cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
No, ei se KooKoon maalivahtipeli Heinosen tulon jälkeen ainakaan huonontunut ole, pidetään mittareina sitten voittoja/pisteitä tai mitä muuta tahansa. Varsinkin Palmu pelasi alle oman tasonsa ennen loukkaantumistaan eikä edesauttanut joukkueen menestystä omilla otteillaan oletetusti.Fordél kirjoitti:Voittoja on tullut, mutta onko sitten kyseessä maalivahtipelin parantuminen?
Heinonen tosiaan sylkee paljon kiekkoja eteensä ja se on hänen näkyvin heikkoutensa, sitä ei käy kieltäminen.Ainakin niissä peleissä jotka itse olen nähnyt, on Heinonen järjestään torjunut kiekot eteensä ja juuri sille parhaalle maalintekosektorille.
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin Pasi Nurminen on oikeassa, että kaikki maalit ovat torjuttavissa. KooKoo ei ratkaissut voittoa HeKiä vastaan lähes täysin kenttäpelin epäonnistumisten (huono ylivoimateho ja heikko viimeistely) takia. Heinonen toki olisi voinut olla terävämpi, mutta kokonaisuudessa panos jäi plussalle tuossa ottelussa.Toki teki monta hyvää torjuntaa, mutta se ei poista tosiasiaa, että maaleissa Heinosellakin oli oma osansa.
En tarkoita mitenkään dissata Palmua tai Orea sinällään, mutta itse näen Heinosen lähtökohtaisesti ja viime aikaisten esitysten perusteella yksinkertaisesti parempana maalivahtina.