Manchester United 2024–2025: Kolmas kerta toden sanoo

  • 22 274
  • 205

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kerrohan ihan suoraan mille hörähtelet. Kummassakin viestissä tismalleen sama pointti ilman minkäänlaista ristiriitaa tai epäloogisuutta. Eli siis onko sun mielestä nyt "hauskaa" se, että aiemman tiedon 60 milliä näyttää aika samanlaiselta numerolta kuin päivitetyn tiedon 62 milliä, vaikka pointti on vain siinä ettei add onsit sisältävää summaa pidä pitää kauppahintana?

Oli hauska sattuma kommenttien kesken. Ei sitä sen vakavampaa kannata miettiä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mitä tarkoittaa ManU-matematiikka ja miten se eroaa esim. Newcastle-matematiikasta?

ManU-matematiikka laskee luvut ManUlle positiiviseksi, oli sitten kyse siirroista tai pelaajien tilastoista.

Newcastle-matematiikka on sitten vähän hankalampaa, siinä kun pitää koko ajan unohtaa mm. se että saudit hirttivät satoja ihmisiä vuodessa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Sitä varten on taidettu avata jo useampi oma ketju, mutta kun ei vaan millään malta pysyä niissä.

Eli sä nyt väität että mä olen se joka alkaa täällä puhumaan Newcastlesta? Kannattaa tsekata ne rillit uudestaan.

Vähän vaikea silleen itse vaikuttaa siihen, että jos tässä ketjussa vähänkin haastaa tai kritisoi niin ainoa vastaus yleisesti on ”mutta Newcastle”.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös