jupster kirjoitti:
Suhtaudut kuitenkin itsekin aikamoiselle kiihkolla ja takerrut tuohon hippi-sanaan. Taidat itse muistuttaa ihmisten mielissä olevasta stereotypia hipistä?
Minulle on aivan sama minkälainen mielikuva ihmisille muodostuu minusta. Harva minut tuntee kunnolla, että voi mennä sanomaan, mikä olen.
Kiihkoilijoita täällä on Jatkoaika täys, milloin minkäkin asian puolesta. Turhaa osoitella ketään erityisesti. Puolustan tälläistä täällä yleisesti halveksuttia väestöryhmää siksi, että tunnen paljon ihmisiä, joita kenties luokiteltaisiin hipeiksi. Koska tunnen tälläisiä ihmisiä ja tiedän, miten hyväsydämisiä ja reiluja heppuja ja heputtaria voivat olla ja miten viisaita ajatuksia, niin totta kai näen hieman punaista, jos on aistittavissa kokonaiseen väestöryhmään kohdistuvaa antipatiaa ja yleistämistä lähes terroristeiksi luokiteltaviin ihmisiin. On toki totta, että osa näistä on aktivisteja ja voivat toimia törkeällä tavalla, tuomitsen itse kaiken tuollaisen.
Mitä minuun vielä tulee, niin en ole millään lailla mukana missään aktivistitoiminnassa tai ryhmissä muutenkaan. Ei ole minun juttuni. Jos se tekee minusta stereotypiahipin ihmisten mielessä, niin voivoi, väärässä ovat. Toivon ainoastaan rauhanomaisuutta ja oikeudenmukaista toimintaa eri ryhmien välillä. Kaikki omankädenoikeudella toimiminen on ehdottoman tuomittavaa.
Kuka tai ketkä tahansa tämän hiton tulipalon sytyttivät, ovat täysiä idiootteja ja toivon mukaan jäävät kiinni ja joutuvat vastuuseen teoistaan.
Sillä selvä.