Tähän oli pakko tarttua.Ymmärrykseni mukaan olen 28 vuoden aikana maksanut veroja siinä määrin että aika monta vapaamatkustajaa, suomalaista tai ulkolaista, niillä on leivän syrjässä kiinni pidetty. Harvoja julkisin varoin kustannettuja asioita joita itse tarvitsen ovat tiet joita pitkin kuljen töihin, joten veroista vapautettuna ja rahallisen tai muun korvauksen ansaitsemalla voisin osallistua, mutta koska näin ei tule tapahtumaan, vastaus on jyrkkä EI!
Oma verokuitti maksamistasi veroista -palvelun (linkki verokuitti-palveluun) mukaan 2000€/kk tienaavan vuosittaisista veroista 5,32€ menee maahanmuuttoon. 28 vuodessa se tekee 148,69€. Mikäli tienaat 4000€/kk niin vastaavat luvut ovat 13,70€/vuosi ja yhteensä 383,6€.
Tuossa palvelussa kun nyt sattuu olemaan noita esimerkkejä, niin esim Nalle Wahlroos on viimeisimmän tulotiedon (?) pohjalta maksanut reilu kolme tonttua (3137,34€) maahanmuutolle pelkästään kyseisenä vuonna kyseisenä vuonna. Kyllä siinä aika monta perustuloista saa pistää samaan koriin ennen kuin päästään samoihin lukuihin.
Jokainen työtä tekevä on osallistunut pakostakin talkoisiin, joten jaan kyllä näkemyksen siitä että työtä tekemällä olen jo heitä auttanut. Toivottavasti työtä tekemällä tulevat maksamaan sen takaisin.