Leopold Isopanda
Jäsen
Meinaatte, että kyseinen kone on lentänyt villinä ilmojen halki monta kuukautta, kunnes tänään sankarilliset venäläistaistelijat (joo, voi olla myös Ukrainan joukkojen aikaansaannos) saivat sen takaisin tatamiin?
Juonenkäänne. Pudonnut Ukrainassa Reutersin mukaan. Ylen uutinen aiheesta.
Tällä ei ole mitään tekemistä maaliskuussa tapahtuneen kanssa. Olisikos ryssä, ryssän kätyri tai Ukraina pudottanut koneen vahingossa?
Tule nyt Anrii sinä selittämään, että tuo viestisi oli huumoria, kun täällä ei jengi oikein vissiin hiffannut.
Tällä Kourulla on tapana kännipäissään heitellä hauskaa lentokoneläppää.Ottaen huomioon ketjun argumentoinnin nollatason ei voi olla varma onko kyseessä läppä vai ei. Ja jos oli niin oli ainakin ihan vitun paska sellainen.
Tällä Kourulla on tapana kännipäissään heitellä hauskaa lentokoneläppää.
Spede mikä spede.
Anyone?
Ei kahta ilman kolmatta...Täysin turha tietohan tämä tietysti on, mitäpä näillä. Onhan tuo nyt vaan niin hassu yhtälö, että ei mitään rajaa, luokkaa Sidney Crosby SaiPaan.
Ei mulla sit muuta. Saa laittaa aivot raksuttamaan.
http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2014/08/malesian-airlines-370-lennon-kohtalo.html?m=1
Ei mulla sit muuta. Saa laittaa aivot raksuttamaan.
http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2014/08/malesian-airlines-370-lennon-kohtalo.html?m=1
...Toisekseen, vaikka tuossa olisikin ollut kyse peitellystä sotilasoperaatiosta niin se on varmaa, ettei mikään kotilaskone olisi sentään Flightradarissa näkynyt. Ei nyt sentään kaikki tieto ole tavallisen kansan saatavilla, vaikka miten googlettaa..
Tuo nauratti minua erityisesti, että kirjoittajan mukaan kyseessä on suuri salaliitto ja lavastus, mutta sitten lentoa seurannut "sotilaskone" onkin kaiken kansan nähtävissä Flighradarissa :)
Mielestäni tuota oli aika hauska lukea, ohimennen mainittiin faktana, kuinka Ukrainan SU-25 oli vastuussa matkustajakoneen pudottamisesta Ukrainassa jne.
Mielestäni tuota oli aika hauska lukea, ohimennen mainittiin faktana, kuinka Ukrainan SU-25 oli vastuussa matkustajakoneen pudottamisesta Ukrainassa jne.
Tuossa Tobeyn linkittämässä blogissa väitetään lisäksi, että Ukrainassa alas ammuttu matkustajakone ammuttiin SU-25:n lentokonetykillä. En ole saanut lentäjän koulutusta, mutta eikös se ollut niin, että SU-25:llä ei pystytä nousemaan kuin johonkin 5000m:n korkeuteen? Matkustajakone lensi kuitenkin jossian hieman yli 10 000m:n korkeudessa, joten sillä perusteella mitä minä ampumisesta tiedän, niin väitän melko mahdottomaksi osua konetykillä yli 5km:n päässä lentävään matkustajakoneeseen, siten että koneen runkoon saadaan useampia iskemiä. Täytyy varmaan huvikseen kysyä joskus joltain hävittäjälentäjältä mikä on konetykin tehokasampumaetäisyys, ja onko SU-25:n ammunnanhallintajärjestelmä konetykillä edes sellainen, että sillä voidaan ampua noin kaukana olevia maaleja ylipäätänsä.
Hirveästi ei yllättänyt, että tästäkin aiheesta on revitty foliohattuteoria. Samoja sieniä minullekin, kiitos!