Joku venäläisjengi :) Aika paljon kertoo sinun tietämyksestä jalkapalloa kohtaan.
"Tuntematon venäläisjengi" jossa pelaa liuta Venäjän maajoukkuepelureita (mm. Arshavin, Pogrebnyak, Zyryanov, Malafeev), kovia itä-eurooppalaisia pelaajia (esim.Tymoshuck) puhumattakaan Dannysta, joka taisi olla seuran historian kallein ostos? Kaiken kaikkiaan Venäjän liigan taso on yllättävan kova; esim. erinomaiset EM-kisat olivat suoraa seurausta hyvin menneille karsinnoille. Lisäksi liigassa pelaa näitä oman elämänsä "Mikel Artetoja", eli taitavia pelaajia jotka eivät syystä tai toisesta ole nousseet kirkkaimpiin parrasvaloihin (esim. Daniel Carvalho, Vagner Love, Arshavin ennen em-skaboja). Itse en siis kyseistä ottelua nähnyt, mutta huonolle jengille ei United varmasti hävinnyt.Tuntematon venäläisjengi.. ei yksi uefa-cupin voitto sitä muuta ja venäjän liigan taso tiedetään, ei ole kummoinen.. rahaa siellä on, mutta ei osaamista.
Tuntematon venäläisjengi.. ei yksi uefa-cupin voitto sitä muuta ja venäjän liigan taso tiedetään, ei ole kummoinen.. rahaa siellä on, mutta ei osaamista. ManUn olisi pitänyt tuo hoitaa 2-3 maalin erolla, varsinkin kun peluutettiin parasta kokoonpanoa.. jonkinnäköistä mestaruuskrapulaa nähtävissä ManUn pelaajilla tällä hetkellä ja Ronaldon poissaolo on osoittanut, että hän on korvaamaton pelaaja ManUlle hyökkäyspäässä. Jos Ronaldo olisi Madridiin lähtenyt, niin ManU ei olisi pystynyt mihinkään tällä kaudella.. onneksi maailman paras pelaaja palaa kuukauden päästä kentille ja ManUlta voidaan odottaa vasta silloin jatkuvaa voittokulkua..
No onneksi niitä pisteitä ei Zenitiä vastaan Monacon illassa ollut jaossa yhtään.Manun ei hirveästi auttaisi kontata näin alkukaudesta kun nämä ovat nimenomaan niitä hetkiä kun pisteitä pitäisi saada maksimimäärä kun ei ole vielä UCL:kään käynnissä.
No jos jotain positiivista hakee, niin nyt Campbell pysyy kokoonpanossa ja saa varmasti minuutteja.. mutta jos Campbell nyt vielä myydään, niin aikamoista puuhastelua ManUn johdolta.
Näillä mennään.
Berba on Unitedin mies!
Lähde? Itse ainakin bbc:n sivuilta olin lueskelevinani, että Manchesterin Cityn tarjous olisi hyväksytty.
Kello tikittää ja huhut kiihtyvät.
Loistavaa viihdettä.
Paniikki iskee monelle joukkueelle....kuka jää nuolemaan näppejään.
Todella hyvää viihdettä. Koko kesä on ollut aikaa tehdä kauppoja, mutta kymmenet miljoonat eurot ja punnat vaihtavat omistajaa luonnollisesti vasta viimeisenä mahdollisena iltana.
soccernet kirjoitti:Manchester United tonight appeared to be winning the battle to sign Dimitar Berbatov from Tottenham.
On a crazy day in the north-west, the Bulgarian finally met Sir Alex Ferguson at United's Carrington training complex before heading to Old Trafford for what many people see as the final act in one of the summer's most lengthy transfer sagas.
Varpaat ja peukut pystyssä, josko sieltä tulisi Berbatov, tai edes joku. Fraizer Campbell saattaa olla yksi osa mahdollista diiliä, epäilee sama lähde.
Vähän kaksijakoiset fiilikset, Berbatovia toivon meille, mutta hinta on mun makuun vähän turhan kova.