Huivikielto on myös ristikielto
Mutta älä minua usko, usko Kalevaa:
Tai
Ilta-Pulua
EDIT:Tinde oli nopeampi. Tai minä hitaampi.
Käytin määrettä "niin sanottu" sanan huivikielto edessä, koska kyseinen säädös koskee kaikkia näkyviä uskonnollisia symboleita. Myös suuria ristejä ja niitä juutalaisten hassuja mustia kotsia. Eli mistään vastaavasta ristin kieltävästä laista jota ei kristillisessa maassa koskaan uskalleta panna toteen ei kannata puhua, koska tämä lakii pani toteen ristien roikottamisen kaulassa. Ainakin jos ne ovat kokoloukkaa 80-luvun Madonna (siis se laulaja, ei Jeesuksen mutsi).Viestin lähetti varjo
Huivikielto on kuitenkin varsin kovanluokan teko uskonnonvapautta vastaan ja oikeastaan vastaavaahan olisi kieltää kristityiltä ristien roikottamiset kaulassaan, tällaistahan kieltoa ei tietenkään kristillisessä maassa koskaan uskalleta tehdä ja sitten ihmetellään kun muslimit ottavat kipinää.
Mutta älä minua usko, usko Kalevaa:
Pannaan joutuisivat esimerkiksi muslimityttöjen huivit, juutalaisten kipa-päähineet sekä suurikokoiset ristit.
Tai
Ilta-Pulua
Laki kieltää muslimityttöjen päähuivit, juutalaisten kipa-päähineet ja kristittyjen huomiota herättävät ristit valtion kouluissa.
EDIT:Tinde oli nopeampi. Tai minä hitaampi.