Flonaldo kirjoitti:
Ainoa do-or-die on varmaan, että saavatko jatkaa IFK:ssa.
Tätä tarkoitin itsekin. Grunn ja Viitaluoma ovat jo saaneet lähteä ja tämän kauden jälkeen, ehkä jopa aikana, joukkoon liittyy näitä unbreakable -tyyppejä meidän 24+ -osiosta. Luttisen potentiaali ei sinänsä ole salaisuus, Ottawa (Keklu - mixu huomaatko!) blokkasi kaverin ilman liigaotteluakaan ja on ollut tyytyväinen näkemäänsä so far. Hänen suhteensa olen koko ajan odottanut oikeaa aikaa ja paikkaa = oikeanlaista valmentajaa/pelityyliä. Luttinen muistuttaa mielestäni Jani Ritaa/Riku Hahlia monessakin suhteessa. Kiitokset jälkikäten Aralle btw. Luttisen sisäänajamisen loppuvaiheista. Vihkoon uskon eniten jäljellejääneistä muista. Lähinnä siksi, että hänessä on eniten potentiaalia pohjalla. Eikä siitä HPK-osio -heitosta tarvitse loukkaantua. HIFK-osio on samanlainen kuin Jokeri-, tai Blues-osiot; vierailijat saavat omia kylmemmän käsittelyn. Asia selviää muutamalla lukunäytteellä. Itse kävin mielestäni asiallisesti kesken viime kauden runkosarjan Jokeri-osiossa arvioimassa, että Thomas ei tule pärjäämään Bäckströmille playoffeissa. Eikä Jortikan välttelytaktiikalla aina voita. Taustadatana käytin aiempia kokemuksia kavereista tilastojen kera. Mut suunnilleen ammuttiin siellä, eikä siinä mitään. Nyt asia on legitimoitu Ilmalassakin. Yhtä sokea sitä on jokainen omilleen ja siksi tätä kutsutaankin fanina olemiseksi. Nastaa. HPK-osio ei jostain syystä vedä vierailijoita suhteessa HPK:n oikeaan menestys- ja kiinnostavuustasoon. Emme siis voi aivan varmasti tietää, onko siellä analyyttinen mieli ylitse sikakatsomojeejeen, perunoiden ja muiden hämeenlinnaisfaxipenailujen. HIFK-osio ei omista eikä omaa yksinoikeutta sisäpiirihuumoriin. Luulen, että meno vaikuttaa niin keskinäisen kehumisen kerholta, ettei sinne viitsi mennä sekaan. Onneksi yv:t ovat olemassa ja pelaajakeskusteluita tulee käytyä siellä aika taajaankin myös Kerhoon päin.
tiki10: En tiedä uskotko/haluatko uskoa tätä, mutta kuulin itse mv:n nimen eilen ohimennen. Se ei jäänyt mieleeni, tipahti sivulauseessa. Olin enemmän kiinnostunut siitä, että hän on Sheddenin oma bongaus. Tuntuu vähän siltä, että tryout on todella tiukka ja voi olla, ettemme muista hänen nimeään vielä joulunakaan. Muistuttaa Keklun (mixu !!) kautta; kokeillaan ja luovutaan jos ei toimi ja jatketaan kiertoa. Hyvä merkki mielestäni.