No ei tässä näillä mennä kautta loppuun. Vaikkakin voidaan joutua vetämään tammikuulle asti.
Tulijaksi maalinsuulle veikkaan Toskalaa tai Hurmetta. Hurme on todellakin ollut mielessä HIFKissä ja sama päinvastoin. Eli jotain keskusteluntynkää on ollut. Toskalaa en tunne ollenkaan henkilökohtaisesti, mutta hänet tuntevista itse luotettavina pitämistäni kiekkohenkilöistä kaksi on todennut Vesan sanoneen, että suuntana on HIFK vuodenvaihteen jälkeen. Mutta niinhän se Dogi Turunenkin kertoili kesällä baareissa, että pelaa HIFKissä ensi kauden. Varausta mukaan aina näihin pelaajien omiin kommentteihin. Nurmisen loppukausi on myös avoin. Pelkkien verosyiden vuoksi hän joutunee pätkäisemään Pelicans-pestin jonkunlaiseen ulkomaan diiliin, mutta on sen jälkeen vapaata riistaa. Näin olen ymmärtänyt. Sveitsistä pois haluaa Sulander, mutta en ole luojan kiitos kuullut minkäänlaisista yhteyksistä HIFKiin päin. But you never know, huh! Ja Amerikoissa on kuulemma edelleenkin muutama työtön veskari.
Kyllä tässä on mistä ottaa. Mutta siitä olen samaa mieltä monen kanssa, että varman päälle kiitos! Ottaisin Toskalan Hurmetta mieluummin, koska Hurmeen pelituntuma on täysi arvoitus.