En tiedä. Mutta siltä se vaikuttaa ja kaikkialla pidetään "palstatotuutena".Onkohan tuo oikeasti varmaa, että kyseessä on Garnacho? Tai siis varmaan on mutta jos on, niin voi ristus mitä touhua taas…
En tiedä. Mutta siltä se vaikuttaa ja kaikkialla pidetään "palstatotuutena".Onkohan tuo oikeasti varmaa, että kyseessä on Garnacho? Tai siis varmaan on mutta jos on, niin voi ristus mitä touhua taas…
Onkohan tuo oikeasti varmaa, että kyseessä on Garnacho? Tai siis varmaan on mutta jos on, niin voi ristus mitä touhua taas…
En tiedä. Mutta siltä se vaikuttaa ja kaikkialla pidetään "palstatotuutena".
Ei ole näköjään edes kokoonpanossa. Ei ole kyllä Rashfordkaan.En tiedä. Mutta siltä se vaikuttaa ja kaikkialla pidetään "palstatotuutena".
Jospa tuo toimisi riittävänä herätyksenä ja jos ei toimi, niin Sancholta on sopivasti vapautunut se siivouskomero.
Pistähän linkki. Tsekkasin, ja yksikään mun seuraamistani tileistä ei näytä aiheesta twiitanneen. Samoin tuo iso WA-ryhmä jossa mm. paikallisia faneja ym. ei ole aiheesta tänään kuhissut. Yksi kysymysviesti vain.Ja samantien myös suht luotettavistakin lähteistä että Rashford on myynnissä jo tammikuussa.
Pistähän linkki. Tsekkasin, ja yksikään mun seuraamistani tileistä ei näytä aiheesta twiitanneen. Samoin tuo iso WA-ryhmä jossa mm. paikallisia faneja ym. ei ole aiheesta tänään kuhissut. Yksi kysymysviesti vain.
Spurs ja Arsenal. Ja ainahan siirroissa voi neuvotella liksansa uudelleen.Onkohan Rashfordin liksalla mitään muuta mahdollisuutta kuin PSG? Ehkä Bayern.
Siis joo ei todellakaan. Kunhan välillä edes jotain ”ihan ok”-tason luotettavuutta takana. Toisin kuin yleensä nykyaikana.mutta tuollaisenaan ei kyllä vielä käy todisteesta.
PSG:n kanssa on neuvotellut kerran aiemminkin, että eiköhän tuo olisi se todennäköisin.Onkohan Rashfordin liksalla mitään muuta mahdollisuutta kuin PSG? Ehkä Bayern.
Maguire oli aivan jäätävän hyvä. Ihan posketon esitys häneltä, eikä se itse asiassa edes yllätä. Se, mitä häneltä puuttuu kahden topparin linjassa (skannaaminen, ryntäily jne.) ei näy ollenkaan kolmen topparin linjassa. Tämä tietysti siksi, että Amorimin puolustuslinjassa keskimmäinen toppari nousee melko aggressiivisesti, joten tuo tietty taipumus onkin velvollisuus, ja se kelpaa Harrylle enemmän kuin hyvin.- Maguire. Piti Haalandin taskussaan käytännössä koko ottelun. Vaikuttaa olevan kolmen linjan pohjalle se paras pelaaja, muuallakin kuin @V-G-:n fantasiarostereissa ;)
Dodiin. Sieltä ihan itsekin. Huhuja myös että derbystä tiputtamisen syy oli yökerhossa aamuun asti olo ennen ottelua.
Dodiin. Sieltä ihan itsekin. Huhuja myös että debystä tiputtamisen syy oli yökerhossa aamuun asti olo ennen ottelua.
Seura on itse antanut tietoja medialle siitä, että Rashford on myynnissä. Ne tiedot tulivat pari päivää sitten varsin isosti esille. Joten mitä väliä? Selvästikin kyse on siitä, että hänet on päätetty myydä tammikuussa ja sillä hyvä.Jos antoi tuon lausunnon ns. omin päin ilman, että seurassa tiedettiin, niin tuskin on seuraavassakaan pelissä kokoonpanossa. Ei tämä ulospäin taas kovin hyvältä vaikuta.