitolla ollaan rästipeli huomioiden taas ihan hyvissä asemissa, häviöllä alkaa vähän turhaan kasvamaan ero päävastuksiin eikä tällä erikoisella kaudella voitane luottaa edes siihen että haastajat sulaa sitten keväällä.

Martialilla edessä kolmas ja viimeinen pelikielto ottelu, Jones ja Bailly on vähemmän yllättäen sivussa. Kun kolmas ja viimeinen vesijuoksija on Lingard, voidaan todeta aikalailla parhailla päästävän Arsenalin kimppuun. Toki Telles taitanee vielä olla flunssassa.

Iso mielenkiinto kohdistuu tänään ryhmitykseen. Jatketaanko 4-1-2-1-2 ryhmityksellä, vai kokeillaanko ensimmäistä kertaa Brunoa ja Donnya samaan aikaan kehissä jolloin tuota yhtä keskikentän lisäpelaajaa voitaneen kaavoissa piirtää mihin ruutuun vain.

Vaikka nämä Arsenal pelit eivät sytytä enää samalla tavalla kun menneessä, edelleen kun tässä aamukahvilla sohvan nurkassa ummistaa silmänsä, voi nähdä Alexin ja Wengerin huutavan toisilleen, ja halaavan lämpimästi ottelun jälkeen.
 

Barney

Jäsen
Erinomaiselta näyttää tämän illan kokoonpano. Pogba ja Bruno dominoivat pallollista peliä tuossa keskikentälle Fredin ja McTominayn painaessa hommia. Arsenal pelaa ilmeisesti kolmen topparin linjalla, joten siellä on Partey ja Elneny kahdestaan keskikentällä tuota Unitedin nelikkoa vastaan.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ollu meidän päivä tänään. Keskiviikkona sitten uutta matoa koukkuun. Olisi se toki hyvä alkaa myös valjussa pisteitä ottamaan. Maticin rike olisi voinut olla pilkku, mutta toisaalta tuo oli jo kuljettamassa palloa yli, että ei siinä tavallaan enää maalipaikkaa estetty vaikka jaloille tulikin. Mennään eteenpäin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös