steepler kirjoitti:
Stamista olen kyllä vahvasti eri mieltä, 01-02 kaudella Manu oli puolustuksellisesti vaikeuksissa juurikin toppareiden tason takia. Stam oli tuolloin vielä huippupelaaja.
Samaa mieltä, tuosta listasta Stam pisti silmään, hollantilaiskuulan poistaminen Old Traffordilta laittoi aikanaan vituttamaan. Puolustuslinjaa johtanut, hyökkäyksiä tehokkaasti katkonut ja pikajunan lailla kentällä kiitänyt "diesel" oli huippupakki, jonka olisin mielelläni nähnyt vielä pitkään ManU:ssa.
Ferguson tuskin jää vielä pitkään aikaan eläkkeelle. Olihan tämä toinen Sir, nimittäin Bobby Robson, muutama vuosi sitten Newcastlen managerina muistaakseni vielä 100-vuotiaana.
Olikohan kaudella 2001-02, kun Fergusonin touhu alkoi minua aika pahasti kypsyttämään. Pelejä katsellessani rupesi aina vituttamaan kameroiden zoomatessa skottiin, ja mm. Beckham-riitojensa vuoksi Fergusonia ja katsomossa istunutta Becksiä kuvattiin välillä enemmän kuin itse peliä. Silloinhan Sir Alex oli jo ilmoittanut lopettamispäätöksestään, ManU:un "etsittiin" mediassa jatkuvasti uutta luotsia ja huhuttiin Capelloa ja kumppaneita, mutta niin vain vanha skotti perui päätöksensä ja jäi. Pelihän ei tuola kaudella ottanut sujuakseen, liigakausi päättyi kolmossijaan, ja olisin mielelläni nähnyt ikääntyvän ukon siirtävän valtikan vihdoinkin seuraajalleen.
Sen jälkeen nuo lyhytkestoiset antipatiat karisivat, ja edelleen haluaisin tämän uskomattoman ManU-ikonin jatkavan luomansa, varsin nuoren ja huippulupaavan joukkueen johtamista. Alkaa kaverilla olemaan ManU:n organisaation toiminta varmaan aika hyvin hallussa noilla työvuosilla.