Vaan eikös Wallinaattori pelannut kremppaisena noissa kekkereissä? Sitä en tiedä vaatiko itse sinne päästä ja arvioi kuntonsa pieleen, enkä edes muista kuka silloin oli kakkosena ja olisiko ollut parempi terveelle antaa vastuu(perkeleen dementia kun iskee aina vääriin paikkoihin...Tuntuu olevan tämä kokemus minkä takia suurin osa kirjoittajista Sinkun suuntaan pään. Muistuupa vaan mieleen eräs playoff-sarja Tapparaa vastaan...
Mikähän tämä helppo oli KalPaa vastaan? Minusta ne maalit olivat kaikki varsin tekemällä tehtyjä ja ei niistä Tuokkolaa voi syyttää. Ratkaisipa vain voiton upealla hanskatorjunnalla.
Menee niitä helppoja Wallinheimollekin ja allekirjoittanut on ainakin ollut jopa tällä kaudella luottavaisempi Tuokkolan ollessa maalilla kuin Sinkun.
En kuitenkaan usko edelleenkään, että kumpaankaan maalivahtiin me playoffseissa kaadumme.
Kuitenkin vuorotteluperiaatteen on loputtava ja maalivahdeille on selkeästi kerrottava että kumpi on ykkönen playoffseissa.
Minusta kalpan kolmas maali menee kyllä tälle tasolle aivan liian helposti sisään, minä kutsuisin tätä jopa imaisuksi. Samainen etunurkka on vuotanut joissakin muissakin näkemissäni otteluissa, joten kehitettävää tuleville kausille löytyy ainakin tässä kohtaa.
Helppoja menee kaikille veskoille aina silloin tällöin, mutta jos sama reikä pysyy pelistä toiseen vastustajilla on yleensä tapana scoutata se ja sen kerran pelissä ainakin löytyy se veto siihen reikään ja se on liikaa tasotusta mun mielestä.
En usko, enkä ainakaan toivo, että kumpaankaan kynnähtäisimme lopulta, vaan taso mieluummin riittäisi.
Minusta tuo ykkösjuttu ei välttämättä ole niin kiveen hakattu kun annat ymmärtää, vaikuttaahan tuohon kumminkin millä tavalla Sinkku ja Peki itse asian kokevat, jos saavat voimaa ja fiilistä vuoronperään peleissä osaamistaan näyttäen, hienohan tilanne silloin on ja mahdollinen, eikö?