Sama ongelma jatkuu kuin viime kaudella, sillä tuo keskikentän keskusta on ihan hirveä, vaikka Fredin piti olla joku ratkaisu ongelmiin. Pogban rooli on yhtä epäselvä kuin viime kaudellakin. Hän on hakemassa palloa toppareiden edestä, vaikka hän on samalla ainut pelaaja tuosta keskikentältä, joka osaa antaa niitä vastustajan puolustusta puhkaisevia syöttöjä. Hyökkäyksessä on kolme vaihtoehtoa: 1) laidalta läpi ja keskitys, 2) pitkää palloa Lukakulle/Fellainille, jotka pudottavat pallon alas ja toivotaan että saadaan siitä tehtyä joku maalipaikka tai 3) Pallo Pogballe ja odotetaan hänen taikovan jotain. Palloton liikkuminen on hirveää. Jos vertailukohtana pitää tuota aikaisemmin tänään katsomaani Cityn peliä, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.
Mourinhon peluuttama jalkapallo on ihan väärää Manchester Unitedille, mutta olen tähän asti antanut sille mahdollisuuden. Tällä kaudella ei kuitenkaan varmasti ole menestystä tulossa, sillä City on vaikuttanut olevan sekä pelaajamateriaalinsa että peliotteidensa puolesta ihan ylivoimainen. Sen vuoksi olen sitä mieltä, että uutta manageria pitäisi alkaa pikkuhiljaa kartoittamaan, jotta hänen pelitapansa (hyökkäävä) saataisiin ajettua tämän kauden aikana sisään ja ensi kaudella olisi oikeasti realistinen mahdollisuus jo menestyä. Paljon on ylimääräistäkin paskaa saanut Mourinho niskaansa, mutta mikään pitkäaikainen ratkaisu hän ei voi peluuttamansa jalkapallon takia olla. Manchester United on joukkue, jonka on lähdettävä voittamaan jokaista peliä oli vastustaja tai stadion mikä tahansa.
Mistä sitten se seuraava manageri löydettäisiin? Zidanea pidetään todennäköisenä, mutta hänen taktinen osaamisensa ei hirveästi ole ainakaan minua vakuuttanut. Pochettino voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta vaikea nähdä, että lähtisi kesken kauden Spursista, ellei ihmeitä tapahdu. Antonio Conte olisi vapaana, mutta ei oikein vakuuta. Heitetään spekulaatioon vielä yksi mies vähän boxin ulkopuolelta: Mikel Arteta. Arteta on seuraava iso nimi, josta voisi saada pitkäaikaisen managerin. Artetan kohdalla taas kokemattomuus painaa niin paljon, että aika vaikea nähdä häntä realistisena vaihtoehtona. Artetahan ilmeisesti oli vastuussa Cityn taktiikasta ja valmistautumisesta ottelussa Arsenalia vastaan. Pep antoi siihen peliin siis Artetalle mahdollisuuden näyttää kykynsä ja lopputulos oli melko hyvä.