Niin, löytyykö täältä tämän upean lajin harrastajia? Itse olen nyt toista kesää ajamassa kunnon maantiepyörällä. Olen koko elämäni seurannut televisiosta Ranskan ympäriajoa jne. ja alkoi vain tuntua siltä että itsekkin tuommoinen pyörä on saatava. Viime vuoden keväänä päädyin vihdoin pyörän ostamaan ja silloin ostin Nishiki Criterium maantiepyörän. Hintaa tuolle pyörälle tuli vajaat 700 euroa, mutta ihan hyvin se toimi.
Myöhemmin kun aloin ajamaan kuitenkin enemmän ja lenkkinikin alkoivat olla jo reilun sadan kilometrin tuntumassa tein kuitenkin uuden pyöräkaupan ja ostin Bianchi merkkisen maantiepyörän. Sille tuli kuitenkin jo n.2000e hintaa joka oli jo melkoisen suuri investointi meikäläisen palkoilla. Pyörästä olen kuitenkin pitänyt.
Mites muilla? Onko pyöriä ja millaisia lenkkejä ajatte?
Myöhemmin kun aloin ajamaan kuitenkin enemmän ja lenkkinikin alkoivat olla jo reilun sadan kilometrin tuntumassa tein kuitenkin uuden pyöräkaupan ja ostin Bianchi merkkisen maantiepyörän. Sille tuli kuitenkin jo n.2000e hintaa joka oli jo melkoisen suuri investointi meikäläisen palkoilla. Pyörästä olen kuitenkin pitänyt.
Mites muilla? Onko pyöriä ja millaisia lenkkejä ajatte?